• Obavezno pročitati - Pravila oglasnika 


    - Oglas se otvara kao zasebna tema.

    - Naslov teme zbog preglednosti i jasnoće mora biti deskriptivan, npr. u obliku P: Citroen C4, 1.6 HDi, 2005. ili K: kompresor klime za Xantiju 1.9 ili P: elektromotor podizača stakala za Saxo. Naslov ne smije izgledati P: dijelove ili samo Prodajem.
    Oglasi bez pravilnog naslova uklonit će se bez upozorenja.

    - Oglas mora obavezno sadržavati informacije o automobilu (godinu, kilometražu, vrstu motora te ostale bitne značajke) i obavezno fotografiju oglašavanog vozila. Oglasi bez fotografije obrisat će se bez upozorenja.

    - Stavljanje linkova (poveznica) na druge stranice (npr. internetske oglasnike) u sadržaj oglasa nije dopušteno. Oglasi koji sadrže linkove na druge stranice uklonit će se bez upozorenja. Od ove odredbe izuzima se jedino revijalna tema naziva "Citroeni u oglasima".

    - Prodavač, odnosno Kupac mora naglasiti kakav način komunikacije želi, bilo da je riječ o e-mailu, telefonu ili putem PP-a (Privatnih Poruka). Vodite računa o izboru komunikacije. Npr. ako mislite da nećete moći pristupiti forumu, odnosno internetu tjedan ili više dana nemojte navesti PP, odnosno e-mail kao željeno sredstvo komunikacije.

    - Nakon ispunjenja ponude ili potražnje dužni ste o tome izvijestiti u sklopu teme ostale članove kako se oglas više ne bi povlačio, a uredništvo foruma moglo zatvoriti oglas.

    - Oglašavanje u kategoriji foruma Citroën oglasnik rezervirano je isključivo za članove foruma, odnosno fizičke osobe. - Zabranjeno je direktno reklamiranje tvrtki ili bilo koji drugi oblik marketinga bez prethodne dozvole vodstva foruma.

    - Oglašavanje ponude i potražnje Citroën® vozila, rezervnih i drugih dijelova, objavljujte isključivo unutar kategorije Citroën oglasnik u pripadajuće forume, a ovisno o tome radi li se o ponudi ili potražnji vozila, odnosno rezervnih dijelova.

    - Sadržaj svih oglasa isključiva je odgovornost osobe od koje je takav sadržaj potekao. Vlasnici i uredništvo foruma ne daju nikakva jamstva glede točnosti, potpunosti ili autentičnosti sadržaja oglasa niti snose bilo kakvu odgovornost zbog sadržaja oglasa.

Citroeni u oglasima

vborovic

C5 modifikator
Delphi je nešto bolji, ali jedino i isključivo Lexia ili DiagBox mogu i znaju raditi sa svim ECU računalima na PSA autima ... sve ostalo, postoji mogućnost da bude dijagnostika javljala da nema greške, a uopće ne može pristupiti određenim dijelovima (što ti naravno neće javiti) ... no, to što nema greške u prikazu (govorim za prethodno navedene dobre dijagnostike) ne znači da se ne mogu pročitati i log zapisi pa vidjeti koje greške su se u prošlosti pojavljivale, čisto reference radi ... iz toga se može iščitati dosta toga (tko zna) o stanju vozila do trenutne kilometraže
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ne znam na c4 sto sada imam je radila vidjet cu sa njim sto kaze
Vborovic ti je dobro rekao. raditi će skoro svaka ali samo lexia diagbox prepoznaju svaku stavku u ecu. sa zamjenskim dijagnostikama se dešava da u sebi nemaju uopće čip za pojedine stvari pa ih niti ne čitaju pa se može desiti da očitaš sve postojeće parametre ok a poslije dođe do problema pa ti npr ovlašteni servis očita brdo grešaka jer tvoja dijagnostika nije sposobna sve pročitati. osim spomenute.
 

Neno21

New member
hmm dobra ideja u citroen savskoj mislim da mi jedan poznanik radi tamo tako da bi ga mogao kontaktirat pa najlakse rjesit problem oko ovog...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Èini mi se da je dobra ponuda... Focusi i 147ice slične opreme i godišta u bez pardona 1-2000€ skuplji. A za tu razliku ovaj auto dovedeš u tiptop stanje. Ja se nebi žalio na jednoga :D
 

Neno21

New member
Ma ponuda je primamljujuca, ic cu vidjet to msm odvest na dijagnostiku u ovlasteni ili nesto izkombinirati ako je sve kako izgleda ponudit cu 30000 tisuca na uzmi ili ostavi tjedan dana nek razmisli ako odmah ne prihvati to ce mi ostaviti mjesta za popravke ukoliko ih bude a i uz njega idu jos jedan set felgi za zimu tako da treba ic vidjet.:cool:
 

Dalibor

Dado Tornado
ivan222,
ako si gledao 147 trebas zvati oglase.
kada sam zvao oglase za 147 cijena je znatno isla dolje vec preko telefona, vise ih se nudilo da ce doci do mene samo da pogledam auto.
nakon poziva neki su zvali da li sam se predomislio hocemo li se naci.
na tim autima se moze rusiti cijena,
ali i kvaliteta im je na razini citroena.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Iznazivao sam se ja ovo ljeto, no sikiriki :grin:
Obično je, kolko skineš cijenu, tolko treba uložit.
Ali nema te 147ice koja bi išla ispod 5000, a da je slična ''na papiru'' ovome... znači prvi vlasnik, do 10god, dokumentirano stanje, brdo opreme i jači motor.
Naravno, ima ih brdo jeftinijih koje bi vlasnici rado prodali... al lupaju vilice, svjetli tabla, pola staža odradila vani, tu je mjenjala vlasnike ko čarape, a dijagnoza kaže kilometara 0 :D
Focus (i brat mu C30), su mi u toj kombinaciji jedini još zanimljivi. Isto motor kao u C4.... al nema šanse dobit ga ispod 6000€, u gore opisanom stanju.

