Dalibor
Dado Tornado
Re: [C5 II] S hidraulikom ili bez nje?
danas postoji dosta stvari koji mogu prešišavaju citroen hidrauliku (magnetni amortizeri, zračni ovjes, dobri klasični ovjesi...) no ima i hidrauličara kod kojih je hidraulika ono što je sa njom citroen trebao postić kao maclaren sa svojim mp4c12 (ne baš tako ekstremno, ali napraviti reviziju stare tehnologije)...
hidraulika je vrhunac doživjela prije 15tak godina, prije 30 i više zaista je bila pojam.
to što citroen misli o hidraulici govori to u koliko je modela ugrađuje.
baš se pitam hoće li budući ds9 imati hidrauliku vjerojatno neće...
stvar je u tome što je to način vješanja budućnosti kako se zamišljala u prvoj polovici 20. st....
danas je budućnost počela i vrijeme je za reviziju (koju je citroen po pitanju hidraulike i započeo, i čini mi se kako se obožavateljima neće svidjeti).
ne kažem kako hidraulika nema prednosti u odnosu na klasičan ovjes, ali i klasičan ovjes ima neke predosti u odnosu na hidrauliku.
posebno je duhovito što i današnji hidrauličari imaju mogučnost ekstremnog ručnog podizanja.
što će to vlasniku?! još se navodi i kako te "visine" nisu preporučljive za vožnju pa što su onda omogučene?!
kažem, hidraulika je doživila vrhunac u xantiji activi, renesansu tijekom GS i CX, a bila je "budućnost" u žabi i posebnim modelima traction avanta.
vrijeme je za neke nove "bombe", sa manje cijevi po autu, sa manje kompliciranom izvedbom.
stavio sam video gdje čovjek predstavlja svoj SM (naravno nitko ništa nije prokomentirao).
http://www.citroenforum.hr/46698-post50.html, u temi http://www.citroenforum.hr/oldtimeri-172/citroen-sm-499/index3.html#post46698, pogledajte na što lići ono ispod haube, ako se spomene kako je tehnologija hidrauličkog ovjesa skoro pa ista zadnjih 60 godina, jasno kako takvi auti nisu poželjni kao rabljeni.
to su zanimljivi auti za ljude koji su obožavatelji automobila kao takvog i vole voziti (što prosječan citroenov vlasnik nije već neko vrijeme), i sasvim je razumljiva od strane citroena odluka kako stavlja sa strane hidraulički ovjes. citroen cilja na jednu drugačiju publiku.
kako bih imao kada mi se hidraulika ne sviđa.Jel si ti kada imao hidrauličara pa iz iskustva sa njima?
danas postoji dosta stvari koji mogu prešišavaju citroen hidrauliku (magnetni amortizeri, zračni ovjes, dobri klasični ovjesi...) no ima i hidrauličara kod kojih je hidraulika ono što je sa njom citroen trebao postić kao maclaren sa svojim mp4c12 (ne baš tako ekstremno, ali napraviti reviziju stare tehnologije)...
hidraulika je vrhunac doživjela prije 15tak godina, prije 30 i više zaista je bila pojam.
to što citroen misli o hidraulici govori to u koliko je modela ugrađuje.
baš se pitam hoće li budući ds9 imati hidrauliku vjerojatno neće...
stvar je u tome što je to način vješanja budućnosti kako se zamišljala u prvoj polovici 20. st....
danas je budućnost počela i vrijeme je za reviziju (koju je citroen po pitanju hidraulike i započeo, i čini mi se kako se obožavateljima neće svidjeti).
ne kažem kako hidraulika nema prednosti u odnosu na klasičan ovjes, ali i klasičan ovjes ima neke predosti u odnosu na hidrauliku.
posebno je duhovito što i današnji hidrauličari imaju mogučnost ekstremnog ručnog podizanja.
što će to vlasniku?! još se navodi i kako te "visine" nisu preporučljive za vožnju pa što su onda omogučene?!
kažem, hidraulika je doživila vrhunac u xantiji activi, renesansu tijekom GS i CX, a bila je "budućnost" u žabi i posebnim modelima traction avanta.
vrijeme je za neke nove "bombe", sa manje cijevi po autu, sa manje kompliciranom izvedbom.
stavio sam video gdje čovjek predstavlja svoj SM (naravno nitko ništa nije prokomentirao).
http://www.citroenforum.hr/46698-post50.html, u temi http://www.citroenforum.hr/oldtimeri-172/citroen-sm-499/index3.html#post46698, pogledajte na što lići ono ispod haube, ako se spomene kako je tehnologija hidrauličkog ovjesa skoro pa ista zadnjih 60 godina, jasno kako takvi auti nisu poželjni kao rabljeni.
to su zanimljivi auti za ljude koji su obožavatelji automobila kao takvog i vole voziti (što prosječan citroenov vlasnik nije već neko vrijeme), i sasvim je razumljiva od strane citroena odluka kako stavlja sa strane hidraulički ovjes. citroen cilja na jednu drugačiju publiku.