Moj Citroen C5 1.6 eHDI

mamut

C5
Donator foruma
čitam sada novi Auto klub, tema Filter čađe

naime, ja sam 99% vremena gradski vozač. kuća poso u Zagrebu, ko tu živi zna kako je to, stani kreni od semafora do semafora

E sad, u auto klubu kažu ''bolje spriječiti nego liječiti'', to jest napraviti regeneraciju u servisu za nekih 500tinjak kuna, svakih cca 15.000km

Ja jesam danas recimo napravio 80ak km po autoputu, dal se regeneracija desila neznam, u kakvom je stanju filter..pojma nemam

Ima o ovoj temi dosta već na forumu znam, al me baš sad zanima dal stvarno vrijedi (ima li smisla) ovo s preventivnom regeneracijom svakih 15.000km ili?
 

vborovic

C5 modifikator
E sad, u auto klubu kažu ''bolje spriječiti nego liječiti'', to jest napraviti regeneraciju u servisu za nekih 500tinjak kuna, svakih cca 15.000km
Kako si je "netko" platio oglas s tim člankom ... :whistling: ... postoji prisilna regeneracija, ali nju će ti ionako sugerirati na redovnom servisu koji se vrši svakih 20 tkm, ako vide po dijagnostici da je filter začepljen, ili jako blizu toga .. i nije nužno raditi ju svakih 15 tkm ... FAP nije vječan, kad-tad će ga trebati mijenjati, može mu se eventualno produljiti život za 20-30 tkm, ako sve radiš po PS-u ... ali nema pravila, i može trajati i kraće, i duže ...

A najjeftinija "prevencija" je jednom na mjesec pola sata vožnje po otovrenoj cesti, okretaji iznad 3000 i deri ... pod uvjetom da imaš dovoljno tekućine za spaljivanje čestica, inače ništa od toga
 

ZlatkoC4

Well-known member
(ima li smisla) ovo s preventivnom regeneracijom svakih 15.000km ili
evo ti vborovic sve rekao. mj. na autocestu i ne brini, pod uvjetom da imaš aditiva.
Ja jesam danas recimo napravio 80ak km po autoputu, dal se regeneracija desila neznam
vjerojatno jeste. to su idealni uvjeti za regeneraciju spaljivnje čađi :grin:

i nemoj se toliko sekirati održavaj auto redovno dok traje kad mu dođe kraj mjenjaš ga i tjeraj dalje.

a gradska vožnja ubija i benzince svaki na svoj način. svaki auto je najbolje voziti u omjru 50% grad-otvorena cesta. ali to je malo kome izvedivo.
 

mamut

C5
Donator foruma
da, stavit trebam manualno u 5. brzinu jer mi u šestoj ne prelazi 3000

jel mogu sam provjerit dal imam tog aditiva? gdje se nalazi?

u članku piše da je novi filter 10.000kn, jel postoji zamjenski ili nešto?
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ne nužno Zlatko, ako auto nije na većim okretajima,
auto če odraditi regeneraciju i sa 2000 okretaja jer mu nisu okretaji presudni več da je motor zagrijan i da je brzina preko 60km h a kad voziš sa višim okretajima onda regeneraciju i izgaranje odrađiva sa manjom uporabom aditiva jerje i ovako postignuta idealna temp za izgaranje čađi. a dizela je te inače 1.6 hdi teško natjerati preko 2500-3000 a da nisi u nižem stupnju. a u stvari za tim nema previše potrebe.
a u 5 stupnju bih morao voziti 160 da pređeš 3000 taman za presretaća. pa skuplja kazna od DPF
Dijagnostika, treba očitati što ja uneseno (ćišča varijata)
definitivno dijagnostika i odmah znaš koliko ima aditiva. a na nekima je gotