C5 2.0 automatik, plin, gašenje kod usporavanja

robert098

Member
Èuo se sa majstorom. Preporučio mi da se vozim na plin i pratim dalje situaciju. Problem je u tome što se auto nekada gasi a nekada ne, dakle povremeno se gasi pri nižim obrtajima, kada skrečem ili stanem na semafor. Da se gasi uvijek znao bi u čemu je problem a ovako je enigma. Dakle .. Što da kažem, vozim se dalje pa budem vidio. Ako se pogorša situacija odem do njega. Najveći je problem u tome što sam zbog supruge kupio automatika i sada ga opet neče voziti jer se boji da se auto ne ugasi... Panika.. Mladi vozač.. E ..ebi ga...:(
 

ZlatkoC4

Well-known member
Èuo se sa majstorom. Preporučio mi da se vozim na plin i pratim dalje situaciju.
I što kad se opet ugasi ćeš mu reći opet se majstore ugasio a zašto ? to bih trebao znati ti ili majstor ?
mislim da tebi treba ozbiljniji majstor. odnosno drugi majstor koji će atestirati auto i ustanoviti mu grešku.
ovo što si ti sad opisao je samo odgađanje i možda dolaženje do još većeg problema.
 

vborovic

C5 modifikator
Èuo se sa majstorom. Preporučio mi da se vozim na plin i pratim dalje situaciju
Zanimljivo kako to da "majstor" nije preporučio da ga dovedeš k njemu, pa da ga on vozi kroz dan-dva ... ovo je kao dok odeš doktoru opće prakse, pa će te, ako te se jednostavno žele riješiti, vrate doma sa jednom ili nijednom tabletom i javi se opet (ako se pogorša, a ne ako ti bude i dalje isto) ... ako auto ima problem sa dovodom goriva (da se zbog toga gasi) to je daleko od normalnog i poželjnog ... nije smak svijeta, ali nije baš ni zdravo za mehaniku ako se to nastavi događati ...
 

robert098

Member
Znam, glupo je i ne znam što da napravim. Imam nesiguran auto. Prije par dana skretao i auto mi se ugasi, prednji kotaći na stazi a zadnji kraj na cesti. Dobro da me nitko nije lupio a pogotovo sada kada snjeg padne. Što da radim, kamo da ga vozim?? Ne znam. Imam lika koji radi u citroen servisu i fuš doma, čekam da uhvati vremena pa ga spojimo na komp i vidimo cijelu sliku jer mi ni zadnji parkirni senzori ne rade niti preklapanje retrovizora. Vidim što če on reči a poslije toga odem u neki servis za plinske auto instalacije. Ikao imate kakvu preporuku, slobodno javite.
 

robert098

Member
Evo mene opet. Evo upravo sjeo u auto i provozao se 6km. Auto na plin, gasi se, skretanje i ugasio se. Upalio ga i igrao se u leru sa gasom. Dam gas na 2000 obraja, pustim a on se spusti na 700 pa digne na 1000 pa se ugasi. Opet upalim, igram se sa gasom a on se ugasi i tako nekih 5-6 puta. Iz svega toga definitivno je problem u j... plinu pa sutra zovem neki servis i dogovorim pregled auta. Javim se još. Ako zna tko kakav dobar servis, javite!!!! Pozz i javim se..:eek:

Dečki da se javim.. Ovako. Bio kod majstora koji je pogledao auto i plin. Upravljačka jedinica je "AG", sve je drugo super osim tog AG-a koji je poljski te je navodno pravo smeće koje je bilo 500-tinjak kuna jeftinije pa su ga ljudi kupovali. Rečeno mi je da rijetki imaju program za njega tako da me čovjek uputio u "Auto plin Silvio" u Bestovje gdje sam se otišao naručiti. E sad.. Lik mi rekao da ga treba najverojatnije samo spojiti na komp i srediti smjesu, omjer??? Budemo vidjeli šta ovi kažu. Ima li tko kakva iskustva sa "Auto plin Silviom" kakvi su dečki, servis, cijena??? pozz!!!!!:disgusted:
 
Posljednje uređivanje:

vborovic

C5 modifikator
I dalje možeš isprobati i mjenjač ... :whistling:

i vidi dali će se gasit ako se zaustaviš u N. Izbaciga iz D malo prije zaustavljanja.
LOL ...

