Volan trese na brzini između 115- i 135-140KM/h

kojo1984

New member
Dobar dan...

Kako i sam naslov kaže, već se neko vrijeme mučim sa podrhtavanjem volana u autu koji sam kupio. U pitanju je C4 Exclusive 2.0HDi (automatik=, proziveden u decembru 2006. godine.

Felge su originalne Citroenove 17", a gume su nove Michelin Primacy HP 205 50 R 17.


Balansirao sam točkove (sva 4) već nekoliko puta (7-8) i trešenje nikako da prestane. Počne na 115km/h a prestaje oko 140km/h... nakon toga osjetim samo blage pulsirajuće vibracije (neperiodične), ali s obzirom na profil guma i na brzinu od 170-200km/h (i bosanske ceste) računam da to nije strašno.

Da li je iko imao sličnih problema?

Interesuje me da li mogu staviti 15" felge i gume na ovaj model? Pitao sam ovlaštenog servisera, kaže da za Exclusive model nisu predviđene čelične felge, ali da obični 2.0 HDi može ići sa 15" čeličnim.
 

fullcool

New member
Dobar dan...

Kako i sam naslov kaže, već se neko vrijeme mučim sa podrhtavanjem volana u autu koji sam kupio. U pitanju je C4 Exclusive 2.0HDi (automatik=, proziveden u decembru 2006. godine.

Felge su originalne Citroenove 17", a gume su nove Michelin Primacy HP 205 50 R 17.


Balansirao sam točkove (sva 4) već nekoliko puta (7-8) i trešenje nikako da prestane. Počne na 115km/h a prestaje oko 140km/h... nakon toga osjetim samo blage pulsirajuće vibracije (neperiodične), ali s obzirom na profil guma i na brzinu od 170-200km/h (i bosanske ceste) računam da to nije strašno.

Da li je iko imao sličnih problema?

Interesuje me da li mogu staviti 15" felge i gume na ovaj model? Pitao sam ovlaštenog servisera, kaže da za Exclusive model nisu predviđene čelične felge, ali da obični 2.0 HDi može ići sa 15" čeličnim.
jel ti vulkanizer gledao felge bez guma na stroju za balansiranje, kotač može biti izbalansiran al to ne značu da je dobra felga, kako reče jedan majstor "mogu ti ja i kocku izbalansirati". problem je što će ti to rasturiti pol auta ako budeš vozio tako, pogotovu te sitne vibracije koje skoro ni ne osjetiš pri većim brzinama.
 

Lakii

Well-known member
Glupo pitanje, ti auto ima aluminijske felge?
Ili radkape?

Bitan je balans i istrosenost guma...
 

Matija

New member
Gume ili felge za početak. Pri tome guma može izgubiti formu i po obodu ako je stara / loše kvalitete / loše uskladištena, pa je više elipsasta nego okrugla.

Budući da kažeš da su gume nove, ili su one defektne ili ti je jedna od felgi malo kriva.
 

c5 dr

Member
Istu stvar sam ja prošao,nove gume,druge felge i dalje treslo i kada sam promijenio kuglu prestalo mi je
možda tebi nije tako ali kod mene je bio taj slučaj
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Kako i sam naslov kaže, već se neko vrijeme mučim sa podrhtavanjem volana u autu koji sam kupio. U pitanju je C4 Exclusive 2.0HDi (automatik=, proziveden u decembru 2006. godine.

Balansirao sam točkove (sva 4) već nekoliko puta (7-8) i trešenje nikako da prestane. Počne na 115km/h a prestaje oko 140km/h... nakon toga osjetim samo blage pulsirajuće vibracije (neperiodične), ali s obzirom na profil guma i na brzinu od 170-200km/h (i bosanske ceste) računam da to nije strašno.
Ako si balansirao gume, vjerojatno su provjerili i prethodno trošenje gume i njen oblik. Ako je to sve OK, onda se "veselje" nastavlja. Trebao bi provjeriti redom kugle, krajnike, spone, letvu volana, homokinetički zglob i konačno diskove...
 

deda

New member
Pri toj brzini iskljućivo tresu zadnji kotači,tako moraš rješiti problem odozada.Ako su gume nove,ne znači da su dobre i takve greške se ne kuže na balans stroju.Probaj staviti neka druga dva kotača odozada i tek onda tražiti u čemu je problem.
 

sime23

New member
To ti je normalno za c4, pogle si malo po stranim forumima budeš vidio da svaki drugi ima taj problem, i ja ga imam, pih.:whistling:
 

kojo1984

New member
Ovako...

Išao sam kod nekoliko različitih majstora (uključujući i ovlašteni servis) i svi su rekli da je auto kao "strijela". Felge bez guma imaju cca 20-ak g disbalansa. Sa gumama od 5 do 45 grama. Auto sam vozio i na dvije špure i kažu da je kao nov.


E sad... išao sam korak dalje....
Probao sam gume od prijatelja koji ima Peugeot 307. Sa njegovim točkovimase ne trese... Sve super mirno (i do 210km/h). Moji točkovci na njegovoj 307-ici izazivaju iste simptome.

Pošto je prošli set guma Michelin Primacy HP zamjenjen (imale su sve 4 bubrege i neravnine po gazećem sloju iako su nove), dobio sam 4 nove koje sam montirao u srijedu jutro.

Pošto je opet treslo, odem ja opet do vulkanizera (kontam da je balans loš) i čovjek mi kaže da gume imaju bubrege.

Ovdje govorim o novom setu guma koje nisu prešle ni 50KM... sve 4 gume imaju neravnine po sebi. Kada su montirane, pregledali su ih i bile su OK...

Gume su napravljenje u 49 sedmici 2010.

Po meni, gume su felerične i čim se opterete i naduvaju počnu da se deformišu.


Dobio sam "dijagnozu" da mi je auto loš i da su mi loši ležaji i da oni u stvari upropaštavaju gume. To, naravno, ne prihvatam da ne znam ko kaže.

Da sam gume montirao na zaprežna kola, s obzirom na kvalitet i marku, trebale bi da izdrže bar koju hiljadu kilometara, a ne da se razilaze sa dušom nako nepunih 50KM.

Saga se nastavlja... sad čekam da vidim šta će mi reći. Svakako ću da pišem o daljem razvoju situacije.


Hvala vam svima na odgovorima.
 

1587 VTS

New member
Na iducoj promjeni guma obuci ga obavezno u Continental ili Bridgestone, ja sam od Michelina i njegovih svojstava i "kvalitete" odavno odustao.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Felge su originalne Citroenove 17", a gume su nove Michelin Primacy HP 205 50 R 17
Nikad nisam imao iskustva s Michelinom, ali brzi surf kroz Google (http://www.google.com/search?q=Michelin+Primacy+HP+review) mi kaže kako su ljudi masovno nezadovoljni s tim modelom. Glavnina kritika usmjerena je prema njihovoj tvrdoći i brzom trošenju.

Dobio sam "dijagnozu" da mi je auto loš i da su mi loši ležaji i da oni u stvari upropaštavaju gume. To, naravno, ne prihvatam da ne znam ko kaže.

Da sam gume montirao na zaprežna kola, s obzirom na kvalitet i marku, trebale bi da izdrže bar koju hiljadu kilometara, a ne da se razilaze sa dušom nako nepunih 50KM.
:D

Točno. Tu si u pravu.
 

ExOduS442xb

Racing
Na iducoj promjeni guma obuci ga obavezno u Continental ili Bridgestone, ja sam od Michelina i njegovih svojstava i "kvalitete" odavno odustao.
Kako čudno, mom starom na C5 Bridgestone je bio strašno neudoban i tvrd i glasniji, kad su sjele Michelinke sve to prestalo:shock:

To ne mora znaciti da su sve Michelinke lose, svakome se dogodi losa serija.

Kojo sretno s gumama ;)
 

1587 VTS

New member
Kako čudno, mom starom na C5 Bridgestone je bio strašno neudoban i tvrd i glasniji, kad su sjele Michelinke sve to prestalo:shock:

To ne mora znaciti da su sve Michelinke lose, svakome se dogodi losa serija
Dogodi se, tocno, dobro govoris. Al mene osobno kod gume ne interesira buka, trosenje, cijena i slicne stvari.. Gledam gume kroz prizmu karakteristika na mokrom i suhom, u zavojima, na kocenju i opcenito po trakciji.. Cijenim gumu koja odradi 20 tkm vrhunski i potrosi se do kraja vise nego onu koja moze okrenuti cetverostruko vise km a ne drzi ni u pola. Od svega sta sam imao priliku probati, continental me po tom pitanju odusevio i trenutno je moj prvi izbor. Bridgestone mi je također ostavio odlican dojam. Michelin me razocarao skroz, od energyja do pilota (sve skupa 4 seta i 3 dimenzije do sad). To je od ovoga sto sam imao priliku voziti i moje osobno misljenje, ne mora biti pravilo :)
 

deda

New member
Nisu sve gume dobre za bilo koji auto,isto tako nisu svi profili za svaki auto,krivi odabir i nastaju problemi i nezadovoljstvo,a pravi izbor profila za određeni auto može biti vrhinski dojam u svemu.Tako da Conti na jednom autu može bit super,a ista ta guma na drugom ništa ne valja,tako je sa svima.Onaj koji prodaje gume treba dobro znati kakve gume su dobar izbor,a ne samo da se proda.
 

kojo1984

New member
Ja trenutno čekam da dođe 3. set guma. Pitao sam može li neki drugi "proizvajalec :grin:" i kažu da ne može, jer je reklamacija u pitanju.


Prije ovog C4 sam vozio Lancia Lybra (2.4JTD sa 130KW) i imao Michelin Energy.

Nikakvih problema, ne proklizuje na mokrom, ne škripi u krivinama (a imale su prilike, hehehehe)... kao po šinama... ali eto ti ga sad sa Citroenom :D...

Još je Michelin preporučen kao proizvođač od strane Citroen-a... Gdje god se pomenu gume, eto ti ga i Michelin :D...
 

Dalibor

Dado Tornado
prva verzija energya fakat je dobivala loše ocjene, ali druga verzija, valjda taj energy saver ili energy saver 2, kako se već zove, sasvim su okej gume...
 

gulranek

New member
Pozdrav ljudi,

Nedavno sam zarotirao gume (zamijenio prednje sa stražnjima i obratno) na mom C4 i od onda primjećujem lagano lupanje u razini vozačevih i suvozačevih nogu pri 50 km/h. U čemu bi mogao biti problem? Prije zamjene nije bilo takvih problema.

Je li moguce da su gume deformirane ili da su izgubile balans ili nesto trece? Ako odem kod vulkanizera, hoce li moci ustanoviti o cemu se radi?
 
Posljednje uređivanje:

Zmix

New member
Pri toj brzini iskljućivo tresu zadnji kotači,tako moraš rješiti problem odozada.Ako su gume nove,ne znači da su dobre i takve greške se ne kuže na balans stroju.Probaj staviti neka druga dva kotača odozada i tek onda tražiti u čemu je problem.
Deda je sve rekao.
 
Na vrh