Babe od 50 godina naviše su poseban slučaj,grozne su za vozit.
Generalizacija nikad ne vodi nigdje, ali ono s čime se redovno susrećem je da većina žena vozača nije u stanju držati se sredine svoje trake. Uglavnom se voze po lijevom rubu trake, a nerijetko i po desnom. Na sredini su samo prilikom vrludanja u zavojima i slično.
Prekojučer na AC situacija: ženska u lijevom zavoju reodvito prelazi u lijevu traku, a u desnom debelo gazi po zaustavnoj.
Druga stvar. Mrtvi kut i žene vozači. Prošle godine čak tri puta sam izbjegao napucavanje u mrtvom kutu kočenjem. U oba tri slučaja žene. I uvijek isiti scenarij: pogled u retrovizor, ne vidi nikog i prestrojava se... Okret glave nepotreban.
Treća stvar. Iznenadili bi se koliko ljudi misli da posoji stupnjevanje između znaka STOP i trokuta. Gomila njih smatra kako onaj koji ima trokut ima prednost nad onim koji ima znak STOP:
Postoji jedno + raskrižje s glavnom i dvije sporedne. Na jednoj strani su zabili znak STOP, a s druge trokut. Pogađate, "drajveri" s trokutom redovito ulijeću pred ove sa znakom STOP.
Pravilo desne strane tu njima ne vrijedi.
Èetvrta stvar. Kočenje 100-150 m prije semafora. Makni nogu s gasa i nježno stisni pedalu kočnice 20 metara prije zaustavljanja.