po meni jesu kvalitetnijikad već pričamo o pouzdanosti i za koje je tržište neki auto rađen, možda je glupost, ali zanima me vaše mišljenje. šta mislite je li moguće da su ovi snažniji dizelski citroeni na našem tržištu (konkretno moj je 112 ks) ipak kvalitetniji u odnosu na ove slabije kojih je puno više na našem tržištu, odnosno s obzirom da se kod nas ne guraju toliko ovi jači modeli, pa kad neki dođe kod nas da je zapravo rađen za neko drugo tržište? jer već sam jednom pisao, ovog jačeg je kod nas jako teško nabaviti, i u oglasniku, a i u citroenu su mi rekli da testno npr. nikad nisu ni imali, ne vjeruju da će ga imati, a i za polovno preko njih da se ne nadam da bi se moglo desiti. možda je to samo moja brijačina ili se samo tješim jer ja imam tog jačeg, ali eto zanima me vaše mišljenje?
Od stvari na koje sam naletio znam da je na 115ks Garrett varijabilna turbina dok je na 92ks mislim Mitsubishi. ECU motora je Bosh a na slabijem je neki drugi proizvodjac. Nema wastgate dok slabiji ima. Za ostale djelove mislim da su usporedivi.kad već pričamo o pouzdanosti i za koje je tržište neki auto rađen, ...
/cut
..., ali eto zanima me vaše mišljenje?
Sjecam se tog Kozaricevog dijabla hahahaha uzaaaas :grin:Ma pratis ti promet al ga "malko" vise cjedis. Imali smo u firmi Dobloa 1,2 i stvarno si ga moro tlacit da pratis promet... i prodimio je prije 100k. Iso i sa opisanom Corsom do Pule i nazad jednom. Na najmanjim uzbrdicama neznas vise kam bi ga saltao- sam promjeni zvuk i nastavi usporavati...
Ja sam navijo da uzme jos jednog Berlinga ali mu se svidio Prosatov Doblo i...Sjecam se tog Kozaricevog dijabla hahahaha uzaaaas :grin:
da, tak je nekak i kod meneA s obzirom koliko sam para spičio u njega, veruje i on meni.
potpis!Poanta- uvjek je bolje imat broj jaci auto i vozit ga "na pol gasa"- dulje ce trajat, manje ce trosit, sigurnije ce preticat a dat ce se vozit i full opterecen.