Shark Grey Lollipop - Milan (C-Elysee)

ZlatkoC4

Well-known member
Zurio sam i nisam imao kad da zovem policiju
Kod nas ne mora se zvati policija samo prijaviš kasku da ti je kamen šajbu i kasko to plača. A možeš pitati i citroen jer neki servisi surađuju sa osiguravajućim kučama pa odmah dadu i ponudu za štetu i rješe sve. sad neznam točno kako ide to u bosni ali trebalo bih bit slično. jedino što ćeš izgubiti bonus na kasku ako nije zaštičen. pa ako ti se desi druga šteta osiguranje ti plača 75% a ostalo ti.
 

Cutac

Prèkaroš
Zovi za svaki slučaj. Ja sam mislio da ne treba pa je ispalo da u Jadranskom treba zapisnik za bilo što.
Nazovi i reci da si ga našao razbijenog na parkingu ili kao što je predloženo, nazovi i reci da si se taman to dogodilo.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Kod nas ne mora se zvati policija samo prijaviš kasku da ti je kamen šajbu i kasko to plača.
Da, kod nas ne treba mupov zapisnik. Ja sam par puta koristio kasko za limariju, jednom za gume. Nazvao, došao do njih i to je bilo to. Onda sam jedne godine naprasno odustao od kaska i slomio si retrovizor od 3000 kn. :)
pa je ispalo da u Jadranskom treba zapisnik za bilo što.
S tim osiguranjem nisam imao pozitivna iskustva. Jednom dok je mene razbio njihov osiguranik, to je bio proces. :whistling:
 

webchief

New member
Ce ga ja parkiram kraj ceste i zovnem njih :)
Hvala svima na odgovorima :D

jedino što ćeš izgubiti bonus na kasku ako nije zaštičen. pa ako ti se desi druga šteta osiguranje ti plača 75% a ostalo ti.
Jel mozes da objasnis ovo ?
Kako zasticen ?
druga steta (to kao ista steta, to jest ponovo sajba ili ? )

Ako je to onako kako ja mislim, onda radije odem kod covjeka i repariram za 15-20 e, nego trositi bonus a ko zna sta se moze sledece desiti
 
Posljednje uređivanje:

ZlatkoC4

Well-known member
Jel mozes da objasnis ovo ?
Kako zasticen ?
druga steta (to kao ista steta, to jest ponovo sajba ili ? )
ako iskoristiš kasko za novu šajbu a na ful kasku i slučajno ti se desi neka druga šteta na autu onda tu drugu štetu djelomično i ti snosiš.

kad radiš kasko ako doplatiš zaštitu bonusa za kasko onda i nakon prve štete i druga ti ide u 100% pokrivanju od strane osiguravatelja.

također kad radiš klasičnu policu osiguranja na njoj isto možeš doplatiti osiguranje za lom stakla i uplatiti zaštitni bonus police tako da ako ti napraviš štetu na vozilu ti bonus ostaje isti u protivnom ti se bonus smanjuje i plačaš sljedeču policu skuplje
 

Zix

Active member
Procitaj ugovor koji si napravio sa osig.drustvom pa ih lepo u pon. pozovi i reci im br.polise i pitaj da li treba zvati policiju i da li gubis bonus na trenutnoj polisi.
U zavisnosti od odgovora koji dobijes organizujes dalje aktivnosti.
 

webchief

New member
hvala vam svima na odgovorima, ja sam danas zavario sajbu bud posto i sad se vide samo 2 mrljice, ce u ponedeljak zovem da pitam kako to i sta ide, pa kad se desi opet (a kakvim tempom vozim brzo ce) onda zvati policiju i aktivirati kasko (to jest ako se isplati)

Nazalost u ugovoru pise samo (ukratko) da pokriva sve stete izazvane bilo kojim faktorom, nista o bonusu o aktiviraju i td, predpostavljam da je to zapisanu u pravilniku osiguranja, jer pise u ugovoru da je sve ostalo tamo....
 

ZlatkoC4

Well-known member
ma piše ti na polici samo osnovno ništa ti ne piše o bonusu osim onome tko je uplatio bonus piše i zaštićen bonus.

niti na osnovnoj polici ti ne piše ništa o bonusu već ako si napravio štetu onda ti skidaju bonus sa npr 50% na 45% i automatski slijedeću policu plaćaš nešto skuplje.

ovu šajbu ti je najbolje mijenjati pred sam istek kaska. jer ti je u slučaju veće štete potrebniji ful kasko.
a sljedeći put si osiguraj lom stakla na osnovnoj polici osiguranja ili na kasku plati i zaštićeni bonus i onda si miran.
 

webchief

New member
ovu šajbu ti je najbolje mijenjati pred sam istek kaska. jer ti je u slučaju veće štete potrebniji ful kasko.
a sljedeći put si osiguraj lom stakla na osnovnoj polici osiguranja ili na kasku plati i zaštićeni bonus i onda si miran.
da tako cu sigurno da uradim :)
 