Neka od iskustava sa Auto Silvio možeš naći i na netu:

http://www.forum.hr/showthread.php?t=162175
http://www.autoplin-forum.com/viewtopic.php?t=900
http://forum.hondaclub.hr/topic/33510-jazz-plin/

Na tragu dostupnog, rekao bih, hrvatski prosjek kvalitete usluge ... od potpuno zadovoljnih klijenata do potpuno nezadovoljnih, znači da je ok ... :D
 

robert098

Member
Bok društvo!!! Evo samo da vam javim da sam bio u "Auto Silvio" i da vam kažem da ništa nisam riješio. Spojili ga na komp i navodno sve ok, čovjek mi kaže da vidi da nešto nije u redu, da gubi obrtaje i gasi se a ne zna zašto jer se ne dešava svaki put. I tako da sam ja opet u istom problemu. Došao sam do telefonskog broja "Eko gasa", Bešići 20, koji je :eek::wtf: glavni uvoznik i distributer navedenog sistema "AG" pa ču najvjerojatnije otići do njega pa vidim kako če se dalje situacija razvijati. Javim se..
 
Moraš biti apsolutno siguran da ti radi savršeno na benzinu!
Ja na benzinu imam skoro neprimetno variranje ler-gasa i povremeno opadanje obrtaja, a to se na plinu ponekad manifestuje gašenjem.
Da vozim stalno na benzin, ne bih ni primetio da nije sve u redu. A zato na plinu odmah sve pokaže.
Probaj sledeće. Ništa ne košta.
Ja sam to radio neki dan.
Kod mene je stag-200 sistem plina. Predpostavljam da je slično.
Pun rezervoar plina.
Prebaci na benzin.
Zagrej motor
Parkiraj negde pored čiste ravne ceste.
Resetuj BSI
Vozi lagano na benzin. Malo stisneš gas, malo pustiš... prođeš kroz sve režime vožnje.
Okreni nazad i vrati se na početnu tačku.
Prebaci na plin i čekaj par minuta.
Pređi isti put sa istim režimima...
Pazi da budu isti uslovi.
Tako bi otprilike trebalo da se složi rad na plinu sa radom na benzinu.
To je pojednostavljena verzija kako se kod mene radi... Verovatno je slično i kod tebe.
U svakom slučaju, nećeš ništa pokvariti.
Ima tu još štimanja ali ovo je osnovno.
Sve ovo pod uslovom da savršeno radi na benzinu.
 

vborovic

C5 modifikator
Ne mora raditi savršeno, ali ako se na benzinu ne gasi (istina, ako je nemiran ler već na benzinu, onda je to nešto sasvim drugo, ali to do sada rečenog/napisanog nismo shvatili da je tako), nema razloga ni da se gasi na plinu (odnosno, ispada da bi bilo ipak do plinske instalacije, a ne samoga motora)
 

robert098

Member
Ma na benzinu radi savršeno, nema poigravanja ler gasa. Vozio 4 dana na benzinu, sporo, brzo, u gradu, savršeno radi, ne čuješ da je auto upaljen. Prebacim na plin a on krepa, ali ne uvijek, recimo u deset usporavanja, semafora, skretanja 3 puta če sigurno krepat. Otići ču idući tjedan u "Eko gas" da vidim što oni kažu. Jedan prijatelj sa foruma mi je sugestirao da obratim pažnju na magnet na plinskoj boci, sistem koji zatvara i otvara plin (koliko sa skužio), imao je istih problema pa je to zamjenom istog riješio. Budem vidio.. Iskreno se nadam da neču morati cijeli plin mjenjati te da če konačno netko nači u čemu je problem..:eek:
 

