Prepustim sve automatici i vrlo sam zadovoljan.
Kod AUTO svjetli jedna lampica kad sam sam u autu ili nas je dvoje (štedljiviji način rada), za tri osobe upalim dvije, pun auto tri (time se izbjegava magljenje tokom vožnje), sve ostalo je ugašeno (A/C je isto isključen zimi). U vožnji se uglavnom ništa ne magli, ako se ipak zamagli, stisnem gumb za odmagljivanje/odmrzavanje prednjeg stakla i kad se odmagli opet vratim AUTO.
Odmagljivanje zadnjeg stakla i retrovizora po potrebi.
Tako sam radio na Peugeotu, isto na Hondi i sad i na C4 sasvim isto, s tim da je C4, u odnosu na dva prethodna, puno diskretniji u radu.
Svi otvori za ventilaciju do kraja moraju biti otvoreni.
Kod AUTO svjetli jedna lampica kad sam sam u autu ili nas je dvoje (štedljiviji način rada), za tri osobe upalim dvije, pun auto tri (time se izbjegava magljenje tokom vožnje), sve ostalo je ugašeno (A/C je isto isključen zimi). U vožnji se uglavnom ništa ne magli, ako se ipak zamagli, stisnem gumb za odmagljivanje/odmrzavanje prednjeg stakla i kad se odmagli opet vratim AUTO.
Odmagljivanje zadnjeg stakla i retrovizora po potrebi.
Tako sam radio na Peugeotu, isto na Hondi i sad i na C4 sasvim isto, s tim da je C4, u odnosu na dva prethodna, puno diskretniji u radu.
Svi otvori za ventilaciju do kraja moraju biti otvoreni.