Mali update:
Nakon tehničkog pregleda, ovjes mi se čudno ponašao. Kad bih odabrao podizanje, javio bi porukom "Closing in Progress" no to je sve. Auto bi se počeo dizati, no nikad ne bi došla poruka da je podizanje odrađeno. Spuštanje također odradi no javi samo "Closing in Progress".
Pomislio sam da je nešto otišlo na ovjesu. Na internetu sam našao da često puta prilikom tehničkog/promjene guma, podignu auto a da ovjes ne stave u najgornju poziciju i to izazove kaos na ovjesu. Vulkanizer mi je to odradio, podigao ga skroz a onda tek podigao auto i promjenio gume. No na tehničkom kad ga je krenuo dizat, pitao sam ispitivača da ga podignem ručno prvo, što je on odbio.
U međuvremenu blesiranje se nastavilo, a prošli tjedan sam odlučio pogledati ulje. Isto sam dolio (Total LDS) napravio par sklekova (isto bez poruke).
Jučer idem na posao i pred sam parking, kliknem podizanje. Javi "Closing in Progress", čuje se pumpa, smanjim brzinu na 20km/h i u par sekundi "Closing Completed, Mid-High Position, Max Speed 40 km/h". Odradio bez problema, iako već preko 30km/h zadnji kraj malo poskakuje. Prednji kraj je miran.
Došao na parking, ubacio u N. Stisnuo spuštanje. Odradio i to. Došla poruka "Closing in Progress" i završna da je u "Low Position, Max Speed 10km/h".
Radi sve besprijekorno. S obzirom da me Eco mod i dalje na parne dane za*ebava, sklon sam vjerovati da je do akumulatora na kojeg imam pik još od kupnje. Probat ću saznati koliko je dugo unutra ali mislim da bi se sve te sitne gluposti riješile sa stabilnim akumulatorom.
Zasada je besprijekorno. Potrošnja od SK do VG se drži na 6.6l/100km što je odlično. Držim se stare ceste i VG obilaznice. Izbjegavam autoputeve jer su dosadni. Kud je automatik, još i tempomat, okolo šume i kamenje, monotono za poludit.
Danas postavim koju sliku, dok se prebaci sve na laptop. Nisam dugo. I da, na koji način mogu vidjeti one dijelove u Citroen Service? Èisto da znam ako bi nešto naručivao, cijene itd. Vidio sam da neki to imaju. Traži me da se registriram ko firma. Jeste izmišljali podatke (pretpostavih da jeste)? I jel itko to provjerava. Mislim nije da ću dobit uvid u popis MI6 agenata, onak..Rezervni dijelovi, neš ti spektakla..Al opet..
I da, počeo me je tu i tamo trest auto. Nakon duže vožnje, izađem van i uhvatim kvaku i stepe me. Ne znam zašto. Ali kod prvog kontakta ništa, tek nakon vožnje. Ne kužim. :/
Eh i skoro zaboravi, svjetla za registraciju su inače smeće ili to samo na mome pregori svakih 25 dana? Mislim jest da su 4-5 kuna i da je izmjena 3 minute posla, al šta to može pregarat to nije istina. Još većinu vremena vožnje niti ne rade jer je na DRL.
Ovo su DRL, poprilično jako. I po danu se jako fino vide. Puno jeftinije rješenje od HP24
Ovo je CBI, kristalno bijelo a legalno.
Jako zadovoljan
Dvije nakon pranja i održavanja.
Ovdje me bode ova ladica u oko. Gledao sam po njuškalu malo, nisam vidio niti jedan koji nema ladicu razvaljenu u nekom obliku i onaj ekran da nije otišao kvragu.
Potrošnja netom prije tankanja.