Citroen C5 2.0HDi

Pavel

Lepi™
Kako lak reagira na pranje sa samponon koji ima prisutan vosak? Dobio sam ga na poklon, 50ml na 10l vode. Ja bi cak i manje stavio. Perem ga doma, rucno. Nisam fan praonica ni miniwasha.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ja sam zadnjih par godina aute prao samo sa samponon sa voskom, Sonax. Odlicno posao odradjuje, nemam zamjerke. Nisam primjetio nikakvo posebno "reagiranje" laka.
 

Pavel

Lepi™
Šampon je solidan, nema nekog velikog sjaja ali da budem iskren jako sam malo i stavio šampona. Nekako iz straha od nuspojava. Drugi puta će biti bolje.

Imam dva pitanja, tj. tražio bih dva savjeta ili preporuke.

1. Imam malu udubinu na suvozačevim vratima. Točkastog oblika, nema oštećenja limarije kao niti laka. Dakle radi se u sitnoj udubini koja se ni ne vidi dok se ne zagleda u automobil na suncu.



Htio bih je izvući van, gledao sam na YT ima dosta sličnih problema. Riješeni su preko nekakve vakum spravice. Jel to moguće i ima li takvo što kod nas? Koliko bi me to došlo, jer ne čini mi se kao neki opak posao.

2. Na spoju poklopca motora i prednjeg desnog kraja vozila, ispod prednjeg A nosača, oljuštila mi se folija. Ako se to može nazvati folijom. Naime to je jedina "greška" na karoseriji. Takav je kupljen.



Isključivo na ovom mjestu, ne širi se, ne ljušti se dalje no stoji ovako. Razmišljam bi li sanirao samo taj dio (poliranje, lakiranje, što god) ili da idem na soluciju kompletnog lakiranja. Zavisno sve od Vaših savjeta i same cifre tih radova.

Ne razumijem se u poliranje niti lakiranje, znam da je susjed za BMW-a platio novi bijeli lak oko 2400kn i to čak u ovlaštenom. Ja sam pitao jel za***ancija ili šta, jer po meni je to puno skuplje trebalo biti. No dobro. Ne razumijem se pa sam šutio.

Što mi je činiti? To su jedine dvije mane na karoserije, inače nema ogrebotina, udaraca i slično. Htio bih ovo sanirati prije zime.
 

vborovic

C5 modifikator
Za prvo, nafjes nekoga tko se bavi popravkom automobila od tuce, pa nek on vidi sto je moguce izvuci. Za ovo drugo, ak mozes, posalji sliku da vidimo, pa da damo nekakvu preporuku.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ne vjerujem da je cijeli auto lakirao za 2400... možda par elemenata al cijeli nema šanse.
A s ovim oljuštenim lakom moraš kod lakirera, ništa drugo ne pomaže.
 

vborovic

C5 modifikator
Kompletno lakiranje auta je ugrubo 1000-1500€ kod nas (da kompletan posao i nabavku laka prepustis majstoru).

Ovo drugo (gledam preko moba) se bezbojni poceo ljustiti i samo je pitanje vremena kada ce se sve brze to siriti. Cijeli taj dio lima se moda prelakirati (ako hoces kvalitetno rjesenje problema).
 

Pavel

Lepi™
Pozdrav,

evo par novih informacija. :)

Još uvijek pod dojmom, auto je fantazija. Oduševljeni smo potrošnjom koja je preporod.

Èuo sam se sa CiB servisom, za izmjenu ulja u mjenjaču. Ulje, izmjena i čepovi su me izašli po ponudi oko 1200kn. Što mi je prihvatljivo. Koliko sam shvatio čovjeka, objasnio mi je da ispuste oko 2.7-2.8 litara ulja, tako da nešto malo ostane u mjenjaču. Nadospu ostatak, prate temperaturu ulja, mjenjač razrade na mjestu i sve zatvore s novim čepovima. Pitao sam ga jel treba ponavljati postupak, jer mi je rečeno da ide skoro 10 litara sveukupno, serviser kaže da ne treba.

Tih 0.2dl kojih ostane starog ulja se izmješaju a ponavljati postupak za mjesec dana po njemu je bacanje novaca. On to može napraviti ali ne vidi smisao, čak nigdje nije ni predviđena izmjena ulja u mjenjaču ali može napraviti ako želim. Rekao sam da želim.

