Cutac
Prèkaroš
Meni je malo preglasan.
Kotači su kriminalni, naš 1.4 na preko 120 je pretjerano glasan, po meni je za ocjenu 6/10.
Ali imam dosta osjetljiv sluh pa mi ni ostatak klase nije ništa bolji. VTi motor ubija to što ima dosta visok zvuk, reski što bi se reklo, pa pili u mozak.
A3 8V sa 2.0 TDI sa 150 konja je skroz drugi planet za c4, čak je i VTS tiši na autocesti, a ima sportski ispuh i vrti se na 500 okretaja manje.
Mome c4 bi trebala akustična šajba za početak, možda bi se stanje popravilo. Ne bih htio da ju kamen frkne, ali bogami mi ne bi bilo toliko žao jer bih stavio akustičnu
Ali na 80 km/h je izvrstan. Jedva da ga se čuje, malo troši, po meni mu je to najbolja brzina. Da sam stalno na autocesti sa njime zasigurno bih ga zamijenio nečime što ima veći motor i 6. brzinu, ne bih izdurao svakodnevno ga voziti.
Kotači su kriminalni, naš 1.4 na preko 120 je pretjerano glasan, po meni je za ocjenu 6/10.
Ali imam dosta osjetljiv sluh pa mi ni ostatak klase nije ništa bolji. VTi motor ubija to što ima dosta visok zvuk, reski što bi se reklo, pa pili u mozak.
A3 8V sa 2.0 TDI sa 150 konja je skroz drugi planet za c4, čak je i VTS tiši na autocesti, a ima sportski ispuh i vrti se na 500 okretaja manje.
Mome c4 bi trebala akustična šajba za početak, možda bi se stanje popravilo. Ne bih htio da ju kamen frkne, ali bogami mi ne bi bilo toliko žao jer bih stavio akustičnu
Ali na 80 km/h je izvrstan. Jedva da ga se čuje, malo troši, po meni mu je to najbolja brzina. Da sam stalno na autocesti sa njime zasigurno bih ga zamijenio nečime što ima veći motor i 6. brzinu, ne bih izdurao svakodnevno ga voziti.