Saxo dimi nakon zamjene brtve glave motora

bombardix

New member
Prije otprilike 3 tjedna mijenjali su mi brtvu glave motora (Saxo 1.1 2002. godište - 186000km) i sve što ide uz to (ovlašteni Citroen servis MTA Thomas u ZD),ali nakon toga samo problemi.Svako ''hladno'' paljenje izaziva oblak dima iz auspuha,to traje 30ak sekundi i onda bude OK.Kad ga idem paliti dok je motor topal bude dobro,no kad se skroz ohladi nakon par sati - prava katastrofa.Auto sam 2 puta vraćao na reklamaciju i ništa nisu riješili.
Ima li tko slično iskustvo ili bilo kakvu ideju,očito ovi ''ovlašteni'' nemaju blage veze što da naprave.
 

Automatic

Well-known member
Ako je dim plavi onda su gumice ventila,ako je bijeli možda je ostalo vode u samom auspuhu zbog prijašnjeg kvara,pa se na hladnije radi kondenzat,može biti još problema ali ako ti je prije trošio vodu onda se natopio zadnji lonac pa sad dok ne postigne temperaturu se ponaša ko zimi.Ako ti zadimi samo kad auto odstoji i zasmrdi po ulju onda su gumice na usisnim ventilima a najvjerojatnije i na ispušnim(ako su ih mjenjali može biti da su ih prenabili pa seotvor raširio ili je koja iskočila iz ležišta ili su stare i krute pa kad ugasiš auto kroz njih se ocijedi olje na ventil i prilikom palenaj se ulje zapali sa smjesom).Probaj od najjednostavnije stvari a to je kondenzat u auspuhu (samo se prisjeti da li je auto trošio prije izmjene dosta rashladne tekućine).A može biti i da su nekaj za...bli
 

bombardix

New member
Prije ovog servisa je trošio samo gorivo :),a nakon njega (cca 600km) je potrošio pola ulja - bar tako pokazuje na kontrolnoj šipci.
Sigurno su nešto za..bali,ali ni nakon 3 dodatna dana koliko je tamo bio auto nisu ništa riješili,izvrsna im reklama :mad:
 

deda

New member
Jel to Saxo,Stilo,Clio,BMw ili bilo kaj drugo,stvar je ista,ostavi im auto nek ga rastepu ponovo,ak imaš račun,prijavi ih inspekciji.Mislim da oni znaju jako dobro što mu je i nisu posao napravili kak treba.Nisu niš zaje...,samo nisu sve odradili kaj treba.
 

Automatic

Well-known member
Ak sad troši ulje i zadimi dok se auto zapali ,a recimo nije paljen jedni 5 sati onda su gumice na ventilima.Jedino ne zadimi ako se auto zapali unutar nekih pet sati jer treba neko vrijeme da se ulje po ventilu spusti ako je do gumica.Ali tada ti na auspuh treba da izbaci plavkasti dim i treba da se osjeti ulje.Moguće da ulje negdje slini na semeringu ili nekoj brtvi i to treba da se provjeri.Niti nedu složili ako šarafi glave drže i klackalice jer onda gube dihtung glave.Kad sam nekad radio u opelu onda smo sličan problem imali na forkomori pa smo morali odpustiti cijelu glavu da je promjenimo .Ispustili smo rashladnu tekućinu i odpustili glavu i ponovo sve zategnuli i niš se nije promjenilo.Ali neki citri imaju limene dihtunge i kad se jednom odpuste mora ić drugi.Ne znam kaj glume ako auto nigdje ne slini a mjenjali su gumice ventila onda su nekaj zeznuli ili su gumice loše kvalitete.Nekad sam na asconi delal generalku i prodali mi gumice za ventile sa jednim brisačem.Dok nisam nabavil originalne gumice do tada mi je auto uvijek pri prvom palenju jako zadimil i smrdel po ulju.

Nisu niš zaje...,samo nisu sve odradili kaj treba.
Deda to ti onda dojde isto,,,,,,sipal sam ulje ali nisam del šaraf na karter,uglavnom čoveka su isprcali :(
 

bombardix

New member
Upravo je onako kako si napisao u prve dvije rečenice,a dim je zaista plavkast.
Žalio sam se Citroenu Hrvatska i opisao slučaj,sad čekam povratnu informaciju.
 

deda

New member
To kaj si se žalio Citroen-Hrvatska,ti niš ne vredi,neće ti ni odgovorit,jer oni ne odgovaraju za posao servisera,a još nema više jer veze sa garancijom.Moraš istjerat onog tko je radio,pa makar to bio Meho u šupi ako ti je izdao račun i registriran je kao pravna osoba koja prodaje uslugu,u ovom slućaju popravak motora na autu.
 

bombardix

New member
Ne kužim koja je onda njihova svrha,ako ih nije briga što im rade ovlašteni prodavači i serviseri.

