Što se SUVova tiče, moja iskustva iz prve ruke bi bila:
+
-olakšan ulazak i izlazak iz vozila
-udobna povišena pozicija vožnje
-puno bolji pregled ceste
-prostraniji su od nižih vozila sličnih gabarita
-pravilan otvor prtljažnika, podnica u ravnini otvora, i sve to na ugodnijoj visini, bez potrebe za saginjanjem kod utovara/istovara
-praktičniji za po gradu od klasičnih limuzina/karavana, nema problema s trotoarima, i bez straha po rupama i policajcima
-udobni na autocesti, odlični za duža putovanja
-nisu za off-road, ali nema straha na neasfaltiranim putevima
-
-ne paše im brža vožnja na manjim zavojitim cestama, tu se muči auto i vozač
-veća potrošnja od limuzina/karavana iste klase (mada ništa strašno, primjer dizel od 200ks u 2t SUVu je na 8l, 115ks u 1,6t je na oko 6,5l prosjeka)
-dosadni komentari o pimpekima
U biti se filozofija Citroena dosta podudarala s mnogim karakteristikama SUVova.
A ti crossoveri mogu biti samo bolji za svakodnevnu uporabu, ako iskombiniraju najbolje iz dva svijeta. Iskreno, po meni je ta tendencija tržišta ka crossoverima, SUVovima prirodan povratak na staro.
Kroz povjest je većina vozila bila konstruirana sa mekšim i višim ovjesom, viša pozicija sjedenja... tek je krajem prošlog stoljeća postalo moderno da ''normalni'' hatchevi, limuzine i karavani imaju tvrđi i niži ovjes, bolji handling, profilirane niske tvrde siceve...
Citroen nema što tu tražit...jasno je koje vrijednosti oni zastupaju. I u tu se priču danas odlično uklapaju crossoveri. Po meni je to prirodan smjer razvoja marke.