Super su ova dva videa ali kao električar-elektroničar moram napomenuti da naziv reostat u ovom slučaju nije ispravan. Ovdje se radi o elektroničkom regulatoru. S druge strane kod auta sa manuelnom klimom koristi se kombinacija otpornika i prekidača (što čini reostat-promijenljivi otpornik) spojenih u seriju s motorom. Kvar se može manifestirat na više načina:ventilator uopće ne radi, ventilator stalno radi i ventilator nije moguće regulirati. Kod modela sa reostatom(ručna klima) ventilator ne radi u slučaju kvara reostata
Iako nema neposredne veze sa aktuelnim problemom (što duva samo hladan vazduh), pošto je pomenuta manuelna klima - dole ide slika dela koji je zamenjen novim na mom C3 1,4 HDI 2006.
Koliko se sećam, prvo je prestala da radi prva brzina ventilatora, što nam nije smetalo godinu dve, a zatim su prestale i druga i treća, pa je radila samo četvrta.
Elektroničar u Beogradu je naplatio novi deo oko dvadesetak evra, a svoj rad isto toliko, možda čak i manje ako se dobro sećam.