brezC4

New member
malo sam, u vrijeme dokolice, prolistavao servisnu knjižicu pa me začudilo slijedeće:
- izmjena ulja i filtera ulja na svakih 20.000km ili svake dvije godine
- izmjena zupčastog remena (i sve što uz to ide) nakon 240.000km ili 10 godina ili ako se auto vozi pod povećanim opterećenjem nakon 180.000km

jel stvarno taj remen može izdržati toliko? inače je na drugim autima izmjena na turbodizel motorima na 90.000 do 100.000km
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
u vrijeme dokolice
dosad ubija čoeka :D:D

kaj se tiće intervala izmjene ulja i filtera,mislim da se kod "nas" gledaju otežani uvjeti :whistling:..(nek me ispravi neko upućeniji ako sam u krivu),al sve i da nije tako, ja ga mjenjam jednom godišnje pa nek oni napišeju kaj god hočeju..ja miran :cool:

A kaj se remena tiće, fakat je puno :hmmm:
 

brezC4

New member
dosad ubija čoeka
bio je gablec pa malo listam po forumu, novinama, specijaliziranim časopisima za noćnu fiskulturu, servisnim knjižicama i sl. hehe

meni je sasvim normalno mijenjati ulje i filter ulja na 10.000km (ili jednom godišnje, ali obično to bude 2-3 puta godišnje s obzirom na kilometražu).

a i da su otežani uvjeti, opet 180.000km za zupčasti remen...? kakvu su to gumu proizveli?
 

brezC4

New member
na 160 000 zamijeni remen i lanac bregastih osovina
OK. vodit ću računa, mada mi se čini da ću to ipak uraditi i prije te kilometraže (na nekih 120.000km). što se sigurno, sigurno je.
 

Lima

Member
Mislim da sam ovo već napisao ( ili nešta slično) ali, čudni smo mi na ovim prostorima, a oni inžinjeri su stvarno glupavi.

Najbolje se držati intervala što ga je imao još golf jedinica pa smo sigurni, pojma oni nemaju šta pišu u te glupave knjižice.

Daklem, pitanje a ne odgovor, čemu služe knjižice , uputi i ostale bedastoće ako ćemo izmišljati svoja pravila - intervale ......?????

Ovo je, naravno, moje osobno mišljenje.



Eh da , nikad nisam volio golfove niti ih vozao :)
 

brezC4

New member
oni inžinjeri su stvarno glupavi.
nisam nikog prozivao niti nazivao glupim i sl.
jednostavno, realno gledajući, koji to dio može izdržati toliku kilometražu, a zna se da se pri svakoj vožnji haba?


šta pišu u te glupave knjižice

a piše i na plotu "pipi-pi" pa eto nije ;)


Daklem, pitanje a ne odgovor, čemu služe knjižice , uputi i ostale bedastoće ako ćemo izmišljati svoja pravila - intervale ......?????
zato što mi zdravi razum nalaže da je bolje i tako nego kad se dogodi havarija naspominjati se francuske majke i oca francuskih inženjera (ili koga već tko piše knjižice o održavanju)
 

Lima

Member
nisam nikog prozivao niti nazivao glupim i sl.
jednostavno, realno gledajući, koji to dio može izdržati toliku kilometražu, a zna se da se pri svakoj vožnji haba?


a piše i na plotu "pipi-pi" pa eto nije ;)


zato što mi zdravi razum nalaže da je bolje i tako nego kad se dogodi havarija naspominjati se francuske majke i oca francuskih inženjera (ili koga već tko piše knjižice o održavanju)
Ma nisam ni rekao da si nekoga prozivao niti sam mislio nekoga napadati, nego to je tako na ovim prostorima , barem u većini slučajeva.
Opet sam mišljenja da plot i servisna knjižica ili uput nije isto.
I sve što napisah je moje neko "razmišljanje" i ne mora biti ispravno, ali tehnologija napreduje pa možda se stvarno odmaknemo od tog "golfa".
Prije ovog C4 imao sam Renault Megane i služio me 13 godina bez problema, samo sam ga održavao po knjižici i vozio ga za šta je bio namjenjen tj. nisam ga terao ko sportsku mašinu (1.6, 90ks benzin) jer za to nije bio namjenjen ali ga nisam ni kilavio.Sad ga već 2 god. vozi friend kome sam ga prodao.

Eto, još jednom pišem, nikog ne napadam nego samo iznosim svoj stav koji ne mora biti točan tj. pokušavam doprinjeti ovoj temi!
 

brezC4

New member
samo iznosim svoj stav koji ne mora biti točan tj. pokušavam doprinjeti ovoj temi!

zato i forumi i služe. ali ja ću i dalje se držati svog stava. jednom kad budem imao (ako ikada) dovoljno para da 10 godina vozim auto u ovlašteni servis, možda i budem isprobao servisirat ga striktno po uputama. a do tad... :)

samo postoji jedna začkoljica i kod njih baš vezano za remenje: 240.000km ili 10 godina, ali na svakom servisu (20.000km ili 2 godine) potrebno ga je provjeriti.
 

Lima

Member
zato i forumi i služe. ali ja ću i dalje se držati svog stava. jednom kad budem imao (ako ikada) dovoljno para da 10 godina vozim auto u ovlašteni servis, možda i budem isprobao servisirat ga striktno po uputama. a do tad... :)

samo postoji jedna začkoljica i kod njih baš vezano za remenje: 240.000km ili 10 godina, ali na svakom servisu (20.000km ili 2 godine) potrebno ga je provjeriti.
Nisam ga servisirao u ovlaštenim servisima jer za te igrice nemam ni ja para :))

Sa začkoljicom se slažem.
 

Zigy

New member
Ekipa, treba mi Vase strucno misljenje!
Trebam radit "mali servis" a ne mislim ici kod ovlacenih servisera vec imam nekog majstora koji ima dijagnostiku za njega, inace je provjeren i dobar majstor..pa me zanima da li je bolje da uzmem isto ulje total 5w40 ili da uzmem neko drugo? 98000 sam presao, znaci skoro 100.000 pa ne znam da li to ima neke veze-sinteticko i polusinteticno ulje posle 100.000? I da li da mjenjam filter za gorivo...malo je skup pa ako bas ne moram i ne bih posto dobro vuce! :)
Recesija se oduzila, obradujete me! :)
 

brezC4

New member
Recesija se oduzila, obradujete me!
evo ovako ti ja to radim:
ulja-direkt.com - total 9000 5W40 sintetičko 220kn/4l
tokić - filter bosch 100kn (ili 120kn ovisi valjda koji dan uđeš u trgovinu)
majstor za izmjenu i zbrinjavanje otpadnog ulja, ali majstor kojeg gledaš dok radi, odnosno stojiš pored njega i malo pričate, pregledate ostale dijelove auta i tako to - 100kn

znači, kad sve uzmeš u obzir ispadne cca 450kn

filter za gorivo, mislim da je mahle, u tokiću je (kad sam zadnji put gledao) 250-260kn

a za sve ostalo, poslušaj zmixa: samo ti to teraj ;)
 
Na vrh