Općenita iskustva s novim C4

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.

Navigator

New member
Ja ne radim velku kilometrazu ( 10-12 tkm ),al je 95% po Zg tak da sam se odlucil za td,jer sam s xsarom trosil 10 i iber,a sad 6,5..pa ti vidi :cool:
Mislim da je glupo ulazit u rasprave, svak ima svoju racunicu i svak ima razlicite ukuse. Meni se dizel ne svidja i ne bi ga uzea cak i ako sam u dugorocnoj racunici na nekom manjem gubitku.

Onome ko prolazi godisnje preko 15000-20000 Km se stvarno isplati uzet dizela i da ja toliko prolazim onda bi stvarno uzea u obzir dizela. Al za nekih 10000 Km godisnje mislim da se (gledajuci cisto financijski) bas i ne isplati jer ces na nekoj "nuli" bit nakon 4-4,5 godina (uzevsi u obzir cijene auta i potrosnju auta kao i cijenu goriva) s tim da tu nisu ubrojeni ipak malo vece cijene odrzavanja dizela...al opet svak uzima auto po svojim racunicama.
 

Matija

New member
Navigator, dijelimo identično mišljenje. Naravno, pri tome ne želim nikoga uvjeravati u moje stavove, svatko sebi po svom guštu. :cool:

Onda moj TU5 nije stari PSA benzinac :D
Ma totalno je drugačiji motor, vozao sam razne PSA motore. Daleko od toga da nisu imali motore koji se rado vrte, samo kad se sjetim ležećeg koji je išao u BX-ove i Vise, taj je baš bio elastičan i živ na gas. Ali ovaj motor je nešto drugačije. Ne kažem ni bolje, ni lošije, to će vrijeme pokazati, ali baš je drugačiji. :)
 

riba zvana fish

New member
Slažem se. Po meni je na današnjim dizelima najveća ušteda u gradu. Fish, ako ti računica kaže slično, onda nema dileme.
Ne znam, nikad u životu nisam vozio dizela pa razmišljam o onom od 92 ks kod c4. Nije mi toliko važna računica kod potrošnje koliko me privlači to što je kažu da je tih (tiši od benzinca jer se vrti na manjem broju okretaja) i što odmah potegne, čim stisneš gas. Vozio sam se u mazdi 626 sa starijom verzijom tog motora i osjetio kakva je milina kad toliki auto tako ubrzava sa motorom od samo 90 ks. Ipak je to turbo motor. Potrošnja je sigurno znatno manja, ali ima tu još problema. Turbo dizel ima svoje kritične točke tako da vrlo lako može ispasti što dobiješ na mostu izgubiš na ćupriji. Pitanje je zato koliko se uopće isplati jer je skuplji u startu i kad natučeš kilometre da pobiješ razliku u cijeni onda te dočeka famozni FAP koji koliko vidim košta 7-10 tisuća kuna,a preporuča se zamjena između 120 i 150 000 km. Na kraju, mislim da će odlučiti srce, a ne računica...:wub:
 

riba zvana fish

New member
Pa ja ne razumijem sto imate toliko protiv FAPa. Održavanje možda je skuplje, ali kad dam gas i ne vidim oblak crnog dima iza sebe, isplati se.
Pa kako ne razumijete da to nije radi EU ili "nekog drugog" nego radi vaše djece?

Može posaban topic o tome, možda sam ja doista neznalica po tom pitanju...

Malo vise o tome: http://www.psa-peugeot-citroen.com/modules/fap/anglais/index.html
Po tom filmiću, FAP bez potrebe za održavanjem dolazi do "daleke" 2004. E sad, ima li tu kakav stručnjak da to prokomentira?
 

