Moj C4-II 1.6 Hdi 92KS. Babilon-crvena.

hahehihoh

New member
Pun mi :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura::cenzura: čevapa i pita svaki put kad putujem u Bosni. :D

Nemaš jest ništa drugo osim ovih mastnih stvari haha
 

ZlatkoC4

Well-known member
kako su već krenule polako gužve kod vulkanizera montiranje zimskih guma. kako ja imam dva seta guma i felni sam odlučio to danas montirati otjerao auto u servis Automehanike oni rade sa HAK-om pa je za članove hak-a besplatna montaža, balansiranje i još neke dr. stvari.
A valja biti spreman jer ču za njemačku sad u 11mj.

uglavnom ništa neplatite kažete samo dobar dan pokažeš karticu i dovođenje bilo mi je zadovoljstvo :cool:
ovako to izgleda na dizalici, najljepše felne foruma :D




Ovako izgleda alu Boston od kočenja :grin:


Izvana




Evo kako to izgleda poslije pranja.






Evo i za one koje vječito zanimaju dimenzije felni sa gumama 205/55/16
 

Krky

Lakerski profesionalac
Ooo Zlatkina, nisi malo uranio? :D
Ježi mi se koža kad vidim felge sa licem prema dole, a pogotovo kad je beton ili kamenje.. :disgusted:
 

ZlatkoC4

Well-known member
nisi malo uranio
Nisam temp su već dovoljno pale. A da izbjegnem gužve sam sad to riješio od sljedećeg tj. već će se čekati i po 5-7 dan da dođeš na red barem ovdje gdje ja mijenjam putem članske hak. a od 11.11 nisam tu idem u Deuchland pa da budem opremljen po propisu :D

Ne diraju beton kad su izvrnute naopako već sam ja to davno naučio osim da ih pustiš grublje dolje.
 

Silentshoot

Active member
Ja sam svoje isto oprao i stavio u zaštitnu foliju,s tim da nisam detaljno iznutra oprao,ostalo je malo prljavštine,a izvana se sjaje...nisam u mogućnosti toliko detaljno čistiti...ali super si to odradio:)
 

ZlatkoC4

Well-known member
nisam u mogućnosti toliko detaljno čistiti
sutra ide još sonax za gume. i zaštitni premaz na felne nano od toga se puno lakše čiste felne nakon demontaže felgi. imam stalak za felne-gume i prekrivač koji ih prekrije i do proljeća mirno spavaju. :grin:
 

ZlatkoC4

Well-known member
Evo da ne hvalim stalno moj C4 po potrošnji. sad ovaj dio između Božića i Nove Godine nekih 39 km po gradu kratke linije cca 1,5-2,1 km znači stalno hladan motor kratke relacije i potrošnja je bila na 9,2L za očekivati. Dok mi je globalna i dalje između 4,4 i 4,8L :grin: sve u svemu ja prezadovoljan auto se i na snijegu pokazao odlično kao i ledu sa michelin-alpin 5 gumama.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Još negdje u 10mj mi se pojavio zvuk kao da nešto struže-grebe ili tome sl. negdje na polu-osovini. prijavio sam uredno servisu i dobili su asistenciju od Francuza da bih mogao biti u pitanju štift koji drži distancu koja drži stisnut ležaj. Međutim se poslije ispostavilo da kad je došao novi deblji dio koji drži distancu da jače stisne ležaj unutra nije to bilo u pitanju. onda se probalo sa izmjenom ležaja poluosovine, niti to nije. I sad nakon nešto od 2mj istraživanja su ustanovili što je upitanju ali to ču vam otkriti kad sastave to sad u Petak ako sve stigne na vrijeme iz Austrije. Citroen je odobrio sve to bez ikakvih problema i dečki iz Ciba su sve to do sad odradili kao i uvijek vrhunski i uredno imam za njih samo riječi hvale. :palacgore:
Auto je cijelo ovo vrijeme u voznom stanju i ništa se nije osjetilo na njemu osim tog zvuka.

Auto sad ima 35,000km
Kad ga završe dobiti čete opširnije informacije.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Auto još nije riješen jer dio iz Austrije nije došao na vrijeme, tako da bih u Ponedjeljak trebalo biti riješeno. Sve to ide u vozački staž :grin:
 

ZlatkoC4

Well-known member
Izmjena mjanjača

Evo kao što sam obećao kad auto bude gotov i isproban javim što je bilo.

Kao što sam u prethodnim postovima spominjao počeo mi se javljati zvuk struganja kako krenete ubrzavati mijenjati na više. ili samo dok vozite se isto mogao čuti zvuk tog ribanja.

U biti su Citroen servisu asistirali da se promjeni štif-distanca na poluosovini koji drži ležaj pritisnutim unutra. dugo smo čekali da je dobiju. te su onda to zamijenili ali situacija je ostala ista. te su onda probali sa zamjenom ležaja na pulu osovini situacija ista. Na kraju je došla solucija da mjenjač je u pitanju i onda su ga skinuli i ustanovili da je do njega. zatražili su i dobili kompletan novi mjenjač te su ga danas završili-ugradili. te sam ja dobio auto nazad. Zvuk koji je strugo-mljeo-grebo ili što već je sad nestao.

I za sada mogu konstatirati da je taj dio riješen. :cool:

Moram se zahvaliti i dečkima iz Cib Commerce servisa na profesionalnom postavljanju, razumijevanju na moje zahtjeve upite vožnje i dr. zaista su odradili sve fer korektno. i imam samo riječi hvale za CIB servis.

Auto ima 34800km i napravio je nešto više od 10tkm od zadnje zamjene ulja. Te sam odlučio i ulje novo. uljni filter i brtva čepa. to me je izašlo 570kn. sa total ineo first
0w-30. sve od servisa.:grin:

Sad je jedino ručica mjenjača mrvicu tvrđa nego je bila. A tako je nekako bilo i kad je kupljen.

Ovo je neočekivano na tako malo km da ode mjenjač. ali ja sam svejedno i dalje zadovoljan sa C4 i nije mi žao što sam ga kupio najvjerojatnije bih ga i ponovno kupio.

Ali svatko tko radi i griješi sad je to ispravljeno i idemo dalje.

Auto je u servisu opran izvana i iznutra koda sam primo ponovno novi auto:cool: dečki su super to napravili.

što bih naš dragi prijatelj zmix rekao samo ti to teraj.
 
Posljednje uređivanje:

ZlatkoC4

Well-known member
svi koji su na C4-II imali problem sa mjenjačem je na jako malo km od 15-30tkm što je uredu jer je to onda otklonjeno u garanciji.
 

navygator

Member
Zlatko da li se struganje čulo u nižim okretajima 1000-2000? Meni se zvuk javljao od 2700-3000 okretaja ali dok je auto bio dobro zagrijan onda i u nižim.
 
Na vrh