Kojeg bi citroena još voljeli posjedovati ili voziti?

RI-C3

New member
Re: Kojeg bi citroena još voljeli posjedovati ili voziti

slažem se,ali voziti se brzinom oko 120 je sasvim ok i na autoputu jer onda je mašina još tiha pa je vožnja ugodna.Kao što rekoh prije iznad 130 više nije ugodno
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Re: Kojeg bi citroena još voljeli posjedovati ili voziti

120 kmh, ako je gužva sasvim je pristojna i ugodna brzina. Rjeđe moraš ulaziti u ljevu traku, motor je tih, potrošnja niska.
 

kix hdi

New member
s obzirom na svoj posao i radno mjesto isprobao sam skoro sve citroene :grin:
a pozelio bi si svoj c2:wub: ili novi ds3:D
 

citroen xm break

New member
pa, ja bi volio posjedovati od svakog citroena jedan komad.. klasičnog i karavana! pretežito citroene do 1995 godine! ds,ami,spaček,dijana,cx,gs,bx,xm,sm,... itd!!:whistling:
 

djole

New member
pa, ja bi volio posjedovati od svakog citroena jedan komad.. klasičnog i karavana! pretežito citroene do 1995 godine! ds,ami,spaček,dijana,cx,gs,bx,xm,sm,... itd!!:whistling:
Apsolutno podrzavam !!

SM mi je favorit, ostale od nabrojanih sam i imao i vozio...
Tu je i TA, naravno :)


ah, da ! obavezno i GS Birotor, sa vankel motorom :)


Uz duzno postovanje, ali od ovih novijih C 1 2 3 4 5 6 ...kao i nove tzv DS serije me ama bas nista niti zanima, niti privlaci

Daleko je to od osnovne koncepcije i filozofije Citren-a

Ako ikada budem kupovao automobil proizveden posle 2000, zasigurno nece biti Citroen, iako sam njihov fan,slobodno mogu reci, 40 godina
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Uz duzno postovanje, ali od ovih novijih C 1 2 3 4 5 6 ...kao i nove tzv DS serije me ama bas nista niti zanima, niti privlaci

Daleko je to od osnovne koncepcije i filozofije Citren-a
Možeš li pojasniti? :wtf: :wtf:
 

1587 VTS

New member
Možeš li pojasniti? :wtf: :wtf:
Gledaj, mislim da je covjek dobrim dijelom u pravu, ja ga mogu razumjet, kao sta sam vec napisao u postu "povijest omiljene nam marke":

Želje mnogih su jedno, dok je tržišna realnost nešto sasvim drugo. Prevelik je novac utrošen na razvoj novih modela, i tu je prići o bilo kakvoj ekstravaganciji kraj. Danas se novi automobil mora svidjeti gotovo svima, a ne izazivati kontroverze, jer budućnost svake tvrtke ovisi o njenim prodajnim rezultatima. Ova gorka realnost govori nam da, zbog prevelikog novca, koji je uvijek najbitniji, nikada vise nećemo imati prilike biti svjedocima umjetničkih remek-djela kao što je avangardni automobil Citroën DS.

To stoji, a iako nazalost nisam nikad imao nekog "starog" citraca (jedino mi je stari dugo vremena imao spaceka) i samim time nemam taj feeling, prepoznajem razliku u filozofiji nekad i sad. Sta je - tu je, tu smo da se prilagodimo, a ja osobno i u danasnjim citroenima pronalazim ono nesto sta ih cini posebnim za razliku od ostalih narodnih konzervi :cool: I uopce ne dvojim izbor mog iduceg auta kad za to dođe vrijeme ;)
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Daleko je to od osnovne koncepcije i filozofije Citren-a
S ovim se apsolutno ne slažem. Citroeni, oni u kojima sam imao prilike voziti, počevši od C3, preko C4, pa do C5 mk2 i konačnog novog C5 su, prema mojem dojmu i mišljenju, najudobniji u automobili u svojim segmentima.

Ne sporim vrijednost, kvalitetu i neponovljivost starih Citroena, ali s tvrdnjom da kvalitetom i jedinstvenošću nisu nadmašeni novim modelima se jednostavno se ne mogu složiti. :(
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
iako nazalost nisam nikad imao nekog "starog" citraca (jedino mi je stari dugo vremena imao spaceka) i samim time nemam taj feeling, prepoznajem razliku u filozofiji nekad i sad. Sta je - tu je, tu smo da se prilagodimo, a ja osobno i u danasnjim citroenima pronalazim ono nesto sta ih cini posebnim za razliku od ostalih narodnih konzervi :cool: I uopce ne dvojim izbor mog iduceg auta kad za to dođe vrijeme ;)
Ne mogu se baš u potpunosti složiti. Svi citroenovi modeli su po meni, barem što se dizajna tiče, jedinstveni i što bi se reklo totalno drukčiji od drugih.

Za druge marke to baš i ne vrijedi. Najbolji mi je primjer: insignia i nova mazda šest. Moram se dobro skoncentrirati za razlučiti koji je koji. Bogu hvala, još nisam toliko ćorav. :)

Evo ga, ziv je ljudi, pa vuce bjeli tico stara, bas gledam jesi ziv, nema te skoro mjesecima?
Iluzija. :D Pratim vas iz sjenke čitavo vrijeme. :D Zgodno je da mogu, dok nemam što za napisati, čitati vas bez logiranja.
 

1587 VTS

New member
Ne mogu se baš u potpunosti složiti. Svi citroenovi modeli su po meni, barem što se dizajna tiče, jedinstveni i što bi se reklo totalno drukčiji od drugih.

Za druge marke to baš i ne vrijedi. Najbolji mi je primjer: insignia i nova mazda šest. Moram se dobro skoncentrirati za razlučiti koji je koji. Bogu hvala, još nisam toliko ćorav. :)
Da, u pravu si, al nisam ni ja rekao drukcije, na to se odnosila recenica:

"a ja osobno i u danasnjim citroenima pronalazim ono nesto sta ih cini posebnim za razliku od ostalih narodnih konzervi" ;)

P.s. ne spominji mi opela, volkswagena i njemacku autoindustriju :disgusted: :D
 

Dalibor

Dado Tornado
citroeni kao i autoindustrija neprestano evoluira. danas te aute rade neki novi ljudi sa svojim vizijama i potrebama tržišta.

bili c ili ds citroena, jednako mi je kao da me netko to pitao 80te ili 35te... prvo bi provozao aute koji me zanimaju i tek tada odlučio. c i ds serija su citroeni za 21. st....

šteta što citroen više ne teži svoje aute učiniti po nečemu posebnim... u pojedinim modelima najboljima u klasi ko što je pokušavao zadnji put kroz devedesete. tada je X serija bila je nešto posebno za voziti, a pojedini modeli bili su nešto neviđeno po svojim karakteristikama.

danas je to sve samo da se što lakše proda. šteta što nema c5 active, što c4 nema zakretne stražnje kotače, što nema novih inovacija ko što je 91. bila klizna stražnja klupa... itd. itd.

koji aktualni auto danas vidim kao duhovnog nasljednika ZX?! hondu civic. a taj mi se auto u prijašnjim generacijama uopće ne sviđa.
 

deda

New member
Ako itko ima iskustva u gradnji avangardnih automobila,onda je to svakako Citroen.Pa kada su oni odustali od toga,a odustali su jer su u svojoj povijesti tri puta propali i samo ih je nacionalni ponos u suradnji s njihovom vladom spasio(onda su to bile još neke prepoznatljive vrijednosti,a ne beskrupulozni kapitalizam ,ko danas).Da bi opstali morali su napraviti ono što su napravili i što rade.Posebnost,futurističe ideje,danas više nikoga ne zanimaju i to je to,ili očeš kako kupac svira ili nema plesa.
Najveći pokreti u cijelom svijetu za automobilima koji su vlasnicima nešto znaćili je upravo Citroenov i to upravo zbog njegove posebnosti.Isplativosti,kvalitete i izdržljivosti,jednostavnosti i jeftino odražavanje uopće ne postoji,daleko od toga,postoji samo ono nešto što ti stari Citrači imaju,a ostali auti nemaju,ali to shvaćaju samo oni koji se time bave i u tome uživaju,svi ostali nas blijedo gledaju i vrte glavama,a i to je jedna posebnost koja izdvaja te zaljubljenike od ostalog svijeta i upravo je to ono nešto.
 

Dalibor

Dado Tornado
postoje stari opeli, alfe, zastave... svi oni su nekom posebni... bilo koji oldtimer da voziš biti češ drugačiji i osjećati se posebnim...

a koliko ljudima zapravo znači i koliko su upoznati sa citroenom i njegovim nasljeđem, pokazano je u onoj mojoj temi gdje sam pisao u godišnjicama citroena i alfe.... gdje se alfi javilo 800% više fanova...

pišem ne da popljujem citroen, nego jer mi nije svejedno kako je honda civic zapravo moderna verzija starih citroena.
evo na što recimo mislim, vanjski izged se manje više zna... posebno što se tiče novog c4.

 

djole

New member
Možeš li pojasniti? :wtf: :wtf:
Uglavnom je kolega 1587 VTS sažeto objasnio o čemu je reč. Ja bih to mogao da Vam elaboriram na nekoliko strana, ali ne vidim potrebu za tim.

Poštujem svačiji lični stav, i očekujem isto.

Zanimljivo, uvek fanovi novijih Citroena traže obrazloženje stava poput mog, a mi, pristalice starijih generacija ne tražimo od njih suprotno obrazlozenje...:)

Posto je rasprava na temu stari ili novi Citroeni na CFS-u otišla u neželjenom smeru,oni koji su i tamo logiranu znaju o cemu govorim, predlažem da se više o tome ne raspravlja na ovom forumu, uz uvazavanje svačijeg argumetovanog stava, bez daljnjih rasprava. :)

Deda, imas li sta dopuniti ? :confused:
 
Na vrh