Kolega,vrlo,vrlo,..vrlo dobar savjet .Ako bog da,pa se rijesimo dogodine korone i koronasa,mozda od garaze za traktor koju namjeravam uradit ispadne skrivaliste za limuzinu.Jeebes traktor da se nanjemu mrznem,bolje platit neku budalu jel tako?
Iskreno,nije ta hidraulika tak komplicirana,mehanika takodjer,osim toga imam 10 crnih debelih radionickih knjiga za njega.
Struja,limarski radovi,hidraulika,mehanika,o motorima-getribama,pred mjesec dana ih zamalo bacio al mi nesto nije dalo mira pa ih cuvam.Izgleda neki citrocrv ruje u meni.
Napokon stala kišurina! Auto rastvoren cjelo jutro, da se sve skupa provjetri! Malo sam ga i propuhao, nedjeljni đir, kava, pa van grada malo, par šaltanja u visokim obrtajima, ide starac još solidno! Nadam se da će do kraja godine uspjet dobit jedan mali servis i sistematski! Evo jedna slika usput, vidim da je nisam okačio ovdje..
Servis odrađen i iskorištena prilika da se rješe, baljenja i pišuckanja
Nači stavljene nove /hvala cutac/ gumice balans štange
Seleni lafeta
Dihtung kartera
Izuzetno pedantno od strane mojih meštara..
Naravno novo ulje, filter, ulje u mjenjaču..
Balila je i pumpa hidraulike i regulator kugle, pa su i tu promjenjene gumice
Sve lijepo osvježeno i vraćeno
Zabavio se na dizalici, pa evo još par sl. odozdal
Pičimo dalje!
Pozdrav!
Hvala!
Prdi na srednjem loncu i na zadnjem je krenuo trulit gdje se kondenzat slijeva, to ćemo rješavat dogodine... radit cu ga vjerovatno od-do i iću ću na najtišu moguću soluciju
Kolega,jesi li stavio original gumice na pumpi(ventilima),inace nece dugo drzat.Dali nesto oko hidraulike radis sam ili sve majstori,naime prilikom spajanja hidraulicnih lajtunga(cijevi) se nesmiju previse stegnut jer dihtaju sami od sebe tako su konstruirani,po potrebi se dotegnu.