Regeneracija DPF preko ledice

apple

Member
Pozdrav ekipa

Ledica za regeneraciju instalirana na retrovizor, ali....
Kada ručno upalim grijač, ledica radi, grijač radi jer sam probao, ogledalo toplo/vruće.
Napravio mi je 2x reg. a da nisam ni znao, samo je preko APP pokazalo LAST REG BEFORE . ..
Ima li netko ideju, zašto se ledica NE pali kada regeneracija krene?
Dali možda C5 ,2014 g. 2.0 nema tu opciju preko grijač retrovizora.

hvala unaprijed
 

apple

Member
Moguce da ne mora da upali grejace i time opetereti alternator. Moguće da samo ubrizgava više goriva bez toga
Evo danas, kada vanjska temp nije velika, upalilo ledicu...pa nije valjda da stvarno na tim principu radi, ako je vani prevruće da ju ne pali
 

Mrki5

Well-known member
Mislim da on grijače pali da optereti alternator i time posljedično optereti motor, da lakše dostigne potrebnu temperaturu izduvnih gasova.
Tako je . Po nekom pravili on uključi : Grejače, grejače retrovizora, pali ventilator, isključuje EGR ventil, zatvara klapnu na usisu i menja zvuk motor , ubrizgava aditiv ili gorvo . Ne zna da li sam nešto preskočio. E sada po ovim vrućinama najvervatnije da kompjuter ima podatke sa svih senzora temperature pa možda i ne treba da uključuje grejače . Ne znam možda i lupam . 3084977315.gif0548.gif
 
Posljednje uređivanje:

apple

Member
Tako je . Po nekom pravili on uključi : Grejače, grejače retrovizora, pali ventilator, isključuje EGR ventil, zatvara klapnu na usisu i menja zvuk motor , ubrizgava aditiv ili gorvo . Ne zna da li sam nešto preskočio. E sada po ovim vrućinama najvervatnije da kompjuter ima podatke sa svih senzora temperature pa možda i ne treba da uključuje grejače . Ne znam možda i lupam . Pogledajte privitak 9482Pogledajte privitak 9483
Pratit ću dalje, baš me zanima jel ova zadnja reg. bila slučajno na retrovizoru ili će da nastavu na njemu da pokazuje

Momci, svakako hvala
💪
 

Hummer0

Active member
Donator foruma
Tako je . Po nekom pravili on uključi : Grejače, grejače retrovizora, pali ventilator, isključuje EGR ventil, zatvara klapnu na usisu i menja zvuk motor , ubrizgava aditiv ili gorvo . Ne zna da li sam nešto preskočio. E sada po ovim vrućinama najvervatnije da kompjuter ima podatke sa svih senzora temperature pa možda i ne treba da uključuje grejače . Ne znam možda i lupam . Pogledajte privitak 9482Pogledajte privitak 9483
Meni uključi ledicu svaki put kod regeneracije.
 

Pankoz

Active member
Juče sam konačno i ja ugradio u velikog Picassa tu led diodu prateći uputstva sa foruma.
Najteže je bilo skinuti zadnju oplatu sa retrovizora.
Hvala rakonja rakonja na detaljnom uputstvu i još jednom da se zahvalim @ Ap0qalypto Ap0qalypto na drugarstvu (sad kad konačno odradih na svom automobilu,red je da se odradi i na ženomobilu malom Picassu što aplicira da će mi trebati još jedna led dioda :rolleyes:).
 

Pankoz

Active member
Sledeću noć kada sam krenuo na posao nakon desetak min vožnje upalila se ledica.Iako sam imao još max 5 min vožnje do posla odlučio sam napraviti krug da vidim koliko će trajati regeneracija.
Nakon 3-4 min vožnje u trećoj pri oko 2500 o/min ugasila se ledica.
Regeneracija uspešno odrađena 🤠.
Malo me iznenadilo kako se tako brzo završila,al ispratiću daljnje regeneracije.
 

Hummer0

Active member
Donator foruma
Sledeću noć kada sam krenuo na posao nakon desetak min vožnje upalila se ledica.Iako sam imao još max 5 min vožnje do posla odlučio sam napraviti krug da vidim koliko će trajati regeneracija.
Nakon 3-4 min vožnje u trećoj pri oko 2500 o/min ugasila se ledica.
Regeneracija uspešno odrađena 🤠.
Malo me iznenadilo kako se tako brzo završila,al ispratiću daljnje regeneracije.
Pankoz Pankoz
Ne moraš nastaviti vožnju. Kad ponovo kreneš može i nakon par sati ponovo će se upaliti i odraditi regeneraciju.
Prekjučer se vozim 200 km po jadranskoj magistrali zasićenost na kraju bila 20,0 g/l i nije se htjela upaliti.
Jučer idem po kćer 1 km upali se nakon 2 min, a odmah sam bio na parkiralištu reko nema šanse da se sad vozikam zbog regeneracije. Nakon 8 sati idem do Makarske odmah se upalila regeneracija nakon 1 km i odradila do kraja do jedno 4 g/l je pala.
P.S. ne trebaju biti visoki obrtaji normalna vožnja i sve će odraditi.
 

Pankoz

Active member
Ja sam pre Picassa vozio Opel Astru J i nju je trebalo dići na oko 3k o/min da bi uspešnije i brže odradila regeneraciju DPF-a,tako da mu vožnja na 2.5k o/min dođe kao laki peting 😂.
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Pankoz Pankoz
Ne moraš nastaviti vožnju. Kad ponovo kreneš može i nakon par sati ponovo će se upaliti i odraditi regeneraciju.
Prekjučer se vozim 200 km po jadranskoj magistrali zasićenost na kraju bila 20,0 g/l i nije se htjela upaliti.
Jučer idem po kćer 1 km upali se nakon 2 min, a odmah sam bio na parkiralištu reko nema šanse da se sad vozikam zbog regeneracije. Nakon 8 sati idem do Makarske odmah se upalila regeneracija nakon 1 km i odradila do kraja do jedno 4 g/l je pala.
P.S. ne trebaju biti visoki obrtaji normalna vožnja i sve će odraditi.
Da, i ja sam primjetio da normalna vožnja odradi uredno regeneraciju. Prije sam ga dizao na 2500 okretaja minimalno, ali ispalo nepotrebno! Da, nema pravila nekad kada je upali, ali sam primjetio da radi kad i klima radi, tj.kad je malo jače opterečen potrošačima! Ja sam blizu 50% zasičenosti filtera, i još 200-tinjak kilometara do 200 000 KM, tako da mislim da ga uskoro skidam, i nosim na kemijsko čišćenje filtera!
 

apple

Member
Da, i ja sam primjetio da normalna vožnja odradi uredno regeneraciju. Prije sam ga dizao na 2500 okretaja minimalno, ali ispalo nepotrebno! Da, nema pravila nekad kada je upali, ali sam primjetio da radi kad i klima radi, tj.kad je malo jače opterečen potrošačima! Ja sam blizu 50% zasičenosti filtera, i još 200-tinjak kilometara do 200 000 KM, tako da mislim da ga uskoro skidam, i nosim na kemijsko čišćenje filtera!
Javi, ako nije problem, gdje si radio čišćenje i koliko košta 🤞
 
Na vrh