Prilozi

ledolomac

New member
Evo i nešto što mi se ne sviđa kod novog C4.Vrata mu se otvaraju nedovoljno široko, pa je ulazak u auto teže pokretnim osobama otežan.Kod mog me nervira što i prtljažnik treba malo jače zalupiti da se zatvori, a što zaboravim pa ostane zatvoren na prvom zubu, tako da mi računalo signalizira da je otvoren / što mi se skoro redovno događa/, pa slijedi zaustavljanje auta otkopčavanje pojasa, zatvaranje prtljažnika,pa opet vezivanje ili opet zvučno upozorenje..Morati ću vidjeti kako to podesiti.
 

prignis

New member
Evo i nešto što mi se ne sviđa kod novog C4.Vrata mu se otvaraju nedovoljno široko, pa je ulazak u auto teže pokretnim osobama otežan.Kod mog me nervira što i prtljažnik treba malo jače zalupiti da se zatvori, a što zaboravim pa ostane zatvoren na prvom zubu, tako da mi računalo signalizira da je otvoren / što mi se skoro redovno događa/, pa slijedi zaustavljanje auta otkopčavanje pojasa, zatvaranje prtljažnika,pa opet vezivanje ili opet zvučno upozorenje..Morati ću vidjeti kako to podesiti.
Eh da, ovo s prtljažnikom je lagano nervirajuće. Treba pošteno lupit da uhvati dobro, točno mi dođe žao kad tresnem s njim. Ne mogu vjerovat da to nije bolje izvedeno.
Pitao sam za to kad sam preuzimao auto, kažu da je to tako i nema pomoći.:confused:
 

Matija

New member
Ne, ne. Ne treba uopće jako zalupit. Treba skužit sistem. ;)

Dakle, kad zatvarate, držite vrata rukom tamo gdje se i otvaraju (sa palcem i ostalim prstima). Kad približite vrata već zatvaranju samo sa rukom zatvorite. Znači ne pustiti da se ona sama zatvore, nego, da tako kažem sa nekih par centimetara gurnite vrata dolje bez da ih ispustite. Vrata se zatvore bez ikakvih problema. Malo je nespretno za objasniti, nadam se da ste skužili. Da li su na prvom ili drugom zubu se isto vidi u zazoru dolje kod branika, tako da nema potrebe ići sjedati nazad u auto.

Samo polako, dobro sve proučite i nemojte brzati samo u kabinu. ;) Svaki auto je poseban i moraju se skužiti cake.

EDIT: pogledajte malo u moju temu iskustva, pa obratite pozornost na istu stvar na vašim autima

http://www.citroenforum.hr/moj-c4-ii-168/c4-120-vti-bvm-seduction-matija-376/index3.html#post12932

;)
 

hjuzbas1

New member
I meni nije jasno kako su to loše sa prtljažnikom napravili, kod mene se isto treba razmišljat o zatvaranju prtljažnika. Inače, jučer sam dobio automobil nakon što je bio 10 dana u servisu. Navodno je otišao mjerač tlaka goriva (ili tako nešto, nisam stručnjak, Laky će znat), nije bilo na stanju pa su čekali iz Francuske. Distribuciju dijelova Citroen mora bolje riješiti. Već sam jedanput čekao 10 dana dio za c3. Èekao, pa oni zaboravili da je auto uopće kod njih, katastrofa! Uglavnom, siguran sam da mora bolje, i kao što su dignuli kvalitetu automobila tako i usluga mora biti bolja.
Svejedno, mislim da je C4 pun pogodak i baš sam zadovoljan odabirom, samo molim Boga da je ovo bila iznimka i loša sreća. Kao i Matijini amortizeri:)))
 

Navigator

New member
Matija je u pravu s zatvaranjem, treba skuzit sistem, al ipak mislim da su mogli malo bolje napravit to zatvaranje prtljaznika.

Imam jedno pitanje za sve ove sta su dobili auto...koliko dugo ste cekali (i jeste li cekali) homologaciju nakon isporuke auta??
 

Matija

New member
Daleko od toga da su to mogli bolje riješiti...

Što se tiče homologacije, ja još čekam...

(fali mi neki ironičan smiley) :p
 

ledolomac

New member
Ja sada već pazim da mi prtljažnik ne ostane otvoren.Već sam se ispraksirao koliko ga jako treba lupiti da se zatvori.Inače kad ostane na prvom zubu može se samo dlanom pritisnuti dok se ne čuje klik zatvaranja.Dakle bez otvaranja poklopca.

