Evo,da se javim što je bilo i kako je završilo.Trenutno me ''muči'' selidba pa je to u prvom planu.
Auto sam preuzeo još 14og.Sve su riješili - zamijenjeni su prstenovi na sva 4 klipa i brtve košuljice (4 kom).Objašnjenje za dimljenje je bilo da je promjenom brtve glave kompresija porasla,pa je ulje propuštalo kroz prstenove dok se sve ne zagrije i raširi (tako sam ja to otprilike razumio) - naročiti su bili ''problematični'' 3. i 4. cilindar.U 600 km,koliko je auto prošao od 2. do 3. reklamacije,potrošio je malo više od litre ulja :shock:.
Ne znam kako su ga oni isprobali nakon prve zamjene brtve i zašto to nisu odmah primjetili (naročito da dimi,za ovo drugo ne znam,jer se ne putim).Ma,bitno je da je sad sve OK - konačno.E,da,zamijenili su mi i motorić ler gasa - znao mi je ''ludovati'' kad stanem na semaforu od 500-2500 okretaja,ali kako se to dešavalo skoro 10ak godina nisam baš tome pridavao neku pozornost.
Nisu mi ništa naplatili ni dijelove ni ruke
alac-gore:,nadam se da sam ovim ispucao lošu sreću po motor na malo duže vrijeme.