Zix

Active member
Sto se tice cekanja pred istek kaska ZlatkoC4 je u pravu.
Ali moram ti skrenuti paznju da mozes imati problem zbog razbijenog vetrobrana sa organima reda ili na granici ukoliko je zelis preci.
 

markan1000

Well-known member
nije problem dvije štete na kasku prijaviti, ako su obje male i ne prelaze iznos uplaćene premije kaska, onda nema ni franšize ni gubitka bonusa. ja sam prvu godinu kaska imao dvije manje štete koje sam pokušao prijaviti kao jednu (jadransko). lik mi je rekao da nema šanse da je to od jedne štete, ali s obzirom da su manje ogrebotine da mi je svejedno i da sve pokrivaju. tako je i bilo. kad bi ti druga šteta prešla iznos uplaćene premije, onda ti više ne bi pokrili cijelio iznos štete, nego samo jedan dio (moguće 75% kako zlatko kaže). uglavnom, s manjim štetama ne treba riskirati nego čekati do pred kraj isteka police i onda prijaviti kasko (da ne dođe ne daj bože do veće štete). inače ja sam s jadranskim imao pozitivna iskustva što se kaska tiče. dvije godine su mi bez problema priznavali, bez policijskih zapisnika i ne znam kakvih procedura, sve gotovo za 10 minuta. istina, bile su manje štete, prvu godinu oko 1000 kuna, ove godine oko 1700 kuna procjena (jedno i drugo ogrebotine i manja udubljenja na laku).
 

webchief

New member
Kako ste narode evo 3500 na satu, i jutros sam primjetio nesto.

Kada sam upalio auto, vani se cuje zvuk dubokog tihog sustanja, negdje ispod motora (ne cuje se u autu) --mozda je od prije ali nisam primjetio, jer je ovo prvi put da sam bio van auta dok je upaljen (haha znam)
 

webchief

New member
I dosao na red prvi servis, i prvi troskovi :D

Filter ulja 9,4 e
Zraka 15,30e
Klime 20e
Motorno ulje Total Quartz 9000 5W40 27e
Odmaščivač 1,25 e
Tecnost za staklo 0,6 e
Urea 10L 11e
Ruke 30e

Total sa PDV 138e

Kilometraza 9639 km


Jedno pitanje, zapravo dva hmm

Ovo ulje, valja li to cemu ?

drugo pitanje, kad sam kupio auto rekli su mi da servisni interval radim an 10 000km ili godinu dana, medjutim isao sam u Tuzlu na servis (jer je mostar, ko i do pariza otici). I rekli su mi u Tuzli da oni rade na 15 000 i tako su mi postavili mjerac za sledeci servis.

Msm ono logicno je da je bolje raditi na 10 000, ali me zanima ima li potrebe ?, jer 5000km nije malo :)
 

Peski1986

New member
Pozdrav, meni su rekli dok sam kupoval auto da se servis radi svakih 25 000 ili 1 god. mada oni preporučaju 20 000 km. Ja sam odradil prvi servis na 10 000, a sve ostale budem radil svakih 15 000 km, naravno ako mi ne prođe godina dana :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Po svemu što se da pročitat, ulje je dobro za svoju namjenu... a intervali. 10 je svakako bolje, ali i 15 je premija s obzirom koliko ih ljudi rastežu.
Za dulje intervale pitaj Krkya, on eksperimentira bez izmjena :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ovo ulje, valja li to cemu ?
prvi servis je uredu napraviti na 10000km a iduče možeš slobodno između 10-15tkm.

u tvoj auto ide 5w-30 ne 5-40? evo ti slike što trebaš od ulja u svoj motor.



možeš sipati 0-30 first ili 5-30 .za 1,6 hdi motore preporučeno tvornički piše ti to i u servisnoj.
 

Zix

Active member
Slazem se sa Zlatkom,ineo je ulje za novije generacije motora full sintetika konkretno za tvoj,ako si ulio 5w40 nista mu ne smeta pa mozes na sledecem uliti 5w30.
Kako ti je auto nov opusteno servisni interval ti je na15000km jer nemas toliko ugazenih km tako da je motor prakticno nov,kasnije sa vecom kilometrazom tj godinama mozes pratiti merac i videti stanje ali do tada ima...
 

Doomsday

U prolazu...
Novi motor, garant ima DPF (FAP) ako je HDI, i zbog toga ide INEO ECS 5W30...

Jer je rađen za filtere čestica, LOW SAPS...

Tako da, ja bi rado kupio kantu 5 l i prominija šta prije...

Pogotovo ako se ne vozi van grada često, nego je gradska vožnja...

Tu svaka pomoć za filter čestica dobro dođe...

:D
 
Na vrh