XM by milosxm

milosxm

New member
uzivaj. temperatura motora je ok , vidim da moze i vise.:cool:
Nailazio sam na krivinu u levo a neki kamijončić mi je bio u desnoj traci pa nisam baš bio siguran ako nastavim da ubrzavam dal ću moći da savladam krivinu... A i ko bi mi verovao dsam u krivini vozio 230 ili 240 ...:)
 

sipe

od Dijane do XM-a
Kako ti je tolika temperatura na autoputu? Meni fali jedan ventilator pa na autoputu ne prelazim 90 nikad.
Inače ide ko avion :D
 

xantia

New member
Nailazio sam na krivinu u levo a neki kamijončić mi je bio u desnoj traci pa nisam baš bio siguran ako nastavim da ubrzavam dal ću moći da savladam krivinu... A i ko bi mi verovao dsam u krivini vozio 230 ili 240 ...:)
:palac-gore:
 

jurapz

New member
Kako ti je tolika temperatura na autoputu? Meni fali jedan ventilator pa na autoputu ne prelazim 90 nikad.
Inače ide ko avion :D
Da čudno je da mu diže preko 90, ja sam bas uzeo za bratovog novi kiler i termostat, sumnjam da će nakon toga ići preko 90:grin: .


Zašto ti gori lampica dijagnostike :confused:
 

milosxm

New member
Radana temperatura mu se od uvek kreće u rasponu od 92 do 97 stepeni, bez obzira dali sam na auto putu ili u gradu, takođe i bez obzira dali je napolju + 40 ili - 20 a i dali ga vozim lagano ili 200... Lampica dijagnostike mi gori kada vozim na plin, lamba sonda ne očitava realne podatke... kada prebacim na benzin lampica se nakon par minuta vožnje gasi...:)
 

Mrèela

New member
Onda je povezano sa lambda sondom,jer kada se prebaci na benzin radi sve dobro.
Ja mislim da lambda sonda ne očitava gas,zato je tako kako si opisao.
Ovo za temperaturu,nešto ne radi kako treba,ventilator,termostat. Da nije antifriz star,razređen ili još gore voda u hladnjaku?:cool: Da li taj pokazivač temperature radi dobro,tačno? Probaj da opereš hladnjak dobro izvana,ako je ovo drugo sve ok.,trebalo bi da radi ko'sat!
 

milosxm

New member
Onda je povezano sa lambda sondom,jer kada se prebaci na benzin radi sve dobro.
Ja mislim da lambda sonda ne očitava gas,zato je tako kako si opisao.
Ovo za temperaturu,nešto ne radi kako treba,ventilator,termostat. Da nije antifriz star,razređen ili još gore voda u hladnjaku?:cool: Da li taj pokazivač temperature radi dobro,tačno? Probaj da opereš hladnjak dobro izvana,ako je ovo drugo sve ok.,trebalo bi da radi ko'sat!
Moguće je da neka sitnica ne radi baš kako treba ali ja ga vozim ravno godinu dana i od samog početka on se ponaša isto, a pritom sve radi savršeno, ne prelazi 97 stepeni, čujem da uključuje ventilatore povremeno, ne gubi tečnost... Promeniću mu antifriz pa ćemo videti...
 

Mrèela

New member
Moguće je da neka sitnica ne radi baš kako treba ali ja ga vozim ravno godinu dana i od samog početka on se ponaša isto, a pritom sve radi savršeno, ne prelazi 97 stepeni, čujem da uključuje ventilatore povremeno, ne gubi tečnost... Promeniću mu antifriz pa ćemo videti...
Druže,probaj najeftiniju soluciju,prvo probaj oprati saće od hladnjaka pod jakim mlazom u praonici.:cool:
 

sipe

od Dijane do XM-a
Radana temperatura mu se od uvek kreće u rasponu od 92 do 97 stepeni, bez obzira dali sam na auto putu ili u gradu, takođe i bez obzira dali je napolju + 40 ili - 20 a i dali ga vozim lagano ili 200... Lampica dijagnostike mi gori kada vozim na plin, lamba sonda ne očitava realne podatke... kada prebacim na benzin lampica se nakon par minuta vožnje gasi...:)
Meni također na plin gori lambda, a na benzin ne.

Evo baš danas na autoputu nikad ne dođe do 90, kamoli prođe.
Tako da probaj oprati za početak hladnjak.

Uživaj :)
 

misa

Active member
Da čudno je da mu diže preko 90...
Radana temperatura mu se od uvek kreće u rasponu od 92 do 97 stepeni, bez obzira dali sam na auto putu ili u gradu, takođe i bez obzira dali je napolju + 40 ili - 20 a i dali ga vozim lagano ili 200...
Mozda mu je termostat od 92,umesto 78 koliko bi trebalo da bude za V6.
Evo slike kolika treba da bude temperatura za V6 na otvorenom:



Evo i odgovarajuceg termostata:
http://seekpart24.com/citroen/xm-y3-89/3-0-v6-2057/thermostat-gasket-100094
 

milosxm

New member
Želim da se zahvalim svima koji su mi ukazali na temperaturu motora, termostat zaglavio a ja nisam imao pojma. Od kada ste mi ukazali na temperaturu počeo sam da pratim šta se dešava i ustanovio da mi je termostat zaglavio u određeni položaj tako da je propustao neku malu količinu tečnosti, ventilatori su nakon što bi se uključili na 85 stepeni radili sve vreme jer je meni konstantno bila temperatura preko 90.

Juče sam zamenio termostat i sve radi besprekorno.... Hvala još jednom...
 
Na vrh