Razne novosti

Profiler07

Well-known member
poredis babe i zabe...po meni je luxuzniji bio c6 od oba navedena auta...i ne mozes porediti ds5 i mercedes s klasu kolika god da je nasa ljubav prema citroenu
 

deda

New member
Pa ni ne treba imat kao S klasu,na tim autima sve tvornice samo puše,oni koji ih kupe isto,od toga nema zarade.Ne mjeri se prestiž u velikim grdosijama,nego luksus,oprema u normalnim klasama.Za mene je Mečka S ili A8 ,VW phaeton samo velika kanta koja ne služi ničem osim preseravanja i bacanja love, a Citroen nikada nije ni radio aute u takvom segmentu i nema potrebe.
 

ZlatkoC4

Well-known member
poredis babe i zabe...po meni je luxuzniji bio c6 od oba navedena auta...i ne mozes porediti ds5 i mercedes s klasu kolika god da je nasa ljubav prema citroenu
Htjeo si reći da švabo nikad neće moći parirati citroen limuzinama, ma koliko se trudio.
Citroen ima opremu, udobnost i eleganciju. :angel:
Das auto to nikada neće imati.
 

Profiler07

Well-known member
pa evo C6 je ugasen a konkurencija mu je bio bmw 5,mercedes e i audi a6 i sta hoces reci da su ovi njemci ne prodaju ili da je to bacanje lova???na kraju je ispalo obratno C6 napravljen u samo 20 000primjeraka,a limuzina bolja od svakog ovog njemca i po opremi i po udobnosti i motorima aliii zasto je ugasen?mogli su ga proizvoditi bar jos 5g,ugasili su proizvodnju njeg prije 3 g i od tad nisu nasli zamjenu eeeh to ti pricam!ne mozes ti sa cactusom i elysse-om konkurirati trzistu...ustvari mozes ali balkanskom
 

ZlatkoC4

Well-known member
Pogledaj broj vozila prodanih iz PSA. a pogledaj mercedes i wv. Zbroj pa češ vidjeti nikakvu značajnu razliku.

A da država nije uzela prošle godine škode i tu bih wv izvisio.
A o broju prodanih mercedesa u Rh nije vrjedno spomena.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
iii zasto je ugasen?
Koliko god dobar auto bio, on je bio samo veliki trošak citroenu. Dio filozofije koja je skoro pokopala firmu.
Neke stvari krivo zaključuješ... konkurenciji je ta klasa fini profit gazdama donjela.

Prouči filozofiju i buduće planove PSA pa ti možda bude jasnije.

Citroen zadnjih 5-10 godina nije nikome ozbiljan konkurent u Europi, što je rezultat krivih poteza vodećih. Treba se pomirit sa činjenicom da je Citroen u dubokim drekecima, i da u Europi ima sporednu ulogu. Nemože prodajom pratit ni propali opel.

U sljedećih 10 godina ne treba očekivat nikakve fantazije od Citroena u Europi, već jednostavne i jeftine (izradom i krajnjom cijenom) aute nižih klasa... Jasno bi mi bilo da se i C5 na neko vrijeme pauzira. A dok je Europa ''zanemarena'' Citroen će investirat te se probat izvadit i zaradit u Aziji, Africi, J. Americi...
 

ZlatkoC4

Well-known member
pa evo C6 je ugasen a konkurencija mu je bio bmw 5,mercedes e i audi a6 i sta hoces reci da su ovi njemci ne prodaju ili da je to bacanje lova???na kraju je ispalo obratno C6 napravljen u samo 20 000primjeraka,a limuzina bolja od svakog ovog njemca i po opremi i po udobnosti i motorima aliii zasto je ugasen?mogli su ga proizvoditi bar jos 5g,ugasili su proizvodnju njeg prije 3 g i od tad nisu nasli zamjenu eeeh to ti pricam!ne mozes ti sa cactusom i elysse-om konkurirati trzistu...ustvari mozes ali balkanskom
C6 jeste teret bio za citroen. ali svejedno brojke vozila govore u korist citroena.
prošle godine da nije bilo države i tu bih das auto u HR bio niže na ljestvici.
a pogledaj statistiku vozila iz PSA grupacije prodanih u RH pa češ vidjeti gdje je mjesto mercedesa, audia, i bmw.
http://www.poslovni.hr/hrvatska/lani-prodano-195-vise-automobila-286823

Švabo nije sposoban napraviti auto po cjeni citroena a da ima opreme koliko i citroen.
A o tome koliko je das auto kvalitetniji od citroena možete pričati samo u bajkama. Jer baš njihovi servisu su pretrpani autima na servisu, valjda zato što se ne kvare pa ih ljudi tamo ostavljaju na skladištenje.

A sam mercedes na razini europe za prošlu godinu drži 5% tržišta što je u rangu sa Citroen limuzinama prodanim u EU. toliko o tom velikom das autu.
Nije on vrjedan spomena. C5 je krstarica svih vremena.
 

Profiler07

Well-known member
ljudi vi izgleda ne kontate sta ja govorim...ja govorim o jednom C6 koji se za 6 g prodao u samo 20 000primjeraka...pa to je sramotno za onakvu grdosiju od auta,a da jedna Insignia u puno vecem tirazu i govorim vam o tome da je C6 auto koje je futura naspram svaba...pa kod njemaca je naslonjac za ruku dodatna oprema...rucica mjenjaca oblozena kozom je dodatna oprema i sta se onda vise za njih ima pricati
 

deda

New member
Insignia,BMW 5, Audi A4,nisu auti iste klase kao C6,nikako,ni po ćemu.Zašto uspoređuješ te aute koji spadaju u srednju klasu sa višom i visokom klasom?Ovo što si napomenuo je klasa tandrkala,peri,deri,a ne visoka klasa.Kupci koji kupuju te aute,nikako ne spadaju u vrstu kupaca koji bi kupili C6.
Tko god vozi C6,bilo kod nas ili na zapadu izaziva strahopoštovanje.Jako sam dobro to osjetio u prometu kada sam ga jedno vrijeme vozio.To nikako ne možeš doživjeti sa Insigmiom, BMW 5 i Audi 4,pa čak ni sa šesticom.
 

Profiler07

Well-known member
Insignia,BMW 5, Audi A4,nisu auti iste klase kao C6,nikako,ni po ćemu.Zašto uspoređuješ te aute koji spadaju u srednju klasu sa višom i visokom klasom?Ovo što si napomenuo je klasa tandrkala,peri,deri,a ne visoka klasa.Kupci koji kupuju te aute,nikako ne spadaju u vrstu kupaca koji bi kupili C6.
Tko god vozi C6,bilo kod nas ili na zapadu izaziva strahopoštovanje.Jako sam dobro to osjetio u prometu kada sam ga jedno vrijeme vozio.To nikako ne možeš doživjeti sa Insigmiom, BMW 5 i Audi 4,pa čak ni sa šesticom.
BMW 5 nije klasa C6???eee jbga Deda i ti ga bas pretjera sad...ako cemo tako ni C6 nije klasa BMW7 jedino je 7 iznad C6 po svemu
 

vborovic

C5 modifikator
Citroen C6 je u istoj klasi vozila kao i BMW 5, Audi A6, Mercedes E klase, ... u tom vremenskom periodu naravno ... a to dal je sramotno ili nije, opet se vraćam na ono, jedno je biti romantičar, ali realno gledajući zakon tržišta je takav kakav je ... tržište nije prepoznalo C6 kao dobru alternativu srodnim autima ... znam par primjera gdje su određeni direktori imali C6, i išli su na druženja s "elitom", gdje je primarni vozni park s njemačkim rodnim listom, i ovi su se sprdali iz njega ... nažalost je to tako, u koliko država van Francuske je PSA/Renault službeno vozilo Predsjednika, Vlade i sličnih koji imaju ta prava ... rekao bih ni jednoj ... ali zato Mercedese voze i u državama koje imaju vlastitu auto industriju ...
 

Profiler07

Well-known member
Citroen C6 je u istoj klasi vozila kao i BMW 5, Audi A6, Mercedes E klase, ... u tom vremenskom periodu naravno ... a to dal je sramotno ili nije, opet se vraćam na ono, jedno je biti romantičar, ali realno gledajući zakon tržišta je takav kakav je ... tržište nije prepoznalo C6 kao dobru alternativu srodnim autima ... znam par primjera gdje su određeni direktori imali C6, i išli su na druženja s "elitom", gdje je primarni vozni park s njemačkim rodnim listom, i ovi su se sprdali iz njega ... nažalost je to tako, u koliko država van Francuske je PSA/Renault službeno vozilo Predsjednika, Vlade i sličnih koji imaju ta prava ... rekao bih ni jednoj ... ali zato Mercedese voze i u državama koje imaju vlastitu auto industriju ...
potpisujem
 

deda

New member
Pričate bedastoče,kako može c6 biti u klasi BMW5 i Audia 6? Pa to je ko da uspoređuješ gliser i jahtu.Èak je ogromna razlika između njega i P607 jer pug se još može smatrati tom klasom.Sjednite u neki C6 i malo se vozite,pa ćete onda odma skužit o ćemu se priča.
U tu klasu jedino možete svrstati C5,ali C6 je sasvim druga klasa.
Uopće nije bitno kakav je uspjeh taj auto postigao na tržištu,mislim da to i nije bio cilj,jer on je prvenstveno bio napravljen da se pokaže još jednom kaj Citroen može napraviti.Upravo zato jer su ga prestali raditi i tržišna cijena rabljenih rapidno pada je za sada povoljno za one koji ga bi kupili i sigurno se neće zeznut,jer auto je vrhunski napravljen,a kasnije će puno vrijedit,upravo zato jer ih je malo napravljeno.Auto je vrhunski dizajniran,jedino su usrali unutrašnjost koja očajno odudara od citroenove koncepcije.
 

vborovic

C5 modifikator
@ deda - To je službena klasifikacija, ja je nisam sastavljao (Citroen sam trpa C6 u taj krug automobila) ... i opet miješate kruške i jabuke, jedna stvar je dojam, druga tržište ... meni je C6 mrak auto, vozio sam se u njemu, i on je za mene iznad Maybach-a, ali službeni podacu su takvi kakvi jesu ... Audi A8, BMW 7 i Merc S klasa su visoka/luksuzna klasa kojoj C6 ne može ni primirisati ... ako ništa drugo radi svoje cijene (duplo jeftiniji od navedenih) ... davno su katergorije auta prestale biti dimenzije, nego vrijednost ...
 

ZlatkoC4

Well-known member
@ deda - To je službena klasifikacija, ja je nisam sastavljao (Citroen sam trpa C6 u taj krug automobila) ... i opet miješate kruške i jabuke, jedna stvar je dojam, druga tržište ... meni je C6 mrak auto, vozio sam se u njemu, i on je za mene iznad Maybach-a, ali službeni podacu su takvi kakvi jesu ... Audi A8, BMW 7 i Merc S klasa su visoka/luksuzna klasa kojoj C6 ne može ni primirisati ... ako ništa drugo radi svoje cijene (duplo jeftiniji od navedenih) ... davno su katergorije auta prestale biti dimenzije, nego vrijednost ...
Ne može se das auto usporediti sa citroenom nikako. Iako bih neki to rado utrpali u isto. koliko je prošle god. u HR prodano mercedesa visoke klase a koliko C5. i te brojke pogledaj u evropi pa osim što je skuplji mercedes u brojkama ne prednjači.

Citroen je citroen.:grin:
 

ZlatkoC4

Well-known member
"Das Auto" je VW ... fulao si teren i igru ... :D ...
švabo je to kako got okreneš. :D das je i kod jednih i drugih:D

Nego da mi zaključimo da je Citroen 100god ispred mečke i stavimo jednu..... na to.

Nego kako napreduje organizacija, kave, roštilji citro susreti.
gdje kad na kavicu i čašicu razgovora. razmjene iskustava sa našim Citroenima a ne tamo nekim švabama.:grin:
 
Na vrh