C5 Zadnji kraj spušten

matia03

New member
Rezime.

Auto se i dalje spušta nakon zaključavanja. Udlu se vraćam u servis i dobijem faking odgovor "je gospon, pa prvo se kreće od senzora". ALO, 1200kn ode u k....
:twisted: :twisted:

Šta reće iza toga, dva cilindra na zadnjem kraju (pretpostavljam da je mislio na amortizere) puštaju vjerojatno pomalo ulja u povrat i auto se spusti.
cca 950kn x 2 + ulje + rad.

Normalno suh ko barut, kažu mi ovak, ulje neće izgubiti jer se vraća u povrat, a ako vas ne smeta što se zadnji kraj malo spusti kad je ugašen auto, vi se samo vozite...

MADAFAKA :twisted:
 

Kt17

New member
matia03, možda ti ovo bude od pomoći:
http://www.citroenforum.hr/citroen-hidraulika-208/aktivan-prednji-kraj-dok-je-vozilo-ugaseno-2247/index3.html
U servisu su mi rekli, da zato što je otišao prednji desni amortizer (teleskop, koji je vraćao ulje), auto se spuštao ne samo dok je bio ugašen (parkiran), nego i tokom vožnje, da se pumpa iz tog razloga češće palila nego štoje trebalo, pa je zato u jednom momentu i pregoreo elektromotor na samoj pumpi.
A jedno je sigurno: prednji desni amortizer (teleskop) nije mi skoro "otišao", samo ja nisam primetio....
 

matia03

New member
znači senzor je pokazivao da postoji grška i oni su promjenili senzor :confused::grin:
Pretpostavljam da je bilo tako, jer sam morao čekati, nisu mi dali ući u radioni, nego sam dobio samo papire sa ponudom..
Uglavnom ako oduzmem dijafragmu, ovaj vic me košta 700kn, a šta sam dobio..kitu.

Eh sad...kome se javiti da mi pogleda auto? Iz VG-a sam, ali nije mi bed ni zagreb, ni onaj dio prema samoboru (zaprešić).

Oni me više neće vidjeti, niti ću kome savjetovati da ode tamo kad me pita.

Bolje da sam propio te pare :(

matia03, možda ti ovo bude od pomoći:
http://www.citroenforum.hr/citroen-hidraulika-208/aktivan-prednji-kraj-dok-je-vozilo-ugaseno-2247/index3.html
U servisu su mi rekli, da zato što je otišao prednji desni amortizer (teleskop, koji je vraćao ulje), auto se spuštao ne samo dok je bio ugašen (parkiran), nego i tokom vožnje, da se pumpa iz tog razloga češće palila nego štoje trebalo, pa je zato u jednom momentu i pregoreo elektromotor na samoj pumpi.
A jedno je sigurno: prednji desni amortizer (teleskop) nije mi skoro "otišao", samo ja nisam primetio....
Vjerojatno je i meni ista stvar, samo na zadnjem kraju. Jedino mi neide u glavu, ako je otišao samo jedan amortizer (teleskop, cilindar), znači on propušta ulje.

Šta nebi nekako bilo logično da samo jedan kotač propadne? Jedan drži pritisak, drugi ne?

I dali se to mjenja u paru? Za normalne amortizere znam da idu u paru, ali ovi?

I ako smijem pitati koliko te to koštalo?

Hvala
 

jurapz

New member
Kakve :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:e pa to nisu istine, kako mogu mjenjati senzor ako se auto spušta nakon gašenja, kakve to ima veze sa senzorom kada zakljucaš auto:( , normalo je da ima uvijek nekih privremenih grešaka kada spojiš na dijagnostiku pa neceš odmah nekome izbiti milju kuna :shock: . Nije potrebno mjenjati u paru nego se može utvrditi koji propušta, čak se može i promjeniti samo gumica da sve bude kao novo:grin: , gumica košta nekih 30 kn , zašto bi bilo jeftino kada može skupo:grin:
 

Kt17

New member
....kako mogu mjenjati senzor ako se auto spušta nakon gašenja, kakve to ima veze sa senzorom kada zakljucaš auto , normalo je da ima uvijek nekih privremenih grešaka kada spojiš na dijagnostiku pa neceš odmah nekome izbiti milju kuna
Hm... i meni izgleda baš tako kao što si i rekao. Uzeo sam svoj senzor visine baš iz razloga da ga jednom prilikom i proverim (doduše ne znam kako, ali otom potom..)
Nije potrebno mjenjati u paru nego se može utvrditi koji propušta, čak se može i promjeniti samo gumica da sve bude kao novo
Da, nisam menjao oba amortizera već samo prednji desni. Uzeo sam i amortizer (možda i on može da se popravi, da se ustanovi gde je problem....)
 

matia03

New member
Kakve :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:e pa to nisu istine, kako mogu mjenjati senzor ako se auto spušta nakon gašenja, kakve to ima veze sa senzorom kada zakljucaš auto:( , normalo je da ima uvijek nekih privremenih grešaka kada spojiš na dijagnostiku pa neceš odmah nekome izbiti milju kuna :shock: . Nije potrebno mjenjati u paru nego se može utvrditi koji propušta, čak se može i promjeniti samo gumica da sve bude kao novo:grin: , gumica košta nekih 30 kn , zašto bi bilo jeftino kada može skupo:grin:
Možeš napisati o kojoj gumici se radi?

Onaj koji propušta utvrdim tako što skinem crijevo i vidim na kojem ima ulja?
 

jurapz

New member
Možeš napisati o kojoj gumici se radi?

Onaj koji propušta utvrdim tako što skinem crijevo i vidim na kojem ima ulja?
Imaš na skici sve, komplet sve je negdje oko 900kn, gumice su jeftine, naravno tako utvrdiš koji je kriv jer ulja tu nebi trebalo imati ništa, savjet ti je da popraviš jer ce vremenom puci manžeta oko cilindra pa ce ti sve curiti. Pošto c5 nema senzor za nivo lds-a može svašta biti:hm: , imam ti zadnje cilindre za 3+
 
Na vrh