Vidio sam poruku, ali nisam stigao odgovoriti.
Ja sam brzinu mijenjao jer mi je bio glasan auto, 4000 okretaja na 120 km/h, a motor više nego dovoljno jak da ne treba tolike okretaje.
Ovo što tebi vibrira je vjerojatno ležaj, ili osovine ili seta brzina, treba stručan majstor vidjeti o čemu se radi.
Kako točno tempomat ne radi? Jel ne radi samo u petoj?
Moguće da ti je servis stavio krive zupčanike, jesu okretaji kakvi su i prije bili u petoj?
Vidio sam poruku, ali nisam stigao odgovoriti.
Ja sam brzinu mijenjao jer mi je bio glasan auto, 4000 okretaja na 120 km/h, a motor više nego dovoljno jak da ne treba tolike okretaje.
Ovo što tebi vibrira je vjerojatno ležaj, ili osovine ili seta brzina, treba stručan majstor vidjeti o čemu se radi.
Kako točno tempomat ne radi? Jel ne radi samo u petoj?
Moguće da ti je servis stavio krive zupčanike, jesu okretaji kakvi su i prije bili u petoj?
Hvala, tempomat ne radi samo u petoj, dok u četvrtoj normalno radi ... samo mi blinkaju crtice za brzinu kada ga pokušam uključiti u petoj (isto kao i tebi), što mi pokazuje da nije isti prenosni odnos, to nisam odmah ukapirao ali sam skontao kada sam pažljivo pročitao tvoje iskustvo i kada sam saznao princip rada tempomata.
Broj okretaja mi deluje nešto niže nego ranije, negde je sada oko 2000 obrtaja na 120 km/h. Ne sećam se koliki je bio ranije baš... ali sam mišljenja da je bio nešto veći.
A majstor mi je "uradio petu brzinu" (sinhron zupčanik i viljušku) ... sve mi upućuje da je kod druge zamene postavio to sa drugim prenosnim odnosom.
Ja nisam bio nezadovoljan brojem obrtaja, već tom vibracijom (ručica je vibrirala, imala hod kako dodajem gas kada sam u petoj i to ume baš i da bude bučno a i vidno kako se trese ručica i stvara buku).
Ali sam i mišljenja da nije baš pametno dirati softver, već to ostaviti na fabrička podešavanja. Tako da po svemu sudeći moraće još jedna intervencija.