Neobavezni razgovori (stara tema)

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

deda

New member
Ne za:cenzura::cenzura::cenzura:avajte se sa tim kaznama,plati i šuti,jer će ti se obit o glavu dok se najmanje nadaš.
 

vborovic

C5 modifikator
ne znam zašto je sad to opet vijest postala
Da ne bi ostalo neodgovoreno:

http://www.zurnal24.si/prekratka-varnostna-razdalja-pravilo-dveh-sekund-policija-kazen-instuktor-varnostna-razdalja-120-evrov-clanek-259413

(namjerno ostavljeno na originalnom jeziku, jer ovo što su naši mediji preuzeli/preveli zadnjih dana nema veze s mozgom)

Poanta je da te s tim mobilnim uređajima okinu gdje god žele, a kazna je eksplicitna: 120€, bez obzira dal se radi o brzini vozila od 10 kmh ili 100 kmh, postoji izračun kolika je minimalna potrebna udaljenost od vozial ispred tebe, i to je to ...

Za one koji imaju vremena čitati:

[ame]http://www.cedr.fr/home/fileadmin/user_upload/Publications/2010/e_Distance_between_vehicles.pdf[/ame]
 

Randy5

Active member
Randy, ja mislim da ovo u vezi naljepnica za eko zone vrijedi za aute registrirane u njemackoj.
Ja sam kupio plaketu za kamion, jer vidim da na svim kamionima te naljepnice postoje, a prijatelj je išao osobnim autom u Njemačku i raspitivao se; može se kupiti i u Hrvatskoj. Ja bih za svaki slučaj kupio, 10€ nije neki trošak kad već ideš gore. Naravno, ako čovjek misli u središte Mönchengladbacha, Frankfurta, Münchena ili slično.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
u ingolstadtu posjedti audijev muzej. 2 ojra karta, a fora je. :) s vodičem ti je nešto manje od 40 kn, ali nije ti potreban.
 

ZlatkoC4

Well-known member
ingolstadtu posjedti audijev muzej.
40 kn nije problem i da je više ali da posjetim Audi niti pod razno:D
Citroën da je u pitanju onda bih sigurno posjetio ali za to moram potegnuti do Francuske ali to ćemo najvjerojatnije dogodine :grin:
 

deda

New member
I Audijev muzej je interesantan i ljep,mada im auti nisu nekaj,mislim na ove poslijeratne.Inače Audi je prvi serijski auto sa prednjim pogonom,čak i prije TA.
Zeznul ih je čika Adolf,jel su morali priječi na proizvodnju vozila za vojsku.
Negdje sam čitao da su napravili samo 100 automobila sa prednjim pogonom.
 

Dalibor

Dado Tornado
današnji audi je nastao spajanjem nekoliko njemačkih auto kompanija, auto uniona, nsu....
pa vjerojatno imaju stvari za pokazati...

barem do trenutka kada su postali "audi" :grin:
 

deda

New member
Audi je nastao prije II s.r.,spajanjem četri tvornice,a poslije rata je od toga ostao samo DKW.Njih je kupio VW,Vratio ime Audi,kupio NSU i još neke malo tvornice.Danas je večinski vlasnik Škode,Seata,Porshea,Lamorghinia(auto program),pregovaraju da otkupe dionice Alfa Romea,i tko zna čega još u budućnosti.
Inaće sam Audi početkom proizvodnje u šesdesetima,nije imao ništa osim kilavih Audija 60,90,75 i nazadnje 100.Ta tehnologija i kvaliteta su bili živi užas,koma od gluposti u autoindustriji.Kad ih je VW uzeo pod svoje i uvaljao im svoju tehnologiju,disciplinu i marketing i novce,konačno su krenuli i izrasli u ozboljnog konkurenta.
Sa druge strane VW je isto imao veliko ništa,zaostale zrakomlate,sve dok nisu naručili od PSA da im prodaju razvoj motora,benzinaca i dizela,jer nisu imali kaj staviti u budući program Golfa.Odatle je sve krenulo,a eto gdje su sada i tko zna kako će završiti.
Nije sada samo VW na tapeti,u program ekonomske destabilizacije Europae ulaze i svi ostali pogoni koji sa njima u điru.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ako netko ima želju da gleda Audi muzej povezem ga besplatno do tamo pa nek uživa. Mene ipak zanimaju druge Marke npr. Citroën :grin:
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Оabe reklama, makar i do bola morbidna. Tako su se i oni barbari, početkom godine, u napadu na Charlie Hebdo dovezli u novom crnom C3 koji je obišao svijet na fotografijama.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh