Moj C4-II 1.6 Hdi 92KS. Babilon-crvena.

NodiSa

RajvoSa
Bas su nam njezni, odnosno prenjezni i nekako ko :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:ice, ovi nasi Citraci...
Samo me nemojte sad iznapadat zbog izjave, ja to fakat mislim... iako, udobnost, potrosnja i jos par sitnica ga vade pravo 😉...
 

Silentshoot

Active member
A neznam što da ti kažem osim super da si to zamijenio, ali mene jedna stvar muči, daš toliko lovu za auto, ti, ja netko drugi i na kraju moraš nakon pišljivih 40 000 km mijenjati mjenjač, ne amortizer ili nešto što bi moglo na novom autu otići nego mjenjač, strašno, znam da se svaki kvari danas i da je to sve lutrija, ali barem ovo su mogli napraviti kako treba.

Ništa vozi dalje i nadam se da neće biti više problema...ja se samo nadam da meni koji vozim uzbrdo-nizbrdo i vjerojatno više trgam taj mjenjač neće isto riknuti na toj sitnoj kilometraži...
 

ZlatkoC4

Well-known member
iako, udobnost, potrosnja i jos par sitnica ga vade pravo ��...

što jeste jeste :grin:
Ništa vozi dalje i nadam se da neće biti više problema...ja se samo nadam da meni koji vozim uzbrdo-nizbrdo i vjerojatno više trgam taj mjenjač neće isto riknuti na toj sitnoj kilometraži
Ma ne brini nije to na svakom ljudi su napravili sa c4-II i po 150-200tkm pa ništa mjenjač šljaka. ovo je kako koga dopadne tako je mene dopalo.
ali je dobro da se sve to dešava na maloj kilometraži jer garancija riješi i teraj dalje.

ne postoji marka automobila niti je ikad postojala a da nije imala problema s nečim. važno je da se da sve srediti pa ni mi nismo vječni.
i svi bih mi htjeli da je baš njegov primjerak savršen. Sve će to biti ok.
još će C4-II odraditi Citroën susreta :grin:

Zlatko da li se struganje čulo u nižim okretajima 1000-2000?
da čulo se iz samog starta čim ubaciš u brzinu i kreneš prva druga treča. a četvrta i peta se čuju sve više kako se auto zagrijava.
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
dobra stvar u svemu je sto nisi izgubio volju za svojim ljubimcem,pored nevolje da si imao kvar koji ne moze da se detektuje od prve a ti su najgori,naj vise zivaca i vremena uzmu a i najskuplji su.

pozzz!
 

ZlatkoC4

Well-known member
Èovjek prvo mora da shvati da su to u biti normalne stvari koje se dešavaju ma koliko bile teške za shvatiti. Kao što kaže poslovica tko radi taj i griješi ali se s ljudima i ljudski sve ispravi. :grin:

Ma ne volju nikad nisam niti ču je izgubiti za naše Citraće :cool:
sve ljude koje sam upoznao i upoznajem iz obitelji Citroen sa kojima se i družim to ti daje snagu i volju i ideš dalje. Najveće bogatstvo su upravo ti ljudi i sva ta druženja i uzajamna pomoć. a ova materijalna strana će se već nekako ispuniti ako je zdravlja i prijatelja. :prijatelj:
 

navygator

Member
Najbitnije je da servis nije previše kompliciral i da na kraju imaš pozitivno iskustvo sa servisom, a kvar dogodi se sve je to serijska proizvodnja, kvare se ww audi toyote opel......Eto meni motor na 29000km, set spojke na 37000km i još neke sitnice! Ispada da sam zadnjih godinu dana više puta bio u servisu sa autom nego ja kod doktora, prema tome može se zaključiti da se uopće ne brinem o svom zdravlju!
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ovo zadnje si rekao dobro. Ali to je ćinjenica većina ljudi se brine više o limenim ljubimcima nego li o vlastitom zdravlju. Iako bih nam zdravlje trebalo biti na prvom mjestu.
 

liberty

Well-known member
prvo zdravlje i vlastito tijelo, a onda sve ostalo
no naravno, ubija u pojam kad se novi auto kvari jer to čovjek ne očekuje + ljudima je i 1 dan biti bez auta koji je na servisu problem jer je auto nužda

ali dok se sve rješava u garanciji bez da proizvođač/serviser komplicira i oteže - super

nema pravila koja se marka automobila više ili manje kvari
znam za čovjeka kojem nešto krči u mjenjaču golfa VII pa ga u garanciji stalno u servisu otkače jer da je to normalno
a isto tako čovjeka kojem je otišlo kvačilo na kiji rio staroj par mjeseci pa su mu otezali popravak

ja se držim jednog pravila što se tiće mojih vozila - nakon što prođe garancija, ako se isto ne kvari (ozbiljnije) držim ga dok se ne počme kvariti, jer se može desiti i da kupim novo vozilo koje će se otpočetka kvariti. toga se držim neovisno o tome da li se radi o 2 ili 4 kotača te me prijeđena kilometraža ili godine starosti vozila ili pomodarstvo mijenjanja vozila da bi se imalo stalno novo ili aktualno - uopće ne zanimaju

još jedno pravilo po meni dosta bitno (oprostite što sam malo zaspamao temu) - što se tiće redovnog održavanja vozila - vozilu dajem samo ono što je nužno, onoliko koliko proizvođač propisuje i ne pretjerujem ni sa servisiranjem niti s ulaganjem u vozilo jer kasku isto ne vrijedi zbog toga više, jer kupcu isto ne vrijedi zbog toga više, jer i serviseri znaju zeznuti nešto pa je gore nego prije servisa, jer autu stalno pada cijena
 

liberty

Well-known member
pridržavam se servisnog intervala
ali ga niti skraćujem niti ne mijenjam preventivno potrošni materijal

meni sasvim svejedno što se tiče auta (prilično mi je nebitna stvar)- i uz najrevnije održavanje na njemu će nešto otići ili neće, ali svako po tom pitanju ima pravo svoj izbor
 

ZlatkoC4

Well-known member
Kako to da 0w-30? Citroen preporučuje INEO ECS 5W-30
ide ti 0-30 i 5-30 pa biraj. piše ti i u servisnoj :grin:
motri hdi euro 5 i 6 norme

Nabavio sam si nove zavjesice za blatobrane . Sutra ču ih dati montirati pa vam stavim slike da se malo divite :grin:
 

ZlatkoC4

Well-known member
Evo dvije slikice novih zastavica koje su ovaj put gumene :grin: kupljene u Golmax sve četiri 130kn
na njima ima i natpis uni-sport koji ču ukloniti pa onda još slika.



 
Na vrh