Procurili cilindri prednjeg ovjesa

ZlatkoC4

Well-known member
Što got mi rekli puno je cesta sa ležećim policiotima, rupama, loših šahtova, sve se brže vozi dobro sve to ovjes i trpi. mislim da čak hidro to duže izdrži nego li klasični. a kad se stave niskoprofilne gume onda se ti udarci još više manifestiraju na sam ovjes.

snimao trasu za Èazmanski rally 2014
zanimljive rute :cool:

a kamoli dog dođu na naše autoceste ...
Nit autoban i ceste po njemačkoj nisu što su nekad bile a to sam se uvjerio osobno. kakve su ceste po nekim navikanim zemljama EU naše su za 10
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
Ja sam se sa svojim vozio 100-tku po šumi kad sam s Draženom Æurićem snimao trasu za Èazmanski rally 2014, pasam ih vjerovatno načeo....ali naravno, jedino smo s C5 mogli snimiti stazu bez vibracija..
Ovo su predobri videi!!!

Mislim da je bilo rečeno da je prvi servis hidractiva na 200 000 a ne garancija. Iako sam i dalje zaljubljenik u ovaj auto, definitivno sam popizdio kad sam skužio koliko su cilindri loše napravljeni, s obzirom da su meni tri bila promijenjena još u garanciji na nekih 15 000 i evo prije nekog vremena ponovo prednja 2......
Nažalost je to tako. Nitko pouzdano ne zna zašto. To je još jedan od razloga zašto se ne rastajem od C5 II. :whistling:
 

vborovic

C5 modifikator
Nitko pouzdano ne zna zašto
Trebali su ubiti dosadašnji hidro ovjes za svoj idući proizvod, i to je to, vrlo jednostavno ... čim imaju najave da već krajem 2017. na novim modelima od C1 pa do C5 postoji mogućnost tog nekakvog revolucionarnog ovjesa u prodaji (dal su napravili neki pametan amortizer, pa da se vrlo lako na svaki auto može ugraditi, tko bi ga znao u ovoj fazi), sve jasno ... takav proizvod ne može nastati u roku par mjeseci, poznavajući Citroen, oni su na tome vjerojatno počeli raditi već sa 2000 i kojom godinom, jer je već tada hidro ovjes u osnovi bio star 50 godina, i došao do svog maksimuma, i čim su počeli komplicirati sa elektronikom, zakopali su se (znalci na ovom podučju, a ja se ne ubrajam među takve, se kunu da je CX zadnji pravi hidro ovjes - lebdenje na oblacima - a sve kasnije je postajalo sve tvrđe, polako, ali sigurno jest).

Ako naprave ovjes koji bude udobniji od hydractive-a, jednostavniji za održavanje, s mogućnošću ugradnje i na najmanji i na najveći model auta (vjerojatno bude i cijena takvog sustava manja nego hydractive-a) i da se manje kvari od prethodnika, rizik im se isplatio ... a to ćemo tek vidjeti u bliskoj budućnosti
 

konaroast

Citroenist
Donator foruma
se kunu da je CX zadnji pravi hidro ovjes - lebdenje na oblacima - a sve kasnije je postajalo sve tvrđe, polako, ali sigurno jest).
Slažem se. Zato i pikiram CXa. Jer je jedini relativno moderni hidrauličar kojeg se može voziti brzo a da se ne stvrdne za razliku od XMa i svih kasnijih. I ima dvostruka ramena sa kliznim ležajevima a ne McPherson na selenima.
Tek je X7 dostigao kvalitetu konstrukcije ovjesa CXa i onda useru sve sa tim cilindrima... :grin:

Da imam jedno 25k€ viška, odmah bi piknuo CX 25 Safari ili Familiale...
 

vborovic

C5 modifikator
Tek je X7 dostigao kvalitetu konstrukcije ovjesa CXa i onda useru sve sa tim cilindrima...
I da i ne ... vrhunac na C5 i C6 je AMVAR sustav, a njega su ugrađivali samo na 3.0 motorima ... to je, recimo, Hydractive 3+ overclockirani ... :D ... a isto tako je još veće veselje kada na njemu nešto ode ... sjedneš-plačeš .. dijagnostika-plačeš ... račun za usluge-plačeš ... ako imaš za plaćati-ne plačeš ... LOL ... ja sam se polu-namjerno odlučio za klasični ovjes za svoj auto, dok sam kupovao, nije bio neki pretjerani i kvalitetan izbor (omjer cijene, km, opreme itd), i kako stvari stoje, pogodio sam, jer da sam uzeo hidrauličara, na kilometraži koju imam, uz malo (ne)sreće, već bi imao sasvim solidnih troškova ako bi ga želio održati u voznom stanju ... naravno, postoje primjerci koji su izdržali i do 250-300 tkm bez većih ulaganja, ali nažalost ih ima više nego Mk1 i Mk2 koji imaju priče u abnormalnim troškovima kojima se nitko ne nada ... bar ne na malim kilometrima ...
 

Dalibor

Dado Tornado
čim imaju najave da već krajem 2017. na novim modelima od C1 pa do C5 postoji mogućnost tog nekakvog revolucionarnog ovjesa u prodaji
kladim se da od toga neće ništa biti,
imaju oni tehnologiju već 10 godina.

citroen i peugeot preživljavaju sa prodajom automobila u francuskoj i beneluksu,
pitanje koliko je uopće isplativo ulagati u išta,
čudim se da po pitanju razvoja nemaju više suradnje sa drugim markama.
 

Profiler07

Well-known member
ljudi evo da vam kazem da imam 300000 na satu i da sam jedino mijenjao ulje u hidraulici i povratna crijeva...hvala Bogu ide kao da je juce sisao sa trake :)
 
Na vrh