Procurili cilindri prednjeg ovjesa

jambi

New member
Molim za pomoć,uputstva i savjete,imam Citroën C5 2.0.HDI 2012 i procurili cilindri prednjeg ovjesa...2200 kn komad kazu u ovlaštenom servisu.Neko jeftinije riješenje?
 

vborovic

C5 modifikator
Kako ti je rekao ivan i na drugoj temi, otpad? Ne znam dal se netko bavi reparacijom cilindara, odnosno čak i ako da, koliko je to pouzdano ... cijena jednog cilindra je cca. 250 € vani, dakle, manje više imaš dobru cijenu predloženu ... od upustva, ja ti lako stavim upute za skidanje/postavljanje ciindra, ali kaj buš s time?
 

jambi

New member
Na otpadu ? Gdje to ima? ;-)

Garancija za cilindre je do 60tkm a ja imam 80tkm..Naime,auto ima standardne 2 godine jamstva ali star je 2 i pol godine,postoji paket dodatnog jamstva koji traje do 09.2015 ali oko toga se natezem trenutno_Oni ne priznaju to jer je ograniceno na 20tkm što oni tumace kao kilometražu auta na sto sam ja popizdio jer to nema nikakvog smisla,ko uzima dodatno jamstvo da bi nakon2 god imao manje od 20tkm ,auto je prešao 20tkm nakon par mjeseci od kupnje samo :) Uglavnom, neko je nešto zeznuo tada i sada krece natezanje a ja necu tako lako odustati od jamstva
 

charllie

Active member
Lazeju lopovi pic -a im mat-rina,Xm sam prodal s 420 000km i nikvi problemi s cilindrima,ne verujem da so ovi od drveta,bum ti se ja raspital drugi tjeden u austrijskom servisu.Nedaj se preveslati.:twisted:
 

vborovic

C5 modifikator
Nažalost, na ovim novijim autima su namjerno napravili slabije dijelove hidro ovjesa ... siguran sam da se još na cesti kotrljaju DS-ovi sa originalnom hidraulikom (eventualno koje crijevo, ili nekaj takvog probilo od tlaka, zub vremena) ... ovo što se sve događa sa aktualnim modelima graniči sa znanstvenom fantastikom ... skoro kao da namjerno žele srozati kvalitetu Hydractiv-a i reči, čujte, nama se to više ne isplati, ne budemo to više ugrađivali ... inače, cijena cilindra je takva kakvu je dobio (novi, naravno)
 

BorisB

New member
Dakle kada se pogleda ispod auta donji dio amortizera i on je zauljen. (Prednji amortizer) Ustvari je riječ o ovome što vi pričate. Mijenja se cijeli amortizer... ili sam nešto krivo shvatio?
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Da, nažalost. To je poznata greška na x7.
Ne znam koliko smisla ima polovni cilindar. Navodno su poboljšali taj dio tako da je bolje uzeti novi.

@BorisB. Ispravan termin je cilindar jer se amortizer zapravo nalazi u kugli/sferi. Cilindar samo gura ulje prema kugli. A ovo što ti je masno je možda samo problem sa crijevom povrata.
 

BorisB

New member
Hvala na odgovoru. Da je jeftino nije, ali... auto ima 240000. nešto moram i uložiti :) Moram li mijenjati te cilindre u paru ili samo ovaj koji curi?
 

spectator

New member
Samo ovaj koji curi. Pošto su to cilindri a ne klasični amortizeri ne treba se mijenjati u paru. Nažalost i ja sam na svojemu (2008. godina, 140000km) već promijenio prednja oba i ne postoji nikakva kvalitetna zamjenska varijanta. Uz amortizer računaj još 300kn rad i 200 kn dolijevanje ulja za hidrauliku (ako ideš u ovlašteni). E sad, ako ulje stvarno jako curi i dođe do kugle može i nju nagristi pa će trebati i nju mijenjati, a u najgorem slučaju ako počne špricati može iznutra oštetiti i gumu, koja poslije skidanja s felge postaje neupotrebljiva jer gubi elastičnost. Uglavnom, ako imaš lovu sredi to što prije...
 

Dalibor

Dado Tornado
Nažalost, na ovim novijim autima su namjerno napravili slabije dijelove hidro ovjesa
mislio sam da je garancija na hidraulički ovjes bila do 200 000 km,
baš zato da ga se ljudi ne plaše,
ne znam do koliko godina starosti...
 

Spawn

Well-known member
I kod mene se promijenili amortizeri/ cilindri i dolilo 3l ulja LDS. Na 140000 km. Taman prije nego sam ga kupio. 2012 godiste 2.0.
 

spectator

New member
Mislim da je bilo rečeno da je prvi servis hidractiva na 200 000 a ne garancija. Iako sam i dalje zaljubljenik u ovaj auto, definitivno sam popizdio kad sam skužio koliko su cilindri loše napravljeni, s obzirom da su meni tri bila promijenjena još u garanciji na nekih 15 000 i evo prije nekog vremena ponovo prednja 2......

ije sve u garanciji ima toga i u stilu vožnje. rupe, ležeći, ne prilagođena brzina stanju ceste itd.
Ima i tu nešto. Ja sam se sa svojim vozio 100-tku po šumi kad sam s Draženom Æurićem snimao trasu za Èazmanski rally 2014, pasam ih vjerovatno načeo....ali naravno, jedino smo s C5 mogli snimiti stazu bez vibracija..

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=tdsjrbwTztE[/ame]

Znam da sam sad malo otišao off topic ali ovdje je trasa bila još gora..

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=YXhhaj3pGgI[/ame]
 
Posljednje uređivanje:

vborovic

C5 modifikator
mislio sam da je garancija na hidraulički ovjes bila do 200 000 km,
Vidim, ti si kao neki optimist ... :D ... bio je taj oblik jamstva (5 godina ili 200 tkm) na stranim tržištima, tipa Francuska, Njemačka i Engleska ... i onda kada su skužili da su problemi krenuli već nakon 100 ktm (ranije i ćešče nego su sami očekivali, i to u zabrinjavajućim količinama od inicijalnih projekcija), povukli su to i smanjili na nekakvi mini minimum ... odnosno, na tako rano, kada je gotovo nemoguće da će se išta dogoditi sa ovjesom, osim ako je feler nastao pri samoj proizvodnji ...

@ Zlatko - djelomično si u pravu, ali koja svrha ovjesa koji bi trebao biti nešto najudobije i najkvalitetnije ikad proizvedeno (iako nije tako, nažalost, ima drugih rješenja koja su Hydractive učinila preglomaznim i prekompleksnim, a uz isti ili veći komfor) ako bi se trebao voziti samo po Autobahn ... nije čudo da su svi njemački auti u njemačkoj udobni, a kamoli dog dođu na naše autoceste ...

@spectator - To ste bili inspirirani sa Top Gearom i testiranjem Citroena C6 za raditi snimak staze na ovaj način? ... LOL
 

charllie

Active member
Spectator,ako slučajno paše od XM-a,jedan novi mi doma leži,stajal je 400€ ,za 400kn mijenja vlasnika i nekom uljepša lebdenje.:whistling:
 
Na vrh