Puretech u 2024

Memphis

Active member
I navodno je i dalje uljna pumpa pokretana remenom, problem je smanjen, ali nije riješen, pored svih ostalih nabrojanih.

Osobno sam htio neki pošteni 2.0 turbak makar trošio 12 u gradu, qli nema.
THP je sr samo po sebi kao i ovaj 1.2 turbak.

Tako da iako radim samo 10k godišnje završio na 2.0hdi, iako mi je prošli auto bio 1.4tb s 150ks.
Ma to nije ništa strašno i loše ako je dobro napravljeno. Npr. kod VW EA288 motora (1.6 i 2.0 TDI) je isto ulja pumpa pokretana remenom pa nemaju taj problem. Dok su Ford i PSA katastrofa.
 

koska

New member
nigdje za tu lovu od kojih 23000 plafon ne mozes dobiti konkurentniji automobil od C4 dobijes 130 ks..za normalne vozace sasvim dovoljno ,potrošnju ispod 6 litara , ali stvarnu moze i jos manje, najvaznije od svega dobijes luksuz jer se vozis udobno..a ne kao da s vozis u golfu ili skodi..znaci vozis se ko gospodin uz brdo opreme za tu lovu..o dizajn moze proci jer ionako svi autu danas slice jedan drugome..motor ako ima lanac jos i bolje...na cesti je puno takvijh motora i jos puno vise losih vozaca pa sve ispada statistika..daklem ispd 23 k dobijes kompakt koji ima vise puno vise od razvikanih marki i uz razumnu voznju i održavanje prodes puno jeftinije...jedini moguci konkurenti bi bili kinezi koji se prodaju ali je tu u pitanju potrosnja..mislim ne shvacam tko danas uopce kupuje automobil koji trosi 7 8 litara u najstedljivijem rezimu...dakle kada rekapituliras ipak je C 4 povoljna i isplativa kupnja..govorim ne za utrkivanje nego za normalnu voznju..remen zasigurno strada od loseg ulja..visokih temp.usljed neadekvatne voznje..i naravno treba izbjefgavati automatski mjenjac zbog mogucih mozebitnih skupih popravaka mjerenih u tisucama eura i vise potrosnje..dakle samo manuelno..nije logicno da ti kompjuter mjenja brzine...skupo to kosta..
 

-dominic-

Active member
Donator foruma
Sorry, ne voze svi na otvorenoj cesti, a automatski mjenjač je pod normalno. Svatko ima svoje potrebe i želje i kupuje po mogućnostima.
Meni se konkretno C4 kao automobil sviđa, ali potrebe su mi za nešto veće. Komentirao sam u ovoj temi, jer se i ovaj motor ugrađuje u C4 GP2/C4 spacerourer i nema faking šanse da mi troši 6 litara.

Tema je 1.2 puretech koji je jedina benzinska opcija što je po meni žalosno, ali eto, još od PSA su tako odlučili.
 

Milosh

Test
remen zasigurno strada od loseg ulja..visokih temp.usljed neadekvatne voznje
Nisam detaljno proučavao problematiku ali sam čuo na dosta mjesta da su ljudi imali probleme na malim kilometražama. Ako je tako, onda su to sigurno bila ulja sipana u ovlaštenim servisima dok su auta još pod garancijom. Tako da u priču o lošim uljima kao uzroku ne vjerujem. Drugo, kakva neadekvatna vožnja i visoke temperature? Temperature čega, ulja? Ako dio strada od temp. ulja koja se razvija pri normalnom korištenju auta (nisu ljudi vozali auta po Nurburgringu) onda je to loš dizajn ili loš materijal. Ili je u uputstvima trebalo pisati da se auto smije voziti samo pod malim opterećenjima (npr. nizbrdo)..
 

Memphis

Active member
n.remen zasigurno strada od loseg ulja..visokih temp.usljed neadekvatne voznje..
Opet ulje. Kakvo je to loše ulje a kakva je to adekvatna vožnja? Dajte najte ... strada jer je loše konstruiran ili napravljen. Kao što sam već rekao ugledaj se na VAG grupu napravi preko pola milje sa remenom u ulju i još ga ovlašteni servis deklarira kao lifetime.
Pogledajte privitak 9724

remen u pacu...to mogu samo francuzi..he,,he
Već se konci vide.
 

Cutac

Prèkaroš
nigdje za tu lovu od kojih 23000 plafon ne mozes dobiti konkurentniji automobil od C4 dobijes 130 ks..za normalne vozace sasvim dovoljno ,potrošnju ispod 6 litara , ali stvarnu moze i jos manje, najvaznije od svega dobijes luksuz jer se vozis udobno..a ne kao da s vozis u golfu ili skodi..znaci vozis se ko gospodin uz brdo opreme za tu lovu..o dizajn moze proci jer ionako svi autu danas slice jedan drugome..motor ako ima lanac jos i bolje...na cesti je puno takvijh motora i jos puno vise losih vozaca pa sve ispada statistika..daklem ispd 23 k dobijes kompakt koji ima vise puno vise od razvikanih marki i uz razumnu voznju i održavanje prodes puno jeftinije...jedini moguci konkurenti bi bili kinezi koji se prodaju ali je tu u pitanju potrosnja..mislim ne shvacam tko danas uopce kupuje automobil koji trosi 7 8 litara u najstedljivijem rezimu...dakle kada rekapituliras ipak je C 4 povoljna i isplativa kupnja..govorim ne za utrkivanje nego za normalnu voznju..remen zasigurno strada od loseg ulja..visokih temp.usljed neadekvatne voznje..i naravno treba izbjefgavati automatski mjenjac zbog mogucih mozebitnih skupih popravaka mjerenih u tisucama eura i vise potrosnje..dakle samo manuelno..nije logicno da ti kompjuter mjenja brzine...skupo to kosta..
**** te ti, taj automatik je najpouzdaniji dio auta...

Znaš šta dobiš za 23k eura? Škatulu koja ima tapacir na krovu ko moja Panda.

Jel suvozač ima svjetla kod ogledala u sjenilu?
 

Ruske

Active member
pa kad usporedis c4 i npr corsu, za te iste pare sta dobijes...
cisto usporedujem corse jer svaki dan radim s njima i s tim puretechima, tako da mi muka cim mi spomenu 1,2
c4 je komad auta, ali svejedno bi isao dalje od puretecha, radije na druge marke
 

-dominic-

Active member
Donator foruma
Pitanje šta će biti u budućnosti, planiraju li razvijati išta novo pored svih ekoloških normi. Kako je mazda pokazala s 3 litrenim dizelom, znači može se. Neću tako skoro mijenjat auto, ali za 5-10g tko zna.
 

-dominic-

Active member
Donator foruma
Da, njega sam zaboravio. Uglavnom, može i MLINAC, ali da je bar donekle pouzdan i jak. A ovaj isprdak(nije bivši PSA jedini) jednostavno ne mogu nazvat motorom, pogotovo ne u velikom autu.
 
Na vrh