Što se tiče homologacije meni su papiri došli petnaesti dan nakon što sam preuzeo auto, točno zadnji dan isteka probnih tablica.
 

Matija

New member
Meni će u četvrtak biti dva tjedna kako sam preuzeo auto. No, kako su bili brzopleti, oni su planirali isporuku u srijedu (pa sam čamio 4 sata u salonu) i tad napravili tablice na 7 dana. Zbog svojih gluposti su mi jučer bez pogovora po drugi put produžili. Kako stvari stoje bit će i treće produženje. Rekao sam im da papire od homologacije neću preuzeti dok ne zamijene amortizer. Auto je zapravo tehnički neispravan i uopće me ne zanima.

Ne živciram se, samo sam odlučio zauzeti veoma tvrdoglavi stav uz to da čim se počnu izmotavat počnem dizati frku, prijetiti novinarima i odvjetnikom i odmah se smire.
 

ledolomac

New member
Neznam šta bih rekao za navedene kvarove.Nadam se da su to samo slučajnost i izuzeci. Ja sam sa svojim prezadovoljan.Prešao nešto preko 900 km uz prosječnu potrošnju od 6,1 litru.Komp pokazuje točno/jučer nalija 53 litre nakon 867 km/.Komp pokazivao da dizela ima još za 160 km.

Laki, koja su tvoja iskustva!
 

Olaf

New member
Neznam šta bih rekao za navedene kvarove.Nadam se da su to samo slučajnost i izuzeci. Ja sam sa svojim prezadovoljan.Prešao nešto preko 900 km uz prosječnu potrošnju od 6,1 litru.Komp pokazuje točno/jučer nalija 53 litre nakon 867 km/.Komp pokazivao da dizela ima još za 160 km.

Laki, koja su tvoja iskustva!
Neznam za kvarove na novom C4, pogotovo da je amortizer procurio, to je greska u semeringu amortizera. Potrosnja ti je solidna makar sam citao da je mjesovita voznja 4,1 l na 100 km sto je glupost.

I meni nije jasno kako su to loše sa prtljažnikom napravili, kod mene se isto treba razmišljat o zatvaranju prtljažnika. Inače, jučer sam dobio automobil nakon što je bio 10 dana u servisu. Navodno je otišao mjerač tlaka goriva (ili tako nešto, nisam stručnjak, Laky će znat), nije bilo na stanju pa su čekali iz Francuske. Distribuciju dijelova Citroen mora bolje riješiti. Već sam jedanput čekao 10 dana dio za c3. Èekao, pa oni zaboravili da je auto uopće kod njih, katastrofa! Uglavnom, siguran sam da mora bolje, i kao što su dignuli kvalitetu automobila tako i usluga mora biti bolja.
Svejedno, mislim da je C4 pun pogodak i baš sam zadovoljan odabirom, samo molim Boga da je ovo bila iznimka i loša sreća. Kao i Matijini amortizeri:)))
Dijelovi dolaze iz slovenije ali je stvar sto nisu svi dijelovi raspolozivi, evo Akiramar ceka radio vec 2 mjeseca. Daj mi sasiju posalji na PM da vidim o kakvom regulatoru se radi. Sta se desavalo s autom?
 

ledolomac

New member
Evo zabavljam se malo potrošnjom. Zadnjih 230 km /od kada sam natanka auto/,, prosječna potrošnja je 5.6, a ukupno prosjek je pao na 6 litara.Vozim pretežito iste relacije, čisto gradske i rubne gradske, pa sada neznam da li je to možda zbod INI-na goriva koje se je i reklamiralo da umanjuje potrošnju ili se je auto donekle razradilo.Inače čini mi se???? da je auto imali bolji odaziv gasa sa prvim tankom koje sam ulio na Luk-ilovoj pumpi.Možda je i subjektivno pa kakva su iskustva drugih vlasnika C4, posebice dizela.
 
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
Na vrh