Evo kako to ustvari izgleda
[ame="http://youtu.be/PurWEHjlBaA"]http://youtu.be/PurWEHjlBaA[/ame]
 

Automatic

Well-known member
Uuu ovo je ko da su otišle uljne karike.Ovo mi izgleda dosta dugo ko da vuće negdje ulje.Može biti da je glava negdje puknuta pokraj ventila ,ali onda bi to bilo stalno a pogotovo kad se motor zagrije.Meni ovo liči ko da su gumice ventila stvarno jako loše ili se koja izmakla.Negdje mu se nacijedi ulja ili kroz ispuh u auspuh ( glava puknuta ,ili se slijeva niz ventile,ili negdje vuče ulje u kompresioni prostor,ili karike .Ako je do tada auto bio u redu onda su krive gumice ventila ili nešto nije dobro sa dihtungom glave,ovak je teško reči ali ne vidim da se taj kvar nebi mogao otkloniti, da nije tko sipao mješavinu ili diesel u rezervoar.Da ste bliže bi to riješili ,ovak možemo samo nagađati.Izvadite jednu sviječicu i ako je čađava onda ulje dolazi u kompresioni prostor (izvadite sve četiri i vidite jeli koja od njih čađava ili su sve čađave),ako jesu ulje se nacijedilo preko usisnih ventila u cilindre,ili puknuta glava u kompresionom prostoru,ili vuče negdje ulje u kom.prostor ali onda bi bile samo one čađave pokraj kojih ide kanal od ulja.Znači morate zapamtit gdje je koja bila.Ako je sa sviječicama sve ok onda može biti da su hgumice na ispušnim ventilima ili da je glava tamo puknita pa baca ulje u auspuh, a to se može vidjeti ako se skine ispušna grana.Iskreno neznam koji k...c su radili tri dana da nisu našli kvar.Probajte ovo sa sviječicama barem ćete dijelomično otkriti kvar.
 

bombardix

New member
Rekli su mi da su mijenjali svjećice i da je ostalo isto,pa su vratili stare.Zadnje što su mi rekli je da su dobili ''neodgovarajuće'' gumice ventila,te da su ih promjenili i da bi trebalo biti dobro,ali nije.Platio sam im 500 eura za servis (brtva glave,remen i zatezač),ma za te novce ću ih ganjat do Strasburga dok ga ne naprave kako spada.
Nije mi jasno (nisam ti ja baš u ovim vodama doma) to o puknutoj glavi motora - valjda bi to bilo primjećeno prilikom skidanja i brušenja.Moj Saxo prije ove ''intervencije'' stvarno nije dimio,a ulje je počeo trošiti nakon zadnjeg servisa - promjena kvačila i ulja u ožujku na 180000 (tada su me i upozorili na brtvu glave),na 5500 km je otišlo malo više od pola ulja - ja sam to povezao sa brtvom,ali nije dimio,a ovakvo nešto ne može proći nezamjećeno.
 

deda

New member
Ne pucaju glave na tim motorima,ja još nisam ni jednu vidio.Teško je nagađat,pogotovo jer se nezna kaj su radili na motoru.Nema druge,glava se ponovno mora skinuti i sve pregledat.
 

Automatic

Well-known member
Najvjerojatnije su glavu strojno obradili i puknuče bi se moralo vidjeti na donjem dijelu.Ako su mijenjali gumice ventila mogli su pogledati pokraj vođica jer dok je glava bila skinuta može se izvaditi ventil i može se da li je možda glava puknuta iako se to baš i ne vidi nego več kad se auto zagrije a to kod vas nije.Ako su vam mijenjali naknadno gumice neka vam pokažu stare i kak su promjenili gumice ako isti šarafi glave drže i klackalice nad ventilima jer moraju da skinu klackalice da bi skinuli feder koji drži ventil,pošto je gumica venila u njemu.Ne znam da li se klackalica može na citru toliko zamaknut po osovini ali mislim da vas muljaju.Ovo sa sviječicama pogledate kod tog prvog palenja pa čete vidjet da li su crne od ulja ili masne.Nije bitno jel je sviječica nova ili rabljena već jeli masna ili čista.Ja osobno mislim da su nekaj zeznuli sa gumicama na ventilima i da znaju gdje je kvar ali moraju najvjerojatnije otpustit cijelu glavu radi klackalica i tu je problem.Kak nisu odma vidjeli da su gumice neodgovarajuče kad su ih več spomenuli a imali su stare i nove u rukama.Kemičari ,najvjerojatnije niuko ne želi preuzeti krivicu.
 

