Moj Citroen C5 1.6 eHDI

mamut

C5
Donator foruma
naravno da su krepala svjetla za tablice iza

sad neznam dal da kupujem ove žute kakve su i bile ili da kemijam s ledicama (ne patim sad da bijelo bude svejedno mi je)


jel uzmem bilo koje W5W svjetlo? tak je u priručniku označeno, ima preporuka nekih?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
40kn komad, bome :shock: Za eksperimentiranje s njima je po meni najbolje potrošit
100injak kuna na 20 ledica s eBaya pa udri.

Ali ako tebi to nije puno... valjda će radit, možda je i kakva garancija u toj cijeni. Viđao sam i u Interšparu tih t10 ledica.
 

mamut

C5
Donator foruma
baš sam malo sinoć gledao aute i ne privlači me nešto posebno led svjetlo na tablicama, nekako mi žuto čak ljepše izgleda :D
 

mamut

C5
Donator foruma
bio danas u Tratinskoj, zbog one teršnje auta pri startu

provozo se šef servisa i jedan serviser još, vrlo je vjerojatno da je dvomaseni, nadao sam se da će biti nešto drugo ali eto nemam sreće
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nije da nemaš sreće, nego imaš modernog dizela. Al eto, sad riješi pa s i miran vjerovatno za sva vremena
 

mamut

C5
Donator foruma
ivan, a je ali hebemu netko to nikad netreba mijenjat, a ja bi kakti na 80k već

mene je samo strah da ne zamjenim pa da i dalje trese, onda se mogu upucat


diagbox je javio error P0269 - Cilindar 3

možda i to može bit, serviser je reko da će se malo informirat
 

vborovic

C5 modifikator
Obično je po toj šifri nešto direktno vezano za neki cilindar, a dok se ne popravi (ili ukloni sumnja), bilo bi dobro što manje naprezati motor - voziti auto čim manje (ako ti to u servisu nisu napomenuli)
 

mamut

C5
Donator foruma
on je rekao moguće da je do cilindra, u servisu sam sjeo s dečkom nakon dijagnostike, i kad je vidio kak zatrese više mu je kao na dvomaseni zamašnjak/kuplung vuklo

e sad ga ti znaj

kakva je šteta ak je cilindar? vjerojatno manje boli od dvoamsenog :D
 

vborovic

C5 modifikator
vjerojatno manje boli od dvoamsenog
Financijski, moguće, ali baš da je motoru svejedno ako je do cilindra, nije. Dal dok je auto na mjestu davanjem gasa dolazi do trešnje/vibracija više nego što bi trebalo? Dijagnostika bi trebala pokazati rad svakog od cilindara (po hrpi raznih parametara) i s time se lako izolira da li je nešto tu nenormalno, ili je sve ok ... DMF mijenjati na tvojoj kilometraži je neuobičajeno, ali ne i nemoguće
 

mamut

C5
Donator foruma
na mjestu auto ne trese, dodaš gas do 4k okretaja miran je, samo nekad, ne uvijek, pri kretanju zatrese, rekao bih sve više i više da sada je to normalno postalo da zatrese
 

mamut

C5
Donator foruma
2, 3, 4 itd. brzine ko violina

samo kad se iz mjesta kreće onda se zatrese, na ravnom, uzbrdo izraženije

koji su sve kandidati za to, dvomaseni, ajmo reć ovaj cilindar broj 3, kaj još? nosač motora nije danas su to isključili kao problem
 
Na vrh