Moj Citroen C5 1.6 eHDI

vborovic

C5 modifikator
Homokinetički, ali njega bi morao čuti/osjetiti dok je volan smotan skroz u jednu stranu ... kvačilo, uporne štange na prednjem ovjesu
 

ZlatkoC4

Well-known member
ako cilindar ima grešku prvo to treba riješiti pa tek onda kopati po dr.
ako nisu sigurni za cilinder i sistem ubrizgavanja i ostalih parametara vezano za motor onda odeš kod purića u Samobor na dijagnostiku i on ti sa sigurnosti može reći za sve cilindre ubrizgavanje i dr. parametre vezane uz ubrizgavanje.

ovo do sad opisano mi više zvući kao neadekvatno ubrizgavanje goriva a ne dvomaseni.
 

mamut

C5
Donator foruma
jedno pitanje u vezi dvomasenog

Je li moguće da nekad ide ko violina, a nekad trese, ako je otišao dvomaseni?

ili UVIJEK mora tresti, ako je dvomaseni otišao?

jer ujutro kad idem na posao je sve ok, a nakon 10min vožnje i par semafora počne tresti pri kretanju
 

ZlatkoC4

Well-known member
UVIJEK mora tresti, ako je dvomaseni otišao?
u pravilu ako je otišao javlja se uvijek ali da je on upitanju osjetio bih to i na povlačenju vožnji opčenito.
ja bih na tvom mjestu provjerio kod purića kako sam i napisao http://www.puric.hr/

bolje i vrsnim majstorima platiti dijagnostiku pa si 100% siguran u ubrizgavanje, injektori i dr. a i nisu tamo neke cifre u pitanju a puno ti znaći ovako samo nagađaš.
 

mamut

C5
Donator foruma
vožnja nakon starta je stvarno bez ikakvog trzaja, auto kad je na mjestu možeš komarca čut, prijenos brzina sve do šeste je besprijekoran

zato me zanima je li moguće da je dvomaseni samo ako start zahebava, a ostalo ide super
 

c5 dr

Member
Da znam ali zbog toga sta mu se to ne događa stalno pa reko...Neznam kako na koji nacin radi taj mjenjac pa mi je palo na pamet
 

mamut

C5
Donator foruma
kaj se problema s trešnjom tiče, u ovlaštenom su mi dečki poništili tu grešku na cilindru, pa ću idući tjedan doći da vide jel s epojavio opet, pa ćemo vidit

u međuvremenu ću posjetit mislim još 2 servisa radi mišljenja (Damir Branovečka Cesta, i neki Ðenđo) po preporuci, stari me vodi, čisto da vidimo što oni misle
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Kad na leru polako pocnes da dodajes gas do 3-4 h obrtaja osjetis li nejednak rad tad i na koliko obrtaja se to desava?
Nije ne moguce da je do dizni,sipaj litar atf ulja u rezervar i przi ga malo
 

mamut

C5
Donator foruma
Kad sam u N (to je ler valjda) i dajem gas, ide normalno nema nikakvih nejednakosti ni ništa sumnjivo, ide glatko

Dešava se kad krećem s mjesta, na semaforu recimo, dam gas i odmah, na oko 1500 zatrese, dalje je sve normalno, samo na početku 1. brzine zatrese (napomenuo bih još da sam gotovo siguran da se dešava kad je motor zagrijan, znači kad pokazatelji rashaldne tekućine i ulja dosegnu maximum temperature, nakon 10ak min vožnje)


Sad sam baš iz ovlaštenog servisa došao, zadnji put su poništeni errori cilindra i sad je opet tu, isprekidano se pojavljuje, ali kaže serviser da nebi trebalo bit do toga, nego on smatra da je Kuplung, e sad dal je uz to i dvomaseni ne zna dok ne otvori to

Sutra idem u servis Damir po preporuci, čisto po drugo mišljenje što oni kažu, pa ću onda odlučit što radit
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
Ne salim se za ulje to praktikujem i mnogi u mojoj okolini! Ovdje se vozi na bazno ulje umjesto nafte a i kod vas vjerovatno.
Posebno od kad je na Kosovu i Metohiji pobjedio Taci ponovo taj biznis poceo da cvjeta,pred rafinerijom u mom gradu smjenjuje se milion cisterni,unistise nam puteve.
A greska na dizni nije sigurno bzvze i ne treba je zanemariti.
 

mamut

C5
Donator foruma
Evo izašao iz servisa Ðenđo u Dubravi, po preporuci me vodio tatin prijatelj jer se znaju pa su si dali truda ali nisu supjeli podesit kvačilo da ne trese, što znači da moram mijenjat set kvačila i dvomaseni zamašnjak + potisni ležaj, tako su rekli. Inače nemam zamjerki na dečke tamo, obajsnili su sve i čine se stručni.

''šteta'' = oko 8k kuna s rukama

jej
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
E jbga... to ćeš onda riješit, zar ne? Ako ništa si miran vjerovatno do kraja vašeg druženja s time.
 

mamut

C5
Donator foruma
moram sredit to, nemam drugih opcija, ovak se vozit nemrem

reče mehaničar moš se ti tak vozit, al ono, svaki semafor me podsjeti na to i šta sad, riješit ću te 3 stvari (set kvačila, potisni ležaj i dvomaseni) pa sam nadam se miran

uzet ću svo troje original, ne reparirane, e sad oće bit sachs, valeo, fag, to cemo jos vidit ovisi za kojeg dobavljača se na kraju odlučim

Naruceni dijelovi - set kvacila, potisni lezaj, dvomaseni zamasnjak

Kroz dan dva su tu, onda ugradnja i nadam se rjesenje problema
 
Na vrh