Moj C4 1.6 e-HDI 115 Business

ZlatkoC4

Well-known member
čekamo strpljivo izvješće urađenog, zadovoljstva, kakav je zvuk rad motora itd.
uvijek me raduje kad mijenjam ulje motor odmah prede :grin: drugi je to zvuk :whistling:
iako kažu da to ulje može još toliko
 

hahehihoh

New member
Da ti kažem iskreno nikad nisam primjetijo razlike v zvuku motora pre i posle mijenjanja ulja u motoru.
Od zadnjeg mijenjanja ulja i filtera sam prešao cca 22 tkm.

Mislio sam staviti unutra Longlife ulje tako da bi mogao produžiti servisni interval jer ću vijerovatno raditi više km zbog selitve, ali sijetio sam se prekasno (mehaničar je prvo mijenjao ulje) znači več je sipao novo ulje 5w30.
Kaže da imaju prednje pločice još 5mm i bilo bi treba u 10 tkm promijeniti još pločice i diskove.

Okej veliki servis obavljen
Dodatno smo mijenjali još prednje pločice i diskove, sve ukupno 750€.
 

hahehihoh

New member
Imam 183.000 km i radi jos bp :)

Zadnji tank, voznja samo u CH, po propisima, AC tempomat 124 km/h, ima puno ogranicenja 100 km/h tako da se vozi stvarno sporo (a i ima prometa pa se vozi lagano), potrosnja po BC 4,9 l/100 km. Predjeno 1000 km i nesto, od toga cca 800 km AC, ostalo grad i van grada.
 

hahehihoh

New member
Citroen je presao 190.000 km. Jos uvijek bez ikakvog problema, sve radi bp. Zivim i radim na sjeveru, gdje imamo ujutro cca -10 do -15 stepeni C, i nema nikakvog problema sa paljenjem. Potrošnja mi je zadnjih 4.500 km 4.8/100. Prezadovoljan.

Na srecu sam dobio stan pored posla, tako da sad auto za posao vise ne trebam. :D Tako cu ga malo ustediti i pravit ce se manje kilometara.

Tako na oko da kazem, ne bi mu prisudio 190.000 km. Jedina stvar, koja izrazava te kilometre, je jako tvrd pedal kuplunga.
 

hahehihoh

New member
Naravno mogu, ali samo na relacijama. Po gradu blizu 6.

Sta tocno treba ocistiti i podmazati? Bio bi vrlo srecan ako bi rijesio problem tvrde kuplunge. Ja mislio da je to od kilometraze.
 

hahehihoh

New member
Danas ujutro -23 stepeni C, upalim auto, sve normalno is prve, krenem, auto nenormalno trese i skače kad stisnem po gasu, do cca 1800 obrataja je ok, a posle 2000 obr auto samo trese i ne moze dobiti brzinu. Tako je bilo prvih 50 km, upozorenja su bila da ne radi esp, asr, potrebno popraviti motor i stalno gori lampica motora. Posle cca 50 km se je sve normaliziralo, ali auto nikako ne predje 2800 obr a ubrzava jako jako sporo.


Vozao sam onda još 150 km po AC, zatim auto ugasnem i za sat vremena opet sednem u auto, upalim, gori lampica za kvar motora i dalje, ESP i ASR OK, auto radi bp. Idem do servisa, diagnostika, kazu da je smrzla nafta i da je to normalno. Brisali su gresku i nema vise nikakvih lampica za kvar motora. Sve ok, auto radi bp.
 

tomica0308

Well-known member
imali dva frenda s posla u vž, upali auto na poslu, prođe 2-3km i crkne autu, otvori haubu oce napumpat gorivo, pumpicu je uvuklo skoro u cilindre kak je vakum ulovil, prije pumpice se negdje smrzlo, i pitam ih gdje ste tocili kad oba na INI. :rolleyes:
 
Na vrh