markan1000
Well-known member
tako već da
Uh bas se ne bih slozio u nekim stvarima s tobom. Vozim svaki tjedan Kia Sportage 2012, vozio sam Citroen Crosser, vozio se u Bmw X6 i ne znaš koji je tvrđi i neudobniji na dužu vožnju (200+ km u jednom smjeru), svaki puta mi leđa otpadaju (jednom sam išao do Poznana 1250km u jednom smjeru sa Sportageom i jedva hodao sljedecih par dana). Što se tiče potrošnje (govorit ću tu o Sportageu i Crosseru), pa to nije normalno na autocesti (razlika je preogromna), čim ih voziš više od 130 oni gutaju gorivo, Crosser troši preko 20 na 160, Sportage nekih 18 na 160 pa si ti misli... Pogotovo ako C5 limuzina troši nekih 6 na tim brzinama, a razlog je baš visina tih vozila i prevelik otpor koji stvaraju, ovo sve govorim je sam ja bio taj koji je tenkirao i koji tenkira u te aute pa znam koja je njihova realna potrošnja (Sportage je diesel, crosser je benzin prerađen na plin).Što se SUVova tiče, moja iskustva iz prve ruke bi bila:
+
-olakšan ulazak i izlazak iz vozila
-udobna povišena pozicija vožnje
-puno bolji pregled ceste
-prostraniji su od nižih vozila sličnih gabarita
-pravilan otvor prtljažnika, podnica u ravnini otvora, i sve to na ugodnijoj visini, bez potrebe za saginjanjem kod utovara/istovara
-praktičniji za po gradu od klasičnih limuzina/karavana, nema problema s trotoarima, i bez straha po rupama i policajcima
-udobni na autocesti, odlični za duža putovanja
-nisu za off-road, ali nema straha na neasfaltiranim putevima
-
-ne paše im brža vožnja na manjim zavojitim cestama, tu se muči auto i vozač
-veća potrošnja od limuzina/karavana iste klase (mada ništa strašno, primjer dizel od 200ks u 2t SUVu je na 8l, 115ks u 1,6t je na oko 6,5l prosjeka)
-dosadni komentari o pimpekima
U biti se filozofija Citroena dosta podudarala s mnogim karakteristikama SUVova.
A ti crossoveri mogu biti samo bolji za svakodnevnu uporabu, ako iskombiniraju najbolje iz dva svijeta. Iskreno, po meni je ta tendencija tržišta ka crossoverima, SUVovima prirodan povratak na staro.
Kroz povjest je većina vozila bila konstruirana sa mekšim i višim ovjesom, viša pozicija sjedenja... tek je krajem prošlog stoljeća postalo moderno da ''normalni'' hatchevi, limuzine i karavani imaju tvrđi i niži ovjes, bolji handling, profilirane niske tvrde siceve...
Citroen nema što tu tražit...jasno je koje vrijednosti oni zastupaju. I u tu se priču danas odlično uklapaju crossoveri. Po meni je to prirodan smjer razvoja marke.
Nemoj tako, ipak su Sportage proglašavali autom godine u hr, ustvari je najgori auto kojeg sam vozio, što se tiče potrošnje sve je normalno pri većim brzinama (tako kaže ovlašteni servis).Evo i mene su na zadnjem autu bolila leđa skoro tjedan dana na dužim relacijama dok nisam pogodio kako namjestit sic. Svaki auto pita drugačije... u ovom slučaju sam morao s naslonom dosta uspravnije nego na C3. Nisu auti sigurno konstruirani tako da bole leđa, to se ne sekiraj...
A potrošnja... Crosser sa predpotopnim 2.4 benzincem ima očekivanu potrošnju, dok je Sportage vjerovatno u kvaru, ako nije do vozača. 1.7 ili 2.0 dizel?
Prostor na sjedalima dosta fluktuira među limuzinama srednje klase... C5 i Mondeo recimo se mogu mjerit sa bilokojim SUVom srednje klase, al uzmi kakvu 3ku ili Insigniju i odmah se situacija mijena. Kod SUVova ima manje razlika, svi po klasama imaju više manje isto mjesta.
Al evo baš si spomenuo dva SUVa koji su po tom pitanju najgori u svojim klasama.... mislim da je od Sportagea i C3 prostraniji iznutra
Al sve u svemu yebeš SUVove... makar budućnost bili
od više od nekoliko ljudi sam čuo isto ovo...Nemoj tako, ipak su Sportage proglašavali autom godine u hr, ustvari je najgori auto kojeg sam vozio
službena najava, valjda. bez slika