robert098

Member
Jučer bio kod svog servisera (inače čovjek radi u citroen servisu a doma...) obe kugle naprijed imaju malo lufta i ošlo mi je crijevo za ulje, povrat ulja hidraulike na lijevom kotaču tako da čemo zamjeniti oba i kugle.. Spojili na komp i auto ne pokazuje nikakve greške. Termostat je izbačen valjda zbog plina, parkirni senzori su navodno naknadno ugrađivani i komp ih ne pronalazi, ne rade... I tako.. Uglavnom motor je dobar. A sutra idem na servis plina i sve me strah jer sam več čitao po forumima da i ovi popravljaju AG centrum a ne AG system koji ja imam i iskreno se nadam da neču morati mjenjati centralu, kompjuter plina... Javim se sutra.:(
 

Damaj

Active member
Termostat je izbačen valjda zbog plina
Meni riknuo termostat pa nije htjela raditi klima, a i plin je dosta zafrkavao, znači termostat ima veze sa puno više stvari osim sa protokom rashladne tekućine. Mislim da je kod tebe termostat i izbačen baš da ne zafrkava masu drugih uređaja u autu. Samo bojim se da je to loša odluka...
 

Profiler07

Well-known member
pa glupost je izbaciti termostat,ja sam prije 2g mijenjao termostat jer nije radilo grijanje i nije ni skup oko 18€!zaboravio sam ti reci da bi ti majstor trebao pregledati i senzor temp koji bude u isparivacu jer on ako nije ispravan plin ne moze dobro raditi,jer plin radi tek kada auto dostigne radnu temp(mislim da je 60c)tako da cim se temp spusti plin prestaje raditi i prebacuje auto na benzin ako je sekvent sistem ako ne onda to rucno ide i zato ti se mozda i gasi auto
 
Crevo povrata obično pukne na početku i samo se stavi mali holender i produži crevo.
Celo crevo je najmanje 10 eura....
Oba creva? Zašto?
Izraz "luft u kuglama" zvuči prilično...
Kugle se skinu i izmere. Ne postoji nikakav "luft"....
Sve mi to zvuči kao 150 eura vrlo sumnjivog troška.
I najvažnije: "Vađenje termostata zbog plinskog uređaja..."
Zaboravi servis plina pre nego što staviš nov kršten termostat! O tome ne treba ni raspravljati.
Ako rashladni sistem + dograđeni isparivač plina ne može da radi sa termostatom onda isparivač nije pravilno ugrađen ili sistem nije pravilno izluftiran.
Ako motor sa ispravnim termostatom ima problema sa hlađenjem i protokom vode onda to treba rešiti bez odlaganja.
Obrati pažnju na antifriz. Ako je neka mutna brlja - menjaj sve.
 

robert098

Member
Evo da se javim dečki... Bio danas kod generalnog uvoznika za "AG" plinski sistem. Prvi dojam mi je bio li-la ali... Za početak smo napravili servis plinske instalacije, (na boci nemam sigurnosnog ventila=KATASTROFA!!!:twisted: da ga j.... tko ga ugrađivao!!!) .
Svi parametri ok. Išao provozati auto i naravno ista stvar, auto se u kratkom vremenu ugasio tri puta. Vratio se nazad, čovjek sjeo samnom u auto sa spojenim laptopom, vozali se dugo, dugo pod svim režimima. Resetirao stare mape, napravio nove, podesio da se automatski cijeli sistem prebaci na gorivo u slučaju padanja okretaja ispod 600 te ponovo vračanja na plin na 700 okretaja ( mada mi je to jedan majstor rekao da se to kod ovog sistema "AG sistem" ne može napraviti). Uglavnom mislim da smo sve riješili. Èovjek mi rekao da se vozim i ukoliko dođe ponovo do češčeg gašenja da dođem odmah sutra do njega a ako ne da se vidimo nakon 500 km da utvdimo, sredimo 100% mapu. Eto, danas ga vozio po brdima, cimao, silio, kočio, ubrzavao i ok... Budemo vidjeli ali za sada ok!! Cijena cijele priče= prava sitnica i svakom bih ga preporučio, čovjek je prva lig;)a. Ljubazan, stručan i korektan. Svaka čast.
 
Na vrh