Trendovi u autoindustriji

Dalibor

Dado Tornado
citrač, ali i pežo, imaju ekonomski vrlo isplativu proizvodnju i razvoj. nije potrebno ući u pogon, dovoljno je iskusiti kako se ti auti ponašaju kada prijeđu odredenu dob. izrađuju se prema cijeni, lijepo se upakiraju, i ide im jako dobro - u europi su među top 5 marki, a sada sa opelom možda i unutar top 3.
šteta što ds linija nema ševrone na nosu, i nije jedina sluzbena citroen linija osobnih vozila, a c serija onda može biti samo za gospodarska vozila.
ovo je sada smijesno, jer su pež, citro i opel zapravo konkurenti, a ds je bez identiteta. cini mi se da ovaj raspašoj spasava upravo vrlo racionalizirana organizacija unutar psa, i minimalni troškovi proizvodnje. to bi tako moglo biti jos od pocetka 90-tih, ne znam osim francuske i beneluksa gdje jos imaju jacu prodaju
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
citrač, ali i pežo, imaju ekonomski vrlo isplativu proizvodnju i razvoj.
Slažem se, tu su jaki.
Mislim da ih sada najviše gura flotna prodaja, i Citroenu raste prodaja usprkos krnjoj gami auta. Pug također raste, a Oplu i DSu su stale padati brojke... bit će u okviru prošlogodišnjih, što i nije loše za friško preuzetu marku gubitaša i DSa koji nema što ponuditi.
 

Dalibor

Dado Tornado
la marche, kvare se kao i ostali auti, a i to pokazuje koliko je PSA jak sa razvojne i planske strane. čak su neokrznuti i zbog ponekad loše reputacije kvalitete.
može netko reči o francuzima što hoće, ali imate 50 nuklearki zadnjih 50 godina, imati vlakove koji voze 330 kmh zadnjih 40 godina, najrevolucionarniji auto napraviti prije 60 godina, danas raditi bugatti... nije nešto sa čime se mogu pohvaliti sve nacije.

citroeni imaju klasične (planske) greške, i to od kada ih ja pratim, početak '90., kod njihovih automobila znaš što odlazi sa 5, sa 10, sa 15-20 godina. zna se kod kojih getriba prozuje ležaji dif. i na kojoj km, na kojim motorima probije brtva glave, ležaji torzije, brave na vratima... da su to planske greške potkrepljujem i sa tim što se pojavljuju u više modela, kroz više desetljeća.

i to je ok. svaka roba ima svoju cijenu. ovo je više ok nego kada platiš 2X više za premium ili neki "kvalitetan" brand, a jave se slične "uprogramirane" greške.
svima bi trebao biti cilj smanjiti trošak izrade, a ponuditi proizvod na kojem se može dobro zaraditi, i da to ne bude previše očito.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Grupa PSA, odnosno proizvođač Peugeota, Citroëna, DS-a i Opela, je drugi najveći europski proizvođač automobila, odmah iza Grupe Volkswagen. Sada stiže vijest kako Francuzi, nakon što su prije dvije godine kupili Opel (i Vauxhall), planiraju novo proširenje.

Naime, Automotive News javlja da je Grupa PSA bacila oko na Fiat Chrysler Automobiles i / ili Jaguar Land Rover. Podršku daljnjem proširenju je dala i obitelj Peugeot koja je trenutno vlasnik 13,68% Grupe PSA i jedan je od tri najveća dioničara.

Točnije, svoju potporu je izrazio Rober Peugeot, predsjednik obiteljskog holdinga rekavši da je obitelj podupirala uspješni “posao s Opelom” od samog početka te da neće kočiti realizaciju neke “buduće prilike” ako se takva pojavi.

Grupi PSA je posebno zanimljiv Fiat Chrysler zbog svoje široke američke prisutnosti, a Grupa PSA se planira u vrlo bliskoj budućnosti vratiti na američko tržište. Navodno postoji i interes za Jaguar Land Roverom koji u posljednje vrijeme ne bilježi sjajne rezultate.

Spomenuti izvor spominje i mogućnost stvaranja strateškog partnerstva s General Motorsom. Dakako, za sada u ovako ranoj fazi nema nikakvih službenih potvrda interesa Grupe PSA za kupnjom ili povezivanjem s drugim proizvođačima.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Koliko godina dok se svi proizvođači stope u jedno? Generičke platforme i svatko samo šiba svoju karoseriju gore :D
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Koliko godina dok se svi proizvođači stope u jedno? Generičke platforme i svatko samo šiba svoju karoseriju gore
Istina. Ford i Folcika već imaju neki "ugovor o suradnji" ili tako nešto... Samo prvi korak da se 20xx godine sjedine u megakorporaciju.

Ono što mene više brine je ovo. Prvo su najavljivali da će od 2020 u svaki auto ići i "crna kutija", poput one u avionu. Sad ovo:



Politici nije mjesto na ovom forumu, ali mislim da ću nakon dugo vremena izaći na izbore i glasati za one koji će se zalagati za obuzdavanje pomahnitale zvijeri zvane EU.

1. ukinuli su nam živine toplomjere
2. ukinuli žarulje sa žarnom niti
3. ograničili snagu usisavača
4. uništili formulu jedan (eko-gluposti)
5. uništili turbo-motore sa svojim fantazijama o ekologiji
6. ograničili zapremninu vodoktolića
7. odredili koliko banana mora biti zakrivljena da bi bila banana
8. upravo razvaljuju slobodu govora nai nternetu
9. uveli GDPR koji nije ništa drugo nego izlika za netransparentnost.

Ima li kraja?

Nama treba bescarinska unija, minimalni zajednički standard i da preko cijele Europe možemo samo s OI putovati. Sve više je previše.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ide sve u lepi kürac. Napredna Europa je prošlo svršeno vrijeme kao i moja kupovina novih automobila :)

Ali se veselim novim klincima i njihovim riješenjima za nove probleme... daktejp preko kamere, precvikati žicu GPSa... uvijek je bilo sposobnih :D
 
Na vrh