Nailazio sam na krivinu u levo a neki kamijončić mi je bio u desnoj traci pa nisam baš bio siguran ako nastavim da ubrzavam dal ću moći da savladam krivinu... A i ko bi mi verovao dsam u krivini vozio 230 ili 240 ...uzivaj. temperatura motora je ok , vidim da moze i vise.
alac-gore:Nailazio sam na krivinu u levo a neki kamijončić mi je bio u desnoj traci pa nisam baš bio siguran ako nastavim da ubrzavam dal ću moći da savladam krivinu... A i ko bi mi verovao dsam u krivini vozio 230 ili 240 ...
Da čudno je da mu diže preko 90, ja sam bas uzeo za bratovog novi kiler i termostat, sumnjam da će nakon toga ići preko 90:grin: .Kako ti je tolika temperatura na autoputu? Meni fali jedan ventilator pa na autoputu ne prelazim 90 nikad.
Inače ide ko avion
Moguće je da neka sitnica ne radi baš kako treba ali ja ga vozim ravno godinu dana i od samog početka on se ponaša isto, a pritom sve radi savršeno, ne prelazi 97 stepeni, čujem da uključuje ventilatore povremeno, ne gubi tečnost... Promeniću mu antifriz pa ćemo videti...Onda je povezano sa lambda sondom,jer kada se prebaci na benzin radi sve dobro.
Ja mislim da lambda sonda ne očitava gas,zato je tako kako si opisao.
Ovo za temperaturu,nešto ne radi kako treba,ventilator,termostat. Da nije antifriz star,razređen ili još gore voda u hladnjaku? Da li taj pokazivač temperature radi dobro,tačno? Probaj da opereš hladnjak dobro izvana,ako je ovo drugo sve ok.,trebalo bi da radi ko'sat!
Druže,probaj najeftiniju soluciju,prvo probaj oprati saće od hladnjaka pod jakim mlazom u praonici.Moguće je da neka sitnica ne radi baš kako treba ali ja ga vozim ravno godinu dana i od samog početka on se ponaša isto, a pritom sve radi savršeno, ne prelazi 97 stepeni, čujem da uključuje ventilatore povremeno, ne gubi tečnost... Promeniću mu antifriz pa ćemo videti...
Da, samo treba paziti da mlaz ne bude prejak i popiga saće na hladnjaku...Druže,probaj najeftiniju soluciju,prvo probaj oprati saće od hladnjaka pod jakim mlazom u praonici.
Meni također na plin gori lambda, a na benzin ne.Radana temperatura mu se od uvek kreće u rasponu od 92 do 97 stepeni, bez obzira dali sam na auto putu ili u gradu, takođe i bez obzira dali je napolju + 40 ili - 20 a i dali ga vozim lagano ili 200... Lampica dijagnostike mi gori kada vozim na plin, lamba sonda ne očitava realne podatke... kada prebacim na benzin lampica se nakon par minuta vožnje gasi...
Da čudno je da mu diže preko 90...
Mozda mu je termostat od 92,umesto 78 koliko bi trebalo da bude za V6.Radana temperatura mu se od uvek kreće u rasponu od 92 do 97 stepeni, bez obzira dali sam na auto putu ili u gradu, takođe i bez obzira dali je napolju + 40 ili - 20 a i dali ga vozim lagano ili 200...
E tako, meni je između 90 i donje bijele crte. Moguće da je i do termostata.Mozda mu je termostat od 92,umesto 78 koliko bi trebalo da bude za V6.
Evo slike kolika treba da bude temperatura za V6 na otvorenom:
http://i1164.photobucket.com/albums/q565/volvospeed850/xmv6tempgaugelevel.jpg
Evo i odgovarajuceg termostata:
http://seekpart24.com/citroen/xm-y3-89/3-0-v6-2057/thermostat-gasket-100094