Slabo grije kabinu?

ajkamai

New member
Ne znam kakva imate iskustva s drugim autima (vozio sam do sada mitshu colt, ford escort, golf II i V, megane 2, twingo ) ali niti jedan nije imao ovako slabo grijanje kao naš dragi C4. Nije da sam nezadovoljan s njime ali....mogli su malo i bolje.

A mislio sam da je promjena nosača motor jedino što me muči :)
 

ledolomac

New member
Ne znam kakva imate iskustva s drugim autima (vozio sam do sada mitshu colt, ford escort, golf II i V, megane 2, twingo ) ali niti jedan nije imao ovako slabo grijanje kao naš dragi C4. Nije da sam nezadovoljan s njime ali....mogli su malo i bolje.

A mislio sam da je promjena nosača motor jedino što me muči :)
Isto tako neznam zašto tvrdiš da auto ne grije jer grije savršeno i neprimjetno / osim ako kod tebe nije neki problem/.Senzori to rade odlično tako da nigdje ne osjećaš udar zraka, samo namjestim temperaturu(u mene je automatska klima)Obično mi je brzina protoka zraka na jednu crticu i to je dovoljno i nečujno.Evo i sada na najvećim hladnoćama stavim dvje crtice i temp. 21.5 i klimatizacija sama obavi zadatak i to tako da je čak i pretoplo.
 

Damaj

Active member
Isto tako neznam zašto tvrdiš da auto ne grije jer grije savršeno i neprimjetno
Ja ti isto tako mogu potvrditi da grije kriminalno loše, odnosno da bih osjetio "vruć" zrak prođe i po 15 min, onda iza toga osjetim velike oscilacije u toplini što pripisujem lošem softveru koji upravlja termostatom, jer mu termostat varira između temp. od 105°C i 80°C. Smatram da je ovih 80°C preniska temp. i da zato grije u valovima. A što se tiče uporabe klime na -10°C - ne znam da li je to pametno!?
 

La Marche

Iskreni optimist
I moj, sasvim novi, tek 500 km, ali još nije niti sedam dana star, pa su svi kilometri po jako hladnom. Grije savršeno. Neprimjetno i ne znam uopće o kakvoj se struji vrućeg zraka radi? Jednostavno već nakon nekoliko stotina metara primijetim kako polako postaje toplo, ali uopće ne primijetim ni od kuda dotok topline. Sjajno.
Istina i kod mene je kao i kod ledolomca automatski klima uređaj, ali ne bi to smjelo igrati veliku ulogu. Ili ipak igra?
 

brzi35

New member
Mislim da igra..i meni treba duze da se zagrije..nemam automatsku,ali nije nista strasno..upalim ga uvijek 10 min prije nego krecem jer mi je auto blizu :) tak da je topli i odmrznuti..samo neznam jel grije iz motora ili ima grijace neke :)..naravno da se dizelasi teze zagriju pa tako i unutrasnjost..vjerojatno :)
 

Matija

New member
Èek, prvo da nešto razjasnimo.

Kako koristite grijanje? Da li imate automatsku dvozonsku klimu? Ako da, da li koristite klimu? Da li koristite automatski ili manualni način rada? Na kojoj temperaturi i intenzitetu "automatike" držite?

Ja sam pokušavao sa automatskim načinom, na 22 stupnja, na jačini 2, bez klime i nije dobro. No kad stavim na 25, jačinu 3, onda je itekako dobro. Govorim o trenutku kad počne grijati. Treba mu malo duže, no, recimo ako me to baš smeta, onda jednostavno prebacim na manualni način rada, temperaturu dignem na HI i ventilator na predzadnju crticu pred max. Itekako grije.

Slično, samo malo drugačije sam i na Xantiji primjetio, ona isto ima automatsku ventilaciju, sa ili bez klime. Dok je hladno, modul je "pametan" i neće jako puhati, da ne puše hladan zrak na staklo, noge, lice. Isto tako, ventilacija vam u automatskom režimu u početku neće puhati naprijed, nego dolje i gore, tek kasnije počne naprijed.

E sad, ako vam ne grije dobro kad stavite temp na HI i na skoro najjače puhanje, i to u periodu do 10 minuta, onda postoji neki problem druge prirode.

I još nešto. Ne zaboravite da su temperature ekstremne, ne sjećam se kad je zadnji put bilo ovako dugo ovako jako hladno. Kanali se doslovno smrznu na ovim temperaturama, te ako treba 10ak minuta da postane toplo u autu, to je normalno. Na temperaturama oko i malo ispod nule meni počne grijati već nakon 2-3 minute rada, što je sasvim OK. Xantia ima odlično grijanje i isto tako se ponaša, baš smo uspoređivali tata i ja kad smo čistili aute preko vikenda.
 

ledolomac

New member
Ja ti isto tako mogu potvrditi da grije kriminalno loše, odnosno da bih osjetio "vruć" zrak prođe i po 15 min, onda iza toga osjetim velike oscilacije u toplini što pripisujem lošem softveru koji upravlja termostatom, jer mu termostat varira između temp. od 105°C i 80°C. Smatram da je ovih 80°C preniska temp. i da zato grije u valovima. A što se tiče uporabe klime na -10°C - ne znam da li je to pametno!?
Evo ga sad,klima na -10 .Pa normalno da mi klima služi za hlađenje dok grijanje nema veze s klimom.Ali ima veze sa senzorima.U mene je dizel s dvozonskom automatskom klimom, i u automatskom modu sustav sam pokušava dostić zadane vrijednosti da bi što prije smanjio temperaturne razlike i to ovisno o vanjskoj temperaturi, zadanoj temperaturi, koliko je motor hladan itd ,a upravo da u kabinu ne bi ušla prevelika količina hladnog zraka. Ja držim temp. na 21-ili 21,5. dakle sve prepustim automatici.I u ovome modu jedino ručno podešavam količinu zraka.Pojačaj ventilator i podigni temp. na max. 28, otvori ventilaciske otvore i mislim da ćeš dobiti saunu.Upravo sam danas vraćajući se sa posla, potaknut smajnjivanjem snage ventilatora-grijanja na jednu crticu od strane žene, komentirao kako postoje pritužbe da auto slabo grije, a vani je bilo -2.Kod tebe vjerojatno nešto nije u redu, da ti nisu zatvoreni ventilaciski otvori? Zadana vrijednost 21 ne znači 21 stupanj celzija nego ugodna temperatura/ upute/.
 

