Automatic
Well-known member
Svi motoro comonrayl su motori direktnim ubrizgavanjem bez for komore znaci direktno u kompresioni prostor.Mogucnost ostevenja ventila je velika a moze se provjerit verglanjem kad se maknu bregaste ili stavljanjem novog remena i faziranje pa onda mherenjem kompresije.Nekad motor proradi ako nijw puno ventila popigano jwl sama opruga izravna ventil ako je malo popigan ali kasnije moze puknut i pasti u kompresioni prostor i napravit stetu.Treba skinut poklopac i vidkjet kakva su ostecenja na klackalicama ili ako su hidropodizaci direkt na bregastoj kakva mogu bit ostecenja njih ilu bregaste.Nakon stavljanja novog remena rukom ogrenut motor da se vidi da ne zapinje a prije toga izvadit injektorw ili grijace da ne stvra kompresiju.Ti motori imaju i lanac i remen s tim da lanac povezuje bregaste a remen bregastu sa radilicom.Popravak glava u prosjeku je oko 750kn strojna obrada s ispitivamjem plus jos toliko dijelovi od brtvi pa do gumica i ventila.Razvod znaco remen pumpa spaneri oko 1000kn ibera.Ako ide novi antifriz i ulje i filteri vuce jos oko 500kn i na kraju posao oko 2000kn pa si izracunajte koliko bi ave kostalo.E sad koliko ko ima popusta na dijelovima i nekog ko bi mu to gratis uradio moze usparat 2500kn.Taj posao osobno nebi radio ispod 1800kn jer se gubi par dana naradis se ko konj pa bolje u ta tri dana mjenjat diskplocice i ulja za istw pare a rizik poslovanja manji.Za one koji misle da je to lak posao nek pripreme zivce.Ako stavis samo remen pitanje je koliko imas srece u iducik par tkedana mjesecima ilu godini.Nadam s3 da sam vam objasnio da puknuce zupcastog r3mema nije mali kvar ,nekad bolje uzwt dobar motor ilu za 500 eura u sloveniji isti takav auto za dojelove sto mnogi rade.