Trese se volan na 120

Mirage

Well-known member
Malo gume i malo balansirka. Ja sam imao miran volan samo na gumama koje su došle s autom. Ostale sve prije ili kasnije počele trest uglavnom okrivljujem balansiranje.

Iako tlak u gumama je jako bitan za miran volan pazi na koj tlak je balansirana guma a opet svaki manometar ti drugačije pokazuje tako da moraš imat svoj pa poslje vulkanizera provjeriti ima li razlike.
 

Cutac

Prèkaroš
Jesu ih u Autolabu balansirali sa pritiskom na gazni sloj?
Da

dosjedi na felgama čisti ravni
Èistio drot kefom, trebali bi biti.

jer koliko kuzim problem je uocen nakon montaze guma na postojece felge.
Nije, na istim felgama su bile lani i sve je bilo u redu. Skinuo ih sa auta i na proljeće zarotirao i od tada kreće treskanje. Nakon 200 km ih opet zarotirao, a treskanje se nastavilo.


gume idu u jaje
Moja jedna ide jako jako slabo zamjetno u osmicu(kad se gledaju kanali za vodu), ali navodno ne bi trebao biti razlog.

na 180km/h volan miran..
Ove tresu na 125, ni iznad, ni ispod.

Malo gume i malo balansirka.
E, budući da je dobro napravio na c4, Pandi i Insigniji, nekako sumnjam na gume.

luft na ovjesu ili diskovi.
Ovjes pregledan prije mjesec dana, tj. 400 kilometara, sve utegnuto. Kad sam uzeo auto 2017. se čuo čudan zvuk kod prelaska dubokih rupa sporo(još uvijek se jednako čuje) i mehaničar je pregledao, držao krajnik i klimao gore dolje i rekao da se mooožda nešto tu osjeti, ali da se on ne bi obazirao.

Kako mogu provjeriti diskove? Da su pomotani, to bi se moralo na papučici osjetiti, plus što bi i na zimskom setu treslo.
Ok, za kočnice moram probati kad stavim zimske gume.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Meni je Conti tresao od 110-130. Na 120 je bio peak. Šuškao mi je metalni remen sata na ruci. :) Malo prije 140 bi poptuno prestalo. Šibao sam 150 ne zbog užitka, nego potrebe. :D Ovjes ko bombon. Rotirao gume, auto počeo povlačiti ulijevo. Ako bi cesta imala još i nagib ulijevo, morao sam volan držati par stupnjeva u desno da bi išao ravno. Bacio gume nisu imale niti 20.000
Stavio opet Contice, jer sam s dobavljačem neke dugove tako isprebijao, inače ne bih. Sad ne trese, a i drži pravac. Već 18000 km. Vulkić u Sesvetama koji ih je stavio gore kaže da je C5 pretrežak za Conti. ;) Meke gume, ovo, ono, neće ni ove dugo trajati, its.
 

Memphis

Active member
Ovjes pregledan prije mjesec dana, tj. 400 kilometara, sve utegnuto. Kad sam uzeo auto 2017. se čuo čudan zvuk kod prelaska dubokih rupa sporo(još uvijek se jednako čuje) i mehaničar je pregledao, držao krajnik i klimao gore dolje i rekao da se mooožda nešto tu osjeti, ali da se on ne bi obazirao.

Kako mogu provjeriti diskove? Da su pomotani, to bi se moralo na papučici osjetiti, plus što bi i na zimskom setu treslo.
Ok, za kočnice moram probati kad stavim zimske gume.
Jel tebi trese samo na kočenju ili stalno? Jako, slabo?
Diskove komparatorom. Kugle su dobre?

Moguće je da su se i gume izdeformirale ali njih onda možeš bacit jer to ti nemreš ničim "ispravit".
 

Cutac

Prèkaroš
Jel tebi trese samo na kočenju ili stalno? Jako, slabo?
Na 125 stalno trese. A koliko..., kad pustim volan, vidim da se trese, kad ga držim, skoro pa se ne osjeti, ali se osjeti.
A kad kočim isto na 125 zatrese, ali malo jače nego kada ne kočim.
Kugle su dobre?
Pregledane, nemaju lufta. Sve je pregledano u ovjesu. Ono što je moj mehaničar osjetio na krajniku, ovaj drugi(koji je jako pedantan i zna što radi) nije ništa osjetio.

Moguće je da su se i gume izdeformirale ali njih onda možeš bacit jer to ti nemreš ničim "ispravit".
Ali od čega, stoje na felgama preko zime u garaži na 10-15°C?

Meni je Conti tresao od 110-130. Na 120 je bio peak.
Da, ne znam, ako se ispostavi da su gume, nisam siguran bih li mijenjao samo dvije ili komplet 4, Michelin PS4.