Na tih 1200kn, išla bi još žarulja dnevnog svjetla i ispitat ću akumulator. Nekad se Eco mod upali za 2 minute, nekad ne. Nekad ima snage upaliti svjetla preko ključa, nekad ne. Pa ako treba van, neka ide.
 

Cutac

Prèkaroš
Kao osoba koja je servisirala auto u CiB-u, preporučam ti jednog majstora kod Karlovca.
Nije CiB loš kada radi, pače dobar je, ali dok počnu raditi i dok točno dijagnosticiraju..
 

Pavel

Lepi™
CIB mi je relativno blizu i lako mi se organizirati po pitanju servisa/prijevoza. Zasada znam što treba i što želim promijeniti a i imam određene popuste tamo pa sam zato odabrao njih. S druge strane dobio sam savjet da izbjegavam Kovinsku (ne znam zašto, al navodno da nisu baš očaravajući).

Nadam se da neću skoro imati potrebe za ikakvim neplanskim dijagnosticiranjem. :D
 

Cutac

Prèkaroš
Znaš koja je razlika između poluosovine i mjenjača?
E vidiš, zato sam ja odustao od CiB-a.

A vidi, obojica smo u SK i meni je jeftinije ići u Karlovac nego u VG. A i jednostavnije.
Samo što onda ne mogu sjediti u novim autima. :whistling:
 

vborovic

C5 modifikator
Vidim, sve veliki stručnjaci po pitanju AT mjenjača, a dok ga netko zariba, onda će se češati po glavi ... ajde jednostavna logika, ako u mjenjač ide 6 litara ulja (a ne 3!), ti izmijeniš 3, ostane 3 staroga ... dakle, napravio si pola posla ... naravno, može se voziti i sa time, ali reći da je drugi korak bacanje novca je totalna glupost ... otprilike kao da radiš polovičnu izmjenu ulja na motoru ... zbog kompleksnosti mjenjača nije ga moguće u potpunosti isprazniti, zato polovica ulja ostane u njemu, a da bi se ono kvalitetno istjeralo van, radi se taj "hot-flush", gdje potrošiš dosta više ulja nego što u njega može stati ... ili radiš 2 polovične izmjene pa si na konju ... sve između je bogu za rasplakati ako se već ide u taj zahvat ...
 

Pavel

Lepi™
Ja iskreno nemam pojma pa zato pitam, nit sam ikad imao automobil D segmenta niti sam imao automatski mjenjač. Ovlašteni je servis pa sam pretpostavio da su oni pametniji od mene jer stvarno nit znam koliko ulja ide ni koji je štos sa izmjenom. Nije mi cilj škrtarit na autu ili ga satrat, svjestan sam da održavanje nije jeftino ili usporedivo sa Accentom kojeg još imamo ali ako nešto plaćam htio bih da se odradi kako spada.
 

Pavel

Lepi™
Dobro, znači da ne kompliciram puno - odem u servis, napravim izmjenu ulja kako su mi ponudili te tri litre, i nakon par mjeseci opet.

Ili da mu doslovno kažem da napravi "hot flush" pa da sam miran (ako znaju što je to).
 

vborovic

C5 modifikator
Ovo 3+3 litre ti je financijski isplativije ... i pazi da ti stave dobro ulje, za Euro V/VI motor, nikako EURO IV
 

Pavel

Lepi™
Ovo 3+3 litre ti je financijski isplativije ... i pazi da ti stave dobro ulje, za Euro V/VI motor, nikako EURO IV
E, dobro da si me ovo pitao! Jer sam to i zaboravio.

Uglavnom, u Citroen Service piše da je motor Euro IV. Na svim drugim mjestima gdje sam gledao, kažu da je moj motor Euro V. Jel moguće da je Citroen Service u krivu, jer osim činjenice da pola opreme je fulao, možda i motor nije pogodio.

Uostalom cijena ulja mi se ne poklapa s onime što si rekao, litra je oko 230kn. Ako se ne varam ti si rekao oko 50€ što je ipak dosta više od 230kn. Možda je ovo cijena za Euro IV. Sad više nisam pametan.
 
Na vrh