Rezervni dijelovi

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

lageros-zg

New member
Paaaaaa... ne bih se baš složio s tim da "svi" to znaju, jer ima i nekih daleko jednostavnijih, logičnijih stvari koje moraš objašnjavati ljudima kao malom djetetu, pa zato (očito profesionalna deformacija) često govorim sve u detalje, jer uvijek ima netko tko to ne zna i čudi se kao picek glisti da zašto još mora mijenjati i to ili zašto mu je otišlo to zbog toga i slično.

Kao trgovac, nebitno je da li mi je preko pulta mehaničar, običan čovjek ili netko treći i slično, ja volim uvijek sve reći, a evo jedan primjer baš vezan za Citroen, konkretno C4 i za ležaj prednjeg kotača, kada sam majstoru iz ovlaštenog servisa napomenuo da pazi kako će ugrađivati ležaj, zbog magneta za ABS koji je na ležaju, te ukoliko ga okrene na krivu stranu, ABS neće raditi i svjetlit će lampica. Razlika između obične strane i strane gdje je magnet je očita i vidljiva iz aviona, no, nakon 2 dana zovu oni iz servisa da ne radi ABS, na što ja odmah pitam, kako je okrenut ležaj, a oni kažu da ne znaju i da kao zar je to bitno :confused:
Pa im ja onda rekao neka rastave i okrenu ležaj i da će sve biti kako treba... i tako i bi.....

Stoga, ništa ne ostavljam slučaju, ja svoje odradim i onda sam siguran da sam sve svoje napravio do kraja i temeljito, a sve ostalo, nije više do mene.
Dakle, kako sam več rekao, ovdje sam i da pomognem i objasnim ako treba, naravno, ukoliko znam.
 

fullcool

New member
e to mi je situacija kad ne znaš bili se smijao il plakao, to kad naglasiš ljudima na što da paze a oni opet zeznu. hajd kod tog ležaja nije tak problem ak su ga mogli premontirati, ali kad mjenjaju ležaj u remenici od klimakompresora, pa "čupaju" remenicu, a da nisu skinuli seger, ili čak ni kvačilo ne skinu, pa onda pokidaju sve. na kraju moraš mijenjat i kućište kompresora i remenicu i kvačilo,
u biti cijeli komp.;)
 

lageros-zg

New member
TONKA - da, ako imaš ABS (a pretpostvaljam da imaš) onda definitivno imaš takav ležaj sa ABS magnetom.

A evo ovako izgleda vrlo jednostavna provjera koja je strana magnet


FULLCOOL - da, na žalost, još uvijek smo okruženi tzv majstorima koji naprave više štete nego koristi, pa iako imaju dobre namjere
 

RI-C3

New member
danas sam primjetio da mi samo povremno rijetko rade štop svijetla
izgleda da je otišao štop šalter?koliko to košta?

primjetio sam da je jedna žica potpuno gola,tj više nije izolirana.žica se nalazi između ventilatora i filtera ulja.koliko je to štetno ?dali moram izolirati žicu
evo slika:



Uploaded with ImageShack.us
 

bojan111111

New member
danas sam primjetio da mi samo povremno rijetko rade štop svijetla
izgleda da je otišao štop šalter?koliko to košta?
Meni je to riknulo na c3, moraš promjenit prekidać + ožićenje. Ja sam išao u ovlašteni servis i rekli su mi da to košta oko 300 do 400kn(ne sječam se točno) + rad, ali da to trenutno nemaju pa da moram naručiti i čekati par dana. I tako dok sam ja dogovarao termin kada bi to napravili, uđe neki majstor unutra i traži neke djelove a voditelj servisa ga pita jer ima on taj prekidać, majstor kaže da ima a voditelj me uputi da se dogovorim sa njim. Lik mi je to zamjenio na parkiralištu od ovlaštenog servisa za 200kn i 2 minute posla i još smo gemišt popili:D
Sječam se da je rekao da obavezno ide uz taj prekidać neki snop žica(ožićenje) jer će opet poćet štekat ako se promijeni bez toga
 

1587 VTS

New member
Meni je to riknulo na c3, moraš promjenit prekidać + ožićenje. Ja sam išao u ovlašteni servis i rekli su mi da to košta oko 300 do 400kn(ne sječam se točno) + rad, ali da to trenutno nemaju pa da moram naručiti i čekati par dana. I tako dok sam ja dogovarao termin kada bi to napravili, uđe neki majstor unutra i traži neke djelove a voditelj servisa ga pita jer ima on taj prekidać, majstor kaže da ima a voditelj me uputi da se dogovorim sa njim. Lik mi je to zamjenio na parkiralištu od ovlaštenog servisa za 200kn i 2 minute posla i još smo gemišt popili:D
Sječam se da je rekao da obavezno ide uz taj prekidać neki snop žica(ožićenje) jer će opet poćet štekat ako se promijeni bez toga
Tocno kako ti kolega govori, i meni je prosli mjesec vrisnuo, kosta 300 kn s ozicenjem. Tipska greska. Pricao sam s covjekom iz Peugeota, govori da se i kod njih prodaju ko sladoledi. Obavezno kupi i to ozicenje jer u biti ono ispravlja gresku, inace ti prekidac moze vrisnut opet za mjesec dana.

 

RI-C3

New member
pred par dana skinuo sam štop šalter i dobro ga naulio sa wd 40 i štopovi rade kao novi.
netreba se isti čas zaletavati kupiti novi dio.taj savjet sa wd 40 mi je dao jedan iskusan stari šofer i stvarno djeluje...

neznam koliko će trajati ,ali evo već 15 tak dana rade svijetla kao nova
wd 40 zakon!!!
 

Olaf

New member
Kud si nasao s wd40 to spricat...kao jedan sto je spricao u konektor racunala motora da bude bolji kontakt....
 

RI-C3

New member
Neznam dali je to dobro ili nije ,ali štopovi rade kao novi.
Ne vidim razloga zašto bi to bilo nešto loše kada svjetla sada dobro rade??
A naravno nisam baš toliki luđak da idem špricati po računalu u motoru...

Po mome laičkom mišljenju štop šalter je s vremenom oksidirao i nije bilo kontakta,a wd je samo pomogao da se kontakt vrati.
Što je u tome loše??:)
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh