Saxo dimi nakon zamjene brtve glave motora

bombardix

New member
Jutros sam opet našao flekicu,znači svaka 2 dana jedna - pomirisao i daje po motornom ulju...jbg da je po maslinovom znao bih reći jel' djevičansko ili extra djevičansko,a ovako :confused:
 

Automatic

Well-known member
Ma nije to tak prestrašno ali ako nema neki specifični miris a ulje u motoru vam je potpuno čisto ,pogledajte na šipki ,da nebi slučajno bio semering na radilici ispod zamajca.Probajte auto na grabu i pogledajte da nije na poluosovinama(semering) pa se samo ocijedi do najniže točka.Oni hoće na poluosovinama dobiti na diferencijalu malo lufta pa onda sa vremenom dobije i semering,pa se ocijedi do najdonjeg dijela i tam kapa.
 

AX-ja

èudo jedno
E,još jedan sitan detalj,kad su prvi put skidali glavu,postoje nekakvi držači - jedan sprijeda desno i jedan straga lijevo,majstor je na njih kistom pisao da bi,kao,znao gdje je koji bio (takvo im objašnjenje bilo kad sam pitao što je to),tako da sad na njima imam ''prigodne'' ukrase,a uopće nisu isti :rolleyes:.Pitam se je li i to uobičajena procedura kod rastavljanja dijelova motora,možda ćete vi znati,ja nemam blage veze,nikad prije nisam za to čuo niti vidio takvo što.
https://imageshack.com/i/f0L4JpTDj
https://imageshack.com/i/f0QClQjzj
to sta je pisano po onim komdicima to su nosaci na koji se vjesa motor.
to je majstor obiljezio da kasnije ne mozga.
ocito nije bas pamtljiv.

od 8 do 3 se sve to moze uredno obavit i jos odmorit.
ako ima sve potrebno pod rukom. kao sto automatic kaze-sve promjenjene dijelove si trebao dobit

to ulje sta curi,podvuci se pod auto i vidi od kud curi sve ces znati,ne moras nagadjati.
sumnjam da je sa semeringa radilice jer da je s njega razbacalo bi po cijelom mjenjacu a tu koliko vidim on je suh.
 

bombardix

New member
Evo,da se javim što je bilo i kako je završilo.Trenutno me ''muči'' selidba pa je to u prvom planu.
Auto sam preuzeo još 14og.Sve su riješili - zamijenjeni su prstenovi na sva 4 klipa i brtve košuljice (4 kom).Objašnjenje za dimljenje je bilo da je promjenom brtve glave kompresija porasla,pa je ulje propuštalo kroz prstenove dok se sve ne zagrije i raširi (tako sam ja to otprilike razumio) - naročiti su bili ''problematični'' 3. i 4. cilindar.U 600 km,koliko je auto prošao od 2. do 3. reklamacije,potrošio je malo više od litre ulja :shock:.
Ne znam kako su ga oni isprobali nakon prve zamjene brtve i zašto to nisu odmah primjetili (naročito da dimi,za ovo drugo ne znam,jer se ne putim).Ma,bitno je da je sad sve OK - konačno.E,da,zamijenili su mi i motorić ler gasa - znao mi je ''ludovati'' kad stanem na semaforu od 500-2500 okretaja,ali kako se to dešavalo skoro 10ak godina nisam baš tome pridavao neku pozornost.
Nisu mi ništa naplatili ni dijelove ni ruke :palac-gore:,nadam se da sam ovim ispucao lošu sreću po motor na malo duže vrijeme.
 

106tak

New member
Da se prikljucim ovoj temi sa svojim/slicnim problenom...

saxo 1.5d dimi plavkasto ujutro kod prvog paljenja,motor nemirno radi/trese se na leru...dodavanje gasa proradi normalno i prestane dimiti

-u svim ostalim rezimima voznje ne dimi,ne trosi ulje motor,barem nije do zadnje izmjene
-grijaci mjenjani prije 6 mj.
-ulje proslo tek 5 tkm(total po specifikacijamaza saxo tocim)

Jedino sto sam natocio obican dizel na Ini...

Dali su to gumice ventila za mijenjati?koliko bi me ta igra kostala otprilike?
 

Automatic

Well-known member
Promjeni uloške dizni ,pa vidi,zbog njih ako propišaju dobije preveć nafte i oće dimit plavo i stepati se motor dok se čok ne isključi jer dobiva preveč goriva.To je trenutno najjeftinija opcija ,ako i nije točna ali kod uređivanja motora buš to tak trebal napraviti pa nemaš kaj izgubit,osim ako ga buš prodaval
 

fullcool

New member
Ako ti trza znači da izostaje paljenje na nekom cilindru, nafta iz tog cilindra izlazi na auspuh pa od togaa dim. Ako rade svi cilindri a dimi, onda je možda kasno paljenje pa zbog toga dimi i zaletava kao da će se ugasiti. Uzrok izostanka paljenja može biti loša dizna ili loša kompresija. Loša kompresija može biti i zbog ventila.
 

106tak

New member
Hvala na odgovoru...

Ako moderator cita ovu temu...kliknuo sam ½palac gore½ na prethodna 2 posta od fullcool-a i Automatic-a u ovoj temi a prikazuje mi palac dolje sad kad gledam...
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
kliknuo sam ½palac gore½ na prethodna 2 posta od fullcool-a i Automatic-a u ovoj temi a prikazuje mi palac dolje sad kad gledam...
Moderator čita sve. ;) Sve radi dobro. Ne znam što si točno očekivao da će se prikazati? :confused:
 

106tak

New member
Krivo sam protumacio :whistling:... s obzirom da pise broj 1 i crveni palac dolje na postovima na kojima sam zahvalio(zeleni palac nije zelen jer sam iskoristio opciju da se zahvalim na tom postu)
 

Automatic

Well-known member
Ne uvijek je brojka ispred crvenog palca ali ako je palac dolje onda je nacrtan -1 ak se ne varam ili ako je u plusu ide za jdan manje
 
Na vrh