bombardix

New member
Ako sam dobro razumio,gumice na ventilima ne mogu mijenjati bez skidanja glave,da li to znači onda opet zamjena brtve,brušenje...što misliš pod tim nitko ne želi preuzeti krivicu,znači li to neke dodatne troškove za njih ili mene zbog ovog zayeba

Da sad ne otvaram novu temu,nekidan sam ispod auta primjetio masnu točku,a kako sam na godišnjem,auto je parkiran u dvoru i ne vozim ga jer mi ne treba - stavio sam jednu malu drvenu ploču na tu točku i nakon 2 dana (jutros) na ploči ugledao novu.Ne znam je li to iz mjenjača ili kvačila (mijenjali mi ga u ožujku).





Poruka Moderatora:
Post uređen. Slike izravno postavljene u post.
http://www.citroenforum.hr/citrocafe-177/upute-postavljanje-slika-na-forumu-2392/
 
Posljednje uređivanje:

deda

New member
Ovo je žuto ulje,da je iz motora bilo bi crno,tak da kapa iz mjenjača,vjerojatno semering na spojničkoj pušta.
 

Automatic

Well-known member
Je deda dobro veli hipica se vidi.E sad o dihtungu glave,najvjerojatnije isti šarafi drže klackalice i glavu motora i sad ako odpuste klackalice odpuštena je i glava a to znači i da treba novi dihtung glave i tu je njima problem.Najvjerojatnije ako je jako stisnuo feder ventila dok je stavljao osigurače (ako ga je prejako navinuo mogao je da ošteti vrh gumice koju je prije toga stavio novu),tam gdje dolaze osigurači je dosjed koji ima izvučen nos prema dolje i kad jako stisne feder onda tim nosem ošteti gumicu.Ako je glava nedavno brušena samo se mikronski poravna (100)kuna,jer se nije mogla toliko izvitoperit.Ulje koje ti kapa prstom potegni i pomoriši ,ako je hipenol a vjerujem da je onda ti specifično smrdi.
 

bombardix

New member
Ej,ekipa,zakon ste.Najvjerojatnije ću,kako sada stvari stoje,u četvrtak opet odvesti auto na reklamacijski servis....i nije baš da iz Citroena Hrvatska ne odgovaraju,javili su se,a i oni ovlašteni isto.
Sad kad ste mi neke stvari malo pojasnili vidim da su mi najvjerojatnije prodali priču o zamjeni gumica ventila - osim ako nije moguće odvidati glavu,zamjeniti brtvu,obaviti brušenje i zamijeniti ventile od 8 ujutro do 3 popodne isti dan :hm::hm: - zaista nisam tu doma,pa ne znam jel' se to stvarno može,ako da - posipam se pepelom.
E,još jedan sitan detalj,kad su prvi put skidali glavu,postoje nekakvi držači - jedan sprijeda desno i jedan straga lijevo,majstor je na njih kistom pisao da bi,kao,znao gdje je koji bio (takvo im objašnjenje bilo kad sam pitao što je to),tako da sad na njima imam ''prigodne'' ukrase,a uopće nisu isti :rolleyes:.Pitam se je li i to uobičajena procedura kod rastavljanja dijelova motora,možda ćete vi znati,ja nemam blage veze,nikad prije nisam za to čuo niti vidio takvo što.
https://imageshack.com/i/f0L4JpTDj
https://imageshack.com/i/f0QClQjzj
 

Automatic

Well-known member
osim ako nije moguće odvidati glavu,zamjeniti brtvu,obaviti brušenje i zamijeniti ventile od 8 ujutro do 3 popodne
Ako imaju strojnu obradu na raspolaganju moguće je.Zašto vam nisu pokazali i vratili vaše stare dijelove(ja to uvijek dam u jednoj kutiji ),time se riješavam smeća.

Nije Hipenol,nego Total transmission BV 75/80w
Kaj ima razlika?Osim u imenu.I hipenol je transmision fluid u istoj gradaciji.I opel ima takve kemije sa onim crvenim uljem u getribama za koje svi misle da je ATF ali ovo je barem ista gradacija .
 
Na vrh