Hoću reć da je ovo na papiru stvarno odlična ponuda... komad auta za nikakvu lovu. Trenutno na njuški nema doslovno niti jedan auto ovih gabarita od prvog HR vlasnika ispod 5000e. Ovo je jedan jedini. Ako za 4000€ upikne ovo, papiri čisti te auto ne pita više od 1000€ ulaganja... mogu samo reć da sam ljubomoran na kupovinu (al ne jako, šinjorina je vani :D).

Neno21... ako ne radiš puno kilometara, i možeš zagrist 8-9l potrošnje, prodaje kolega Ruske puno papreniji C4 :twisted: od ovoga za sličnu cifru.
 

Neno21

New member
Vidio sam onaj stroj zvijerski izgleda ali naginjem ovaj put dizelu iz ciste znatizelje a i ekonomicnosti jednim dijelom te cinjenicom da ce prodaja jednog dana biti puno laksa nego za trenutni npr. a realno gledano imam c4 1.4 16v koji ispod 7.5 ne ide tako da naviknut sam na to a sto se tice alfi zaobilazim u sirokom luku sutra bas budem cimnuo za oglas da vidimo sta kaze
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ovaj C4 nije skup. Ali Dalibor i Ivan dobro kažu. Otprilike još pripremi ili računaj s još polovinom iznosa kojeg ćeš dati za njega za investrati u njega.

Focusi i 147ice slične opreme i godišta u bez pardona 1-2000€ skuplji.
Pored C4, Nema i Berlinga imam još i Focusa iz 1999 (376 tkm) u voznom i potpuno ispravnom stanju te mlađeg iz 2007. (153tkm). Za ta dva auta sam siguran da bi preživjeli i nuklearni udar. :D Na ostale bih, da se moram kladiti, stavio dosta veći koeficijent.
 

Neno21

New member
A najvjerovatnije jer gledano koliko trazi za takvu opremu i auto govori da treba uloziti jer za tu cijenu ima i puno slabijih modela tako da me to malo kopka ali posto sam radim na autima pa cu barem umanjiti troskove koliko bude moguce a i znat cu sta imam na njemu, prije 3 i pol godine ja i otac uzeli audi a4 3.0 tdi quattro 2007 godina uvoz iz italije sa samo "165 000" mozes si misliti da je toliko imao ali sve u svemu okej bez velikih kvarova danas ima 375 000 km i pravi je stroj nevjerovatno koliko brzine ima u tom karavanu od 2 tone skoro razmisljam o uvozu audi a3 ali msm da me sreca dva puta nece pomaziti
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ma daj C3 ugrađen friško plin i onda na prodaju ? čudno mi to.
ali vrijedi pogledati iako C3 sa plinom 1,4 ne znam ja ga ne bih niti gledao.
moje mišljenje
 

Neno21

New member
Ma ja uvijek kazem da se na plin samo kuha ali navalio je na ovo sutra idemo vidjet makar gledam po int covjek je svasta prodavao jos navodno ga je pitao da za koji auto zove mutno mi je idem vidjet samo radi njega inace ja samo preskocim ovakve oglase hitno superstanje sve novo itd.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Moguće da će bit jedini registrirani, ni čuo ni vidio njih kod nas. Al da su mogli poslat auto na tržište s takvom guzicom, nije mi jasno.
 

Spawn

Well-known member
Meni je to tako ruzan auto da je cudo. Ruzniji mi je jedino 307cc. Govorim najvise o zadnjem kraju ali na kraju i o cijelom autu jernga zadnji kraj poruzni za ubit.
 

bule17

New member

konaroast

Citroenist
Donator foruma
2.0 je manje problematičan motor. Ovaj automatik nije pravi sa hidrauličnim pretvaračem momenta ili wandlerom (a u našem jeziku sam čuo i vangler, ror, rerna, rol sve je to isto :) već tzv. automatizirani ručni mjenjač i kao takav nema kvalitetu mijenjanja brzina kao pravi automatik.

Dugoročno gledano, ovaj 2.0 je bolji izbor.
 

BoboActiva

New member
Ja sam imao ds4 tjedan dana i to onaj najjači 1.6 turbo a 200ks.
Osim što auto nema nikakve veze sa sportom što i nije bitno za tvoj model po meni to je čista plastika.
Nekakva glupa osvjetlja instrumenata, grbav mjenjač, iznutra sigurno nije bolji od golfa V itd.
Uglavnom meni se to ništa nije svidjelo.
Sam motor ko motor 1.6 sa 8v je dobar.

Ovaj iz Maritee sigurno nema tu kilometražu.
 
Na vrh