Ako ćeš skidati cijeli, nije loše imati pomoćnika. Biti će ti lakše.
Nisam siguran da ćeš uspjeti doći do vijka u donjem desnom kutu fara bez skidanja kompletnog branika.
Prije svega digneš auto u najviši položaj. Blažena hidraulika...
Zatim skineš poklopčiće prskalica fara. Èesto znaju puknuti njihovi prihvati pa budi maximalno pažljiv. Novi su ti 241kn par i nisu lakirani.
Sa ove sheme koju je ivan stavio, kreneš od 75, pa T, pa 80. Zatim se prebaciš na L i K. Svi vijci bi ti trebali izgledati kao ovaj na T. Torx 30. Kada si sve otpustio, Vratiš se bočno na 75 i tu pokretom prema van/sebi i naprijed oslobodiš branik od plastične obloge blatobrana. Zatim se prebaciš naprijed i polako povlačiš cijeli branik dok ti ne ispadne iz kopče koja se nalazi otprilike ispod broja 81.
Onda se vratiš na 80 i tu oslobodiš plastiku i prevučeš preko polugice za otvaranje haube. Ispod te plastike, u donjem desnom kutu se nalazi i konektor za parking senzore i maglenke.
E sada ti već sve visi i dobro ti dođe još netko da ti kompletan branik ne pljusne na pod i ogrebe lak.
Vraćanje je obrnuto
.
Ja sam se već u praksi i sam ga skinem za 15ak min. Vraćanje traje malo dulje :whistling: