WRC novosti

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

Sale

cfh
Uredništvo foruma
Sedmerostruki uzastopni svjetski reli-prvak Francuz Sebastien Loeb u Citroenu pobjednik je relija Sardinija, pete utrke Svjetskog prvenstva što se vozila u okolici Olbije.

Loeb je do 64. pobjede u karijeri došao s 11 sekundi bržim vremenom od Finca Mikke Hirvonena (Ford Fiesta RS), dok je trećeplasrani Norvežanin Petter Solberg (Citroën DS3) zaostao 23 sekunde.

Francuz je pobjedom povećao svoje vodstvo u ukupnom poretku, dok je Citroen izbio na čelo u poretku momčadi.

1. Sébastien Loeb-Daniel Elena (FRA-MON/Citroën DS3) 3 h 45:40.9

2. Mikko Hirvonen-Jarmo Lehtinen (FIN/Ford Fiesta RS) + 11.2 sec

3. Petter Solberg-Chris Patterson (NOR-GBR/Citroën DS3) 23.8

4. Sébastien Ogier-Julien Ingrassia (FRA/Citroën DS3) 1:31.5

5. Mads Ostberg-Jonas Andersson (NOR-ŠVE/Ford Fiesta RS) 2:42.6

6. Dani Sordo-Carlos Del Barrio (ŠPA/Mini Cooper) 3:27.6

http://www.wrc.com/news/loeb-reveals-road-cleaning-struggle/?fid=14661
 

Salle

Sektaš
Loeb pobjednik WRC relija na Sardiniji


Sebastien Loeb s Citroenom DS3 WRC pobjednik je WRC relija na Sardiniji, četvrte utrke ovogodišnjeg prvenstva. Loebu je to 64. WRC pobjeda u karijeri. Na drugom mjestu reli je završio Mikko Hirvonen (Ford), a na trećem Petter Solberg (Citroen).

Posljednjeg dana relija odvožena su četiri brzinska ispita. Loeb je bez problema sačuvao prednost od subote, a od trojice koji su konkurirali za preostala dva mjesta na postolju (Hirvonen, Ogier i Solberg) tragičar je ispao mladi Francuz.

Ogier je na 17. (pretposljednjem) brzincu na velikom kamenu oštetio stražnji ovjes, morao je usporiti i izgubio je minutu, pa je pao na četvrto mjesto.


Posljednji brzinac bio je Power Stage, 8.24 kilometara dugačak brzinac Gallura. Najbrže ga je odvozio Hirvonen i tako osvojio tri dodatna boda. Drugi je bio Latvala, a treći Loeb.

Latvala je s dva boda osvojena na Power Stageu dobio barem neku utjehu za neuspješan vikend, koji je upropastilo izlijetanje i odustajanje u petak. Nakon toga Latvala je ponovno startao u subotu i bio je najbrži na pet od šest brzinaca, a u nedjelju je bio najbržina dva od četiri brzinca. Naposlijetku je završio na 18. mjestu generalke.



Rezultati relija:
 

ExOduS442xb

Racing
Tko se Citroena hvata od Citroena i gubi :D

Loeb je genijalan vozac, greške su mu na minimumu a ipak vozi agresivno. WRC je definitivno najzahtjevniji automobilisticki sport.

Svaka im cast, samo neka tako i nastave!
 

XSARA VTS

Member
Sutra svi u Rijeku na INA -DELTA rally ! Potvrđeni S2000 auti i Super 1600 klasa zanima me baš DS3 R moglo bi biti atraktivno kao i prošle godine!
 

Salle

Sektaš
nemoj promovirat inu, a ni ak delta jer to nema veze više sa ni jednim od njih :D

sad se rally zove Croatia Rally ;)

evo mog favorita :stovanje:



 

ExOduS442xb

Racing
Salle skoro sam te pito jel ti to vozis :D

Sutra definitivno idem gledat i malo slikat, prosle godine je bilo zanimljivo. Velik broj Lancera svih evoluš'na je bio na delti :wub:
 

Salle

Sektaš
Rally Argentina




Rally Argentina počinje u četvrtak


Šesta utrka Svjetskog prvenstva u reliju je Rally Argentina. Održava se od četvrtka do nedjelje, prijavljeno je 70 posada, a čeka ih 19 brzinskih ispita dugih 378 km. Od 2005. na WRC reliju u Argentini pobjeđivao je jedan jedini vozač - Sebastien Loeb. Hoće li netko prekinuti taj niz?

Argentinski reli lani nije bio u kalendaru Svjetskog prvenstva, a ove godine vraća se u klasičnom izdanju, s bazom relija u gradiću Villa Carlos Paz. Makadamski reli u Argentini prvi je put bio sastavni dio prvenstva 1980. godine i otada je postao jedan od omiljenih relija vozačima, prvenstveno zbog fantastične argentinske publike, koja naprosto obožava ovaj sport.


Na listi prijava je 70 posada, od toga 12 s WRC automobilima. Nakon premijere u Sardiniji neće nastupiti Minijeva tvornička momčad, s jedini vozač s Minijem bit će Daniel Oliveira iz Brazil World Rally Teama.

Ostatak WRC liste čini uobičajena ekipa, odnosno Sebastien Loeb i Sebastien Ogier za Citroen, Mikko Hirvonen i Jari-Matti Latvala za Ford, Matthew Wilson, Mads Ostberg i Henning Solberg za Stobart, Federico Villagra za Munchi’s, Petter Solberg i Peter Van Merksteijn s vlastitim momčadima te Ken Block za Monster.

Utrka se boduje i za Production WRC, u kojoj konkurenciji i dalje prevladavaju Subaru Impreze i Mitsubishi Evo. Na listi je deset vozača, među njima Flodin, Kosciuszko, Semerad, Linari, Paddon…


Reli počinje u četvrtak. Shakedown je na rasporedu od 8 do 12 sati, a isti dan vozi se i prvi brzinski ispit. To je superbrzinac Carlos Paz dugačak 3 kilometra, s početkom u 15.05 sati. Za one koji planiraju pratiti online rezultate, u Argentini je 5 sati manje nego kod nas.

U petak je na rasporedu šest brzinaca, odnosno dva kruga po tri brzinca El Mirador (18,23 km), Mina Clavero (22,67 km) i El Condor (37,32 km). U subotu će se voziti dva kruga po četiri brzinca Las Jarillas (21,57 km), Las Bajadas (16,57 km), Amboy (20,33 km) i Santa Rosa (21,36 km).

Posljednje dana, u nedjelju, najprije je na rasporedu maratonski brzinac Ascochinga, dugačak 48,21 km. Nakon toga vozi se Cabalango (3,9 km), potom se ponavlja superbrzinac od četvrtka (Carlos Paz), a posljednji brzinac (Power Stage) bit će Cabalango.

 

1587 VTS

New member
Evo izasla sluzbena potvrda ulaska volkswagena u svjetsko reli prvenstvo 2013. :vidiga: Lako za to, nego mene jedna druga spekulacija ostavila bez teksta - moguc prelazak Sebastiena Loeba u obrnuti wv :surprised: Sta vi kazete o tome???
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh