Randy5
Active member
Na žalost, 125 PZ bio je blijeda kopija Fiata 125 koji je imao četvrtasta svijetla naprijed i okrugle instrumente. Poljska Zastava imala je instrumentnu ploču od Fiata 1300, iako su ugrađivali i mašine od 1.5 litre obujma, za razliku od Fiata koji je ugrađivao 1600 i (mislim) 2000 ccm. Isto tako, svi Pezejci koje sam vidio imali su mjenjač gore. 125 P je imao plastičnu instrumentnu tablu i ručicu mjenjača između sjedala i veća, vodoravna stražnja svjetla.
Ovaj auto nadam se ima i drugačiji ovjes, jer ne znam kako bi 300 konja prenijele na podlogu lisnate opruge i kruta zadnja osovina bez da kotači ne počnu poskakivati po cesti.
Ti si, Deda, vozil u ono doba bolje mašine, a ja sam se kao klinac palil na Škode, Stojadine, Pezejce, Pejce i Tristače jer su to vozili susjedi.
PZ 125 smo imali od '73 - '84.godine, na njemu sam se naučio voziti pa zato malo nostalgije. Kad se sjetim njegove potrošnje, mine me želja.
Ovaj auto nadam se ima i drugačiji ovjes, jer ne znam kako bi 300 konja prenijele na podlogu lisnate opruge i kruta zadnja osovina bez da kotači ne počnu poskakivati po cesti.
Ti si, Deda, vozil u ono doba bolje mašine, a ja sam se kao klinac palil na Škode, Stojadine, Pezejce, Pejce i Tristače jer su to vozili susjedi.
PZ 125 smo imali od '73 - '84.godine, na njemu sam se naučio voziti pa zato malo nostalgije. Kad se sjetim njegove potrošnje, mine me želja.