Ili jednostavno nemoj vozit 125, najjednostavnije i jeftinije rjesenje
Niže od toga mi je nekada sporo, a više brzo :D
 

Memphis

Active member
Na 125 stalno trese. A koliko..., kad pustim volan, vidim da se trese, kad ga držim, skoro pa se ne osjeti, ali se osjeti.
A kad kočim isto na 125 zatrese, ali malo jače nego kada ne kočim.
Onda nije do diskova.

Ali od čega, stoje na felgama preko zime u garaži na 10-15°C?
loša kvaliteta, to hoće tak i kod kineza deformiraju se nakon jedne sezone pa tresu.

Jel ti vuče volan u koju stranu?

Stavio opet Contice, jer sam s dobavljačem neke dugove tako isprebijao, inače ne bih. Sad ne trese, a i drži pravac. Već 18000 km. Vulkić u Sesvetama koji ih je stavio gore kaže da je C5 pretrežak za Conti. Meke gume, ovo, ono, neće ni ove dugo trajati, its.
Ne znam dal je do toga, svaka guma ima oznaku nosivosti ...
Kolegi su isto preporučili XL za 607 ali bila je neka jeftilen guma.
 

Cutac

Prèkaroš
Ne vuče volan.
Ja imam 91 indeks nosivosti, taj je i propisan. Potenza je isto imala 91 indeks i sa 7 godina starosti bila mirna kao vlak.
Jedan poznanik koji je u gumama i felgama je rekao da Dunlop zna biti neravan iz tvornice.
 

Cutac

Prèkaroš
Ne znam DOT, ali kupljene su u 3. mjesecu 2018, znam da su oko 6 mjeseci starije od dana kupovine.
A km imaju možda 10 tisuća. Između 9 i 13 tisuća uglavnom. Od toga su parsto km vožene na 2.1 umjesto 2.5 bar :eek:, ali to je bilo pred dva, tri tjedna, a tresu od 3. mjeseca ove godine.
 

visaluteju

Well-known member
Ja slusao kako nikad ne treba rotirati gume nego uvijek istu na isto mjesto, da to dovodi do ovog...

Mada cutac nam je poznat po mistery slucajevima :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ja slusao kako nikad ne treba rotirati gume nego uvijek istu na isto mjesto, da to dovodi do ovog...

Mada cutac nam je poznat po mistery slucajevima
To je Deda još davno spominjao... taman je bio prevaga koja mi je trebala da prestanem rotirati gume :)
 

Cutac

Prèkaroš
Ja slusao kako nikad ne treba rotirati gume nego uvijek istu na isto mjesto, da to dovodi do ovog...
E, da, ima jer je treslo kad sam ih zarotirao, ali je nastavilo nakon rotacije, a nekako mi je nevjerojatno da VTS može "srediti" gume unutar parsto kilometara da se ne mogu popraviti ni nakon par tisuća.

Vrlo rado bih ih stavio na neki auto i skurio, ali nemam auto sa 4x108 rupama i zadnjim pogonom. Ili prednjim, a da mi nije stalo do auta :D
 

Memphis

Active member
Ne znam DOT, ali kupljene su u 3. mjesecu 2018, znam da su oko 6 mjeseci starije od dana kupovine.
A km imaju možda 10 tisuća. Između 9 i 13 tisuća uglavnom. Od toga su parsto km vožene na 2.1 umjesto 2.5 bar , ali to je bilo pred dva, tri tjedna, a tresu od 3. mjeseca ove godine.
da to je baš neobično za taj tip gume, da je neki kinez ne bi bilo ništa čudno.
Ja slusao kako nikad ne treba rotirati gume nego uvijek istu na isto mjesto, da to dovodi do ovog...
Nekad je u knjigama pisalo da ih treba rotirat i to križno dok su bile dijagonalne gume. Gume se rotiraju da budu ravnomjerno potrošene i to nema utjecaja na deformaciju. Bitno je da zadrže istu stranu zbogo rotacije.
 

Cutac

Prèkaroš
da to je baš neobično za taj tip gume
Da, ne znam. Nekada ću otići na balansiranje, možda dok gume budu gore, možda pred proljeće, ne da mi se s time zahebavati, hladno je i kiša je :D

Jedva da trese i vise se na kocenju ne osjeti!!
Budem ih nadrukao jos, da vidim. Sad mi je muka jer se vozim kao na drvenim kotacima, ali jos zraka dodajem!
 

igorricar

Member
Kod mene trese volan negde na 115-120 km/h, onda nakon 140-150 km/h pocinje da se smiruje a na 160 skoro je miran....sto bi moglo biti?
 

igorricar

Member
balansirao sam kad sam menjao zimske-ljetne....mozda nisu dobro izbalansirane...moram da idem kod vulkanizera da proveri
P.S da proverim samo prednje ili sva 4 kotaca?
 
Na vrh