la marche, kvare se kao i ostali auti, a i to pokazuje koliko je PSA jak sa razvojne i planske strane. čak su neokrznuti i zbog ponekad loše reputacije kvalitete.
može netko reči o francuzima što hoće, ali imate 50 nuklearki zadnjih 50 godina, imati vlakove koji voze 330 kmh zadnjih 40 godina, najrevolucionarniji auto napraviti prije 60 godina, danas raditi bugatti... nije nešto sa čime se mogu pohvaliti sve nacije.
citroeni imaju klasične (planske) greške, i to od kada ih ja pratim, početak '90., kod njihovih automobila znaš što odlazi sa 5, sa 10, sa 15-20 godina. zna se kod kojih getriba prozuje ležaji dif. i na kojoj km, na kojim motorima probije brtva glave, ležaji torzije, brave na vratima... da su to planske greške potkrepljujem i sa tim što se pojavljuju u više modela, kroz više desetljeća.
i to je ok. svaka roba ima svoju cijenu. ovo je više ok nego kada platiš 2X više za premium ili neki "kvalitetan" brand, a jave se slične "uprogramirane" greške.
svima bi trebao biti cilj smanjiti trošak izrade, a ponuditi proizvod na kojem se može dobro zaraditi, i da to ne bude previše očito.