Vec sam jednom pisal zasto Citröen,tam negdi na pocetku mojeg clanstva.Citraci su mi od negda bili posebni,u dane moje mladosti,krstarile su limuzine,DS,CX-ovi i GS te sam na putu v srednju skolu svaki dan vidjal tri spustena DS-a.
Pored stojadina,ficeka,skodi i raznih kanti to je bil drugi svijet,jos se zmislim prve voznje v CX-u taxi tam negdi krajem 70-ih.
Slucajno mi prvi auto bil francuz,renault Fuego(vatreni)ferari crvene boje,nakon udesa dugo neprezaljeni,pa lada a nakon nje prvi BX zbog izgleda i sjecanja na Fuego.
Od tada sam hidraulicari i poneka kanta sa strane al iskljucivo ko drugo auto,svabo sam jedan opel,das reicht-nie mehr.
Prozivel sam lepa sexi:wub: iskustva v XM-ima,to je komocija ko dnevna soba,bil snjim i na samom vrhu otoka Vira i raznim drugim bespucima zahvaljujuci hidraulici.Izlazil iz oranice i snijega zbog izlijetanja s ceste,drugi bi tu strunuli,boril se z gremlinima i glupim mehanicarima(mestrima).
Kaj da velim,usla mi v krv hidraulika i miris hlm-a te citronova filozofija posebnosti bilo v izgledu ili unutrasnjosti,biti drukciji AVANGARDE.
Pisal bi vam do jutra, no bilo bi to ugodnije negdi uz casicu i prave ljubitelje ovih ... ponekad endema,nazalost sve ih je manje jer novac polako melje sve pa i vrijednosti koje odlaze u zaborav.
No inat je najjaca snaga jaca i od ljubavi pa bum ostal C ITROENAS dok me nedu usutkali.