Tenpomat ne radi nakon zamjene brzine

Zoran1978

New member
Pozdrav

Promjjenio sam petu brzinu(drugi omjer) i sada mi tempomat ne radi u petoj. U četvrtoj radi, u petoj samo blinkaju crtice za brzinu.
Znaci nesto ne prepoznaje novu oetu brzinu. Jel se da to srediti?
Pozdrav druže,
ja sam skoro promenio 5 brzinu na svom CITROENU c4 i desio mi se identični problem kao i tebi... jel može pomoć oko toga kako si ti rešio svoj problem... Peta mi sada super funkcioniše ...ali tempomat ne radi.
Hvala unapred!
 

Cutac

Prèkaroš
Pozdrav!

Trebaš naći nekoga tko ima softver za mapiranje auta da uđe u ECU i promjeni broj zubaca na zupčanicima, ili tako nešto. Ne znam kako točno ide, nisam koristio program.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Pozdrav druže,
ja sam skoro promenio 5 brzinu na svom CITROENU c4 i desio mi se identični problem kao i tebi... jel može pomoć oko toga kako si ti rešio svoj problem... Peta mi sada super funkcioniše ...ali tempomat ne radi.
Hvala unapred!
Posto si iz Beograda, preporuka da odeš kod Blaže, on ce ti sigurno rešiti.
 

Zoran1978

New member
Posto si iz Beograda, preporuka da odeš kod Blaže, on ce ti sigurno rešiti.
Hvala, na kojoj je lokaciji Blaza?
Pozdrav!

Trebaš naći nekoga tko ima softver za mapiranje auta da uđe u ECU i promjeni broj zubaca na zupčanicima, ili tako nešto. Ne znam kako točno ide, nisam koristio program.
Hvala, pretpostavljam da su tebi time resili problem. Poz
 
Posljednje uređivanje:

Zoran1978

New member
Uf, teško do nemoguće.


Jesu.
Pozdrav,

iskonsultovao bih se sa tobom zasto si se odlucio za promenu prenosnog odnosa... meni je nakon prve zamene radio tempomat ali je se veoma brzo opet vratio stari problem (a to je da rucica menjaca kada ubacim u petu dosta vibrira... zbog toga sam i krenuo u resavanju tog problema jer dosta vozim autoputem i jako mi je bitno da 5 brzina radi kako teba ).
Sada kod druge intervenicije je se ispostavilo da nemam vise taj problem sa vibracijom ali tempomat ne radi.

Zamolio bih te da jos malo podelis svoje iskustvo...
Hvala ti.

poz
 

Cutac

Prèkaroš
Vidio sam poruku, ali nisam stigao odgovoriti.

Ja sam brzinu mijenjao jer mi je bio glasan auto, 4000 okretaja na 120 km/h, a motor više nego dovoljno jak da ne treba tolike okretaje.

Ovo što tebi vibrira je vjerojatno ležaj, ili osovine ili seta brzina, treba stručan majstor vidjeti o čemu se radi.
Kako točno tempomat ne radi? Jel ne radi samo u petoj?

Moguće da ti je servis stavio krive zupčanike, jesu okretaji kakvi su i prije bili u petoj?
 

Zoran1978

New member
Vidio sam poruku, ali nisam stigao odgovoriti.

Ja sam brzinu mijenjao jer mi je bio glasan auto, 4000 okretaja na 120 km/h, a motor više nego dovoljno jak da ne treba tolike okretaje.

Ovo što tebi vibrira je vjerojatno ležaj, ili osovine ili seta brzina, treba stručan majstor vidjeti o čemu se radi.
Kako točno tempomat ne radi? Jel ne radi samo u petoj?

Moguće da ti je servis stavio krive zupčanike, jesu okretaji kakvi su i prije bili u petoj?
Vidio sam poruku, ali nisam stigao odgovoriti.

Ja sam brzinu mijenjao jer mi je bio glasan auto, 4000 okretaja na 120 km/h, a motor više nego dovoljno jak da ne treba tolike okretaje.

Ovo što tebi vibrira je vjerojatno ležaj, ili osovine ili seta brzina, treba stručan majstor vidjeti o čemu se radi.
Kako točno tempomat ne radi? Jel ne radi samo u petoj?

Moguće da ti je servis stavio krive zupčanike, jesu okretaji kakvi su i prije bili u petoj?
Hvala, tempomat ne radi samo u petoj, dok u četvrtoj normalno radi ... samo mi blinkaju crtice za brzinu kada ga pokušam uključiti u petoj (isto kao i tebi), što mi pokazuje da nije isti prenosni odnos, to nisam odmah ukapirao ali sam skontao kada sam pažljivo pročitao tvoje iskustvo i kada sam saznao princip rada tempomata.

Broj okretaja mi deluje nešto niže nego ranije, negde je sada oko 2000 obrtaja na 120 km/h. Ne sećam se koliki je bio ranije baš... ali sam mišljenja da je bio nešto veći.
A majstor mi je "uradio petu brzinu" (sinhron zupčanik i viljušku) ... sve mi upućuje da je kod druge zamene postavio to sa drugim prenosnim odnosom.

Ja nisam bio nezadovoljan brojem obrtaja, već tom vibracijom (ručica je vibrirala, imala hod kako dodajem gas kada sam u petoj i to ume baš i da bude bučno a i vidno kako se trese ručica i stvara buku).
Ali sam i mišljenja da nije baš pametno dirati softver, već to ostaviti na fabrička podešavanja. Tako da po svemu sudeći moraće još jedna intervencija.
 

Jose

predsjednik države
Pozdrav

Promjjenio sam petu brzinu(drugi omjer) i sada mi tempomat ne radi u petoj. U četvrtoj radi, u petoj samo blinkaju crtice za brzinu.
Znaci nesto ne prepoznaje novu oetu brzinu. Jel se da to srediti?
Meni od juče peta brzina ne radi, samo ispade u vožnji, kao da je auto u leru.
Kad ubacim u petu dok stojim i pustim kvacilo, auto ostane u mjestu i ništa se ne dešava.
Moram li mijenjati čitav mjenjač ili može samo ta peta brzina? C4 1,6 hdi 2011. g.
 

Cutac

Prèkaroš
Jel bilo kakvih zvukova nekada?
Ti imaš osjećaj da ubaciš u brzinu?

Može biti svašta, ali ako ti ubaciš u brzinu i ništa se ne događa, vjerojatno je vratilo oguljeno. Svakako treba remont getribe.
 

Jose

predsjednik države
Nekad ranije mi se znalo desiti da neće da ubaci u petu, ali nakon što se zaustavim, "odšaltam" brzine i nakon toga nastavim vožnju i bude sve normalno.
Međutim, ovaj put kad sam ubacio u petu, kao da je mjenjač u leru, samo prazan gas i bez ubrzanja.
Zvao majstora jutros, kaže vjerovatno otišao sinhron pete brzine, ali dok ga ne pogleda ne može biti siguran.
 

Cutac

Prèkaroš
Nije to sinkron. Mislim, može biti da si obrusio zupce na zupčaniku gdje spojni zupčanik ulazi, ali teško. To bi čuo bokte.
Da je sinkron bi ti drobio kad pokušavaš ušaltati.
Ti ubaciš u brzinu, ručica ostane u petoj, ali auto ne ide?
To nije sinkron, to je vratilo ili zupčanik.
 
Na vrh