Savjeti pre kupovine

scorpyon

New member
u pitanju je Citroen C5 2,0 Dizel Exclusive 2010 god.. Dajte mi savet sta je bitno i sta da gledam , sta mu je mana . Zapao mi je za oko i juce sam ga provozao ,dao kaparu. ponedeljak ili utorak isplacujem sve pa da cujem vase misljenje .

2,0 Dizel - HDI
100 KW (136pk)
1997 cc
150,000km presao original KM
Exclusive polukoza
navigacija
Prvi vlasnik
idealno ocuvan.

Iz Citroenovog salon/servisa mi tvrde da se Zubcasti kais menja na 240,000 KM - da li me lazu ili sam ja malo zardjao. kod mene se zubcasti uvjek menjao do 120,000km. dakle da li je istina da na 2,0HDI ide do 240,000 ili cu morati da menjam zubcasti kada uzmem auto.


Vozio sam i jos uvjek moj otac vozi C5 2,0 Hdi 2003 god i sa njim sam prezadovoljan , ima oko 260,000km a stigao je sa 140,000 takodje je kupljen u belgiji . sitnice odlaze kao kod mnogih francuza elektronika,podizaci,rucicei te sitne stvar, motor samo gazi i gazi .

Sada me zanima sve sto znate o C5 2,0 HDI 2010 exclusive i na sta trebam obratiti paznju.

mislim da sam zaboravio da upisem , ali nisam siguran da je to prelazna godina ovaj moj je ja mislim model koji se proizvodio od 2008 do 2010, a posle ide noviji model. mozda je moja greska ali vi bolje znate . ovaj koji sam gledao je Januar 2010.

Hvala unapred ljudi.
 

basa

Member
2011 je redizajn, odnosno c5 (x7), a to mozes znati i po prednjim dnevnim svjetlima, prije redizajna je malo svjetlo u podnozju fara, a poslije je uzduzni LED
 

scorpyon

New member
8250 ali sam ga spustio na 8000, makar se nadam da cu za te pare zamjeniti zubcasti kais . bicu zadovoljan ako to uspijem sa 250e :) naravno set zubcastog kaisa . ima ih i jeftinije , ali nisam hteo da se bakcem zbog 500-800 e ustede jer nisu prvi vlasnici i onda nisam nesto zadovoljan kada se njih vise izredja na automobilu. iskreno belgija je skuplja od njemacke sto se tice svih automobila ali je odrzavanje solidnije u odnosu na njemacku. makar holandski dio belgije .
 

scorpyon

New member
ne ovde kada se uzme auto odmah ides na tehnicki , zatim staro vozilo odjavis, odes u osiguranje i prijavis novo vozilo , tehnicki kosta oko 40-50e kada je drugo vozilo u pitanju. zatim ti osiguranje vrati novac od starog auta procentualno koliko je vremena ostalo.
uglavnom tehnicki oko 50 e , osiguranje za 2000 cc oko 400-500 e (od toga imas povratak novca od starog placenog osiguranja).
 

Spallato

Active member
Sorry, tek sam kasnije vidia odakle si. Bilo mi je čudno samo 8000€ kod nas..he..he.

I ja imam isti takav, 2.0 hdi, 2010. god, 134000 km...odličan auto. I meni su rekli u servisu da se mijenja na 240000 km i bilo mi je čudno. Ako auto još dugo bude kod mene i sve bude ok planiram to napraviti na 200000 km.
 

scorpyon

New member
e hvala ti na ovom komentaru , sada mi je nesto lakse znajuci da ce neko na 200 000 da mjenja kais . a jesu isti modeli ili ne , cini mi se da neki idu od 2008-2010 a neki noviji od 2010. moj je januar 2010 i ne znam da li spada u ove od 2008-2010 ili u te neke od 2010.
 

Spallato

Active member
Moj je mislim 9 mjesec 2010, sad ne znam u koju kategoriju spada ali mi nije ni bitno. Uglavnom, vjerujem da ćeš biti zadovoljan i nadam se da nećeš imat problema!
 

tomica0308

Well-known member
u auto kresi je garnitura zupcastog sa pumpom vode oko 1300kn ina-skf 100kn razlike, pitaj clana lageros-zg posalji vin broj i ponudit ce ti bolje za iste novce :)
 

vborovic

C5 modifikator
Ljudi, kako ne znate čitati, pa to je smiješno ... čovjek je u Belgiji ... :thinking: ... i ništ konkretnog do sad napisano ...

Auto na koji si se namjerio ima Euro 4 motor, nije redizajn (ima stare DRL farova, izvedene sa HP24 žaruljama) i oštre chevrone (naravno, ukoliko netko nije modificirao što od toga, ali rijetki su takvi ... :D ) ... nisi napisao kakav je mjenjač, ako je AT6, onda prvo i osnovno mijenjaj kompletno ulje u njemu (ukoliko to već nije napravljeno), to ti je trošak od kakvih 100€ samo za ulje ... na toj kilometraži ti već može biti sporna letva volana i dvomaseni zamašnjak .. bilo što od toga ako ode, novo originalno ti je cca 1000€ ... naravno, postoje jeftinije letve, ali pitanje kako se budu ponašale na autu ... moguća je i reparacija letve, no ne znaš koliko će km izdržati, možda 5tkm, možda 50tkm ... za dvomaseni nemaš baš neku jeftiniju alternativu (cijene su s poslom) ...

Exclusive naljepnica ne govori previše, može imati pola moguće opreme, a može biti i full oprema (ovisno o tržištu te da li je standardni ili naručeni model) ... od onoga što imaš ugrađeno, probaj sve ... ako su sjedala masažna, grijana, ima AFIL sustav - sve do jednoga isprobaj ... ako ne radi, nek popravi vlasnik/prodavač, ili se spremi na vlastite popravke (više ne bude ta cijena o kojoj pričaš, ako želiš da radi) ...

Pretpostavljam da ima hidro-ovjes, isprobaj ga kako leži na cesti, da li mu je normalan hod skroz dolje/gore (nekoliko puta) ... bilo što na X7 ovjesu ako ode, popravci mogu biti jako veseli (prvo dok im se uđe u kvar, drugo dok se popravi)

Zamjena remena - svakome na volju ... ako je proizvođač napisao na 240, onda je na 240 ... možeš ti mijenjati i na 24, slobodno ... ja svojega ne budem dirao prije 200-220 (osim ako se ne raspadne prije), i da, kod novijih su jako rastegnuli taj interval (kao i za puno drugih elemenata).

S obzirom da si ga već zakapario, ne znam koliko sad ima smisla raspravljati o autu, da ti ga ne pokvarimo prije kupovine ... :D
 

scorpyon

New member
svaki komentar dobro dodje , evo sada vidim da sam zaboravio masu stvari da upisem od podataka ,

Euro 5 je motor u fabrickom certifikatu stoji to sam prvo pregledao , menjac je Manuelni 6 brzina , farovi su xenon , ima el.sjedista sa grejacima , jbg sada vidim da svaka sitnica treba da bi ljudi znali koji je pravi model - moja greska sto nisam upisao .

el.rucna kocnica , navigacija je touchscreen u boji , evo ako moze nesto da pomogne br.sasije ili VIN pa ako negde moze tacno da se pogleda koja je oprema ili koji pravi model . VF7RDRHR891576200

opet sam i zaboravio sada sam se sjetio ima i ono SPORT dugme da se izabere drugi mod :) to :cenzura::cenzura::cenzura:em ga sta ce mi jer ja sam i onako sofer koji vozi kamion 90 km/h dok auto rjetko stisnem do 130 , mladost ludost je prosla tako da sada samo uzivam u voznji :)

a sada sto se tice kaparisanja to sam dao da se auto ne proda jer je zaista prelijepo i ocuvano dok ja provjerim sve sto me zanima , ovdje ljudi uglavnom vrate kaparu ako nisi zadovoljan nekim stvarima . mada i nije neka kapara od 250e ako je potrebno da bjezim od tog modela , mada sve sto ova dva dana gledam , 90% su ljudi zadovoljni kao i vi ovdje sto kazete da je uglavnom ok .
 

vborovic

C5 modifikator
Meni za taj VIN ništa ne pokazuje, siguran si da nemaš tipfeler?

Ako je Euro 5 motor, onda su mu točni podaci DW10 - 103 kW / 140 PS. Kako si naveo, ako ima Xenon, provjeri da li sve radi (zakretanje, automatsko podešavanje po visini), navigacija, vrlo vjerojatno nije touchscreen, s obzirom da se takva tek počela ugrađivati krajem 2015 (opet, osim ako netko nešto nije modificirao)
 

scorpyon

New member
ma cini mi se da jeste zena kliknula nesto na navigaciji ali ja iskreno nisam , znam samo da sam vidio da je u boji navigacija . ali zakleo bih se da je ona nesto sa sjedista pored klikala po onom monitoru . :p nebitna je navigacija , bitno da je ovo ostalo sigurno jer ja sam to vidio i probao :) , i ja sam pokusavao da pronadjem ovaj VIN ali svuda mi izbacuje da je neka greska , samo izbaci FRANCE , Citroen C5 , ostalih podataka uopste nema :(

evo ovo sam sada nasao na wikipedia o DW10 sto si mi napisao

DW10 BTED4 / RHR 136 PS (134 hp/100 kW) common rail turbo-Diesel 16-valve catalyst

nije 103kw nego je 100 kw u fabrickoj pise
 

Profiler07

Well-known member
letva volana originalna nije ispod 600€ i nikad ne znas kada ce ti stradati moze na 130000,a moze na 200000 ali sto je sigurno da ce ti plivajuci zamajac stradati od 130-170000 i njegova cijena je oko 500€ mada se on moze osjetiti po zvuku,treskanju i startovanju auta i prije 40000 nego ti rikne
 

scorpyon

New member
nisam siguran da li je dozvoljeno postaviti ovo ali ako nije odmah cu ukloniti , cjene su dosta jeftinije . marke su Bolk i Valeo.

http://www.mister-auto.be/fl/koppelingsset-met-vliegwiel/citroen-c5-rd-2-0-hdi-136pk_v24502_g104752.html

dok letva volana je ....

Lizarte i GR marke .

http://www.mister-auto.be/fl/stuurhuis/citroen-c5-rd-2-0-hdi-136pk_v24502_g286.html

e sada ako se ode u Citroen servis naravno da je drugacije , ali bolje je i ovako pa koliko traje , ali sam siguran da ce trajati kod normalnih vozaca sve moze da traje . ne vrjedjam nikoga samo kazem da ima svakakvih ljudi .

a naravno da dodam da sam auto isprobao i nista od ovih stvari nisam osjetio. nadam se da , ali moze da se desi . vidjecemo . :) pa i da se desi sta cu mu ja , kod novih auta naleti pa motor ode a kamoli kod auta 6 godina staro . mada za mene je to iskreno kao novo :)
 
Na vrh