Profiler07
Well-known member
poredis babe i zabe...po meni je luxuzniji bio c6 od oba navedena auta...i ne mozes porediti ds5 i mercedes s klasu kolika god da je nasa ljubav prema citroenu
Htjeo si reći da švabo nikad neće moći parirati citroen limuzinama, ma koliko se trudio.poredis babe i zabe...po meni je luxuzniji bio c6 od oba navedena auta...i ne mozes porediti ds5 i mercedes s klasu kolika god da je nasa ljubav prema citroenu
Koliko god dobar auto bio, on je bio samo veliki trošak citroenu. Dio filozofije koja je skoro pokopala firmu.iii zasto je ugasen?
C6 jeste teret bio za citroen. ali svejedno brojke vozila govore u korist citroena.pa evo C6 je ugasen a konkurencija mu je bio bmw 5,mercedes e i audi a6 i sta hoces reci da su ovi njemci ne prodaju ili da je to bacanje lova???na kraju je ispalo obratno C6 napravljen u samo 20 000primjeraka,a limuzina bolja od svakog ovog njemca i po opremi i po udobnosti i motorima aliii zasto je ugasen?mogli su ga proizvoditi bar jos 5g,ugasili su proizvodnju njeg prije 3 g i od tad nisu nasli zamjenu eeeh to ti pricam!ne mozes ti sa cactusom i elysse-om konkurirati trzistu...ustvari mozes ali balkanskom
BMW 5 nije klasa C6???eee jbga Deda i ti ga bas pretjera sad...ako cemo tako ni C6 nije klasa BMW7 jedino je 7 iznad C6 po svemuInsignia,BMW 5, Audi A4,nisu auti iste klase kao C6,nikako,ni po ćemu.Zašto uspoređuješ te aute koji spadaju u srednju klasu sa višom i visokom klasom?Ovo što si napomenuo je klasa tandrkala,peri,deri,a ne visoka klasa.Kupci koji kupuju te aute,nikako ne spadaju u vrstu kupaca koji bi kupili C6.
Tko god vozi C6,bilo kod nas ili na zapadu izaziva strahopoštovanje.Jako sam dobro to osjetio u prometu kada sam ga jedno vrijeme vozio.To nikako ne možeš doživjeti sa Insigmiom, BMW 5 i Audi 4,pa čak ni sa šesticom.
potpisujemCitroen C6 je u istoj klasi vozila kao i BMW 5, Audi A6, Mercedes E klase, ... u tom vremenskom periodu naravno ... a to dal je sramotno ili nije, opet se vraćam na ono, jedno je biti romantičar, ali realno gledajući zakon tržišta je takav kakav je ... tržište nije prepoznalo C6 kao dobru alternativu srodnim autima ... znam par primjera gdje su određeni direktori imali C6, i išli su na druženja s "elitom", gdje je primarni vozni park s njemačkim rodnim listom, i ovi su se sprdali iz njega ... nažalost je to tako, u koliko država van Francuske je PSA/Renault službeno vozilo Predsjednika, Vlade i sličnih koji imaju ta prava ... rekao bih ni jednoj ... ali zato Mercedese voze i u državama koje imaju vlastitu auto industriju ...
Ne može se das auto usporediti sa citroenom nikako. Iako bih neki to rado utrpali u isto. koliko je prošle god. u HR prodano mercedesa visoke klase a koliko C5. i te brojke pogledaj u evropi pa osim što je skuplji mercedes u brojkama ne prednjači.@ deda - To je službena klasifikacija, ja je nisam sastavljao (Citroen sam trpa C6 u taj krug automobila) ... i opet miješate kruške i jabuke, jedna stvar je dojam, druga tržište ... meni je C6 mrak auto, vozio sam se u njemu, i on je za mene iznad Maybach-a, ali službeni podacu su takvi kakvi jesu ... Audi A8, BMW 7 i Merc S klasa su visoka/luksuzna klasa kojoj C6 ne može ni primirisati ... ako ništa drugo radi svoje cijene (duplo jeftiniji od navedenih) ... davno su katergorije auta prestale biti dimenzije, nego vrijednost ...
švabo je to kako got okreneš. das je i kod jednih i drugih"Das Auto" je VW ... fulao si teren i igru ... ...
i tu pokazuje statistički da nije mečka više mečka. niti neš prednjači u tržištu. I sad kad bih to još rastavio na visoku klasu, brojali bih to u nekoliko stotina kom.Za sad ne mogu naći detaljniju statistiku (po modelima), pa budem stavio ovo kao radni materijal za daljnje rasprave ...
http://www.best-selling-cars.com/europe/2014-full-year-europe-best-selling-car-brands-manufacturers/