ledolomac

New member
Jel bolje ujutro da radi u auto modu tj.sa upaljenom klimom ili ostaviti manualno?
Sad više nisam pametan.Koliko znam grijanje nema veze s klimom jer ista služi samo za hlađenje.Grijanje je isti sustav kao i kod svakog auta neovisno da li ima ili nema klimu i vezan je za ventilaciski sustav i temperaturu vode.Zato auto i ne može grijati dok se motor odnosno voda ne ugrije. Sada ste me zaintrigirali da malo prosurfam i prostudiram rad klima uređaja i da li sam u pravu.
 

macola

New member
Ne znam kakva imate iskustva s drugim autima (vozio sam do sada mitshu colt, ford escort, golf II i V, megane 2, twingo ) ali niti jedan nije imao ovako slabo grijanje kao naš dragi C4. Nije da sam nezadovoljan s njime ali....mogli su malo i bolje.

A mislio sam da je promjena nosača motor jedino što me muči :)
Ja bome imam samo riječi hvale . Uzmem auto sa parkinga na -7 upalim ga i stavim na funkiciju auto i za cca 500 prijeđenih metara ( niti 2 min.) on već grije ,ali ono pravo grije ( a imao sam i safrana sa dodatnim grijačima kabine tj. imitacija webasta pa je ovo puuuno bolje)
 

Konrad

New member
Evo ga sad,klima na -10 .Pa normalno da mi klima služi za hlađenje dok grijanje nema veze s klimom.Ali ima veze sa senzorima.U mene je dizel s dvozonskom automatskom klimom, i u automatskom modu sustav sam pokušava dostić zadane vrijednosti da bi što prije smanjio temperaturne razlike i to ovisno o vanjskoj temperaturi, zadanoj temperaturi, koliko je motor hladan itd ,a upravo da u kabinu ne bi ušla prevelika količina hladnog zraka. Ja držim temp. na 21-ili 21,5. dakle sve prepustim automatici.I u ovome modu jedino ručno podešavam količinu zraka.Pojačaj ventilator i podigni temp. na max. 28, otvori ventilaciske otvore i mislim da ćeš dobiti saunu.Upravo sam danas vraćajući se sa posla, potaknut smajnjivanjem snage ventilatora-grijanja na jednu crticu od strane žene, komentirao kako postoje pritužbe da auto slabo grije, a vani je bilo -2.Kod tebe vjerojatno nešto nije u redu, da ti nisu zatvoreni ventilaciski otvori? Zadana vrijednost 21 ne znači 21 stupanj celzija nego ugodna temperatura/ upute/.
Dizelasi bi trebali imat el. grijac koji grije zrak dok je hladan motor
 

macola

New member
Dizelasi bi trebali imat el. grijac koji grije zrak dok je hladan motor
,a o5 klima po zimi ( mora malo radit da ne zapeku brtvila pa da na proljeće ne iscuri plin) služi da se ne magle stakla , odnosno ako radi AC ne znači odmah i da mora hladitihttp://www.citroenforum.hr/images/smilies/wink.png
 

deda

New member
Klima se pali po zimi i te kako,jer isušuje zrak i stakla se ne magle,odnosno suhi zrak se daleko brže zagrije nego vlažan,tako da klima itekako koristi po zimi.
 

brzi35

New member
Jel itko primjetio kad se ugasi kompresor da se stakla pocnu maglit?
ja iskreno ne palim klimu uopce po zimi..ali neznam dali se magli zbog kompresora..obicno se magli kada pustim da puse naprijed a, ne na staklo ispred..ili kaj puno njih radi zatvore dovod zraka iz vana i stave da cirkulira zrak iz kabine..

.i kada mi se to desi upalim klimu i za par sekundi se odmagli..
 

knez-bj

New member
Ja nisam ni pokušavao upaliti klimu na ovih -10 stupnjeva, neznam jel se može upaliti kompresor na takvom minusu, znam da neki auti već kod - 2 ili - 3 neće pokrenuti klimu.
 

Matija

New member
Ne znam da li se pali ili ne, ali kad uključiš onaj mod za odmagljivanje (dugme između AUTO i grijača zadnjeg stakla), uvijek se upali lampica od klime i u kratkom roku počne odmagljivat, čak i na ovoj temperaturi. Ovaj mod upalim tek kad ponovno sjednem u auto nakon čišćenja i držim ga kratko upaljenog.

Evo sad sam radio eksperiment, na HI i na ventilaciju za crticu manje od max, stvarno je počeo dobro grijati nakon 4-5 minuta. Držao sam sve u manualnom modu, da zrak piri gore i naprijed.

E onda sam nakon 10ak minuta vožnje upalio da puše i dolje. Da samo znate kako je puhao hladan zrak na noge jedno 2-3 minute. :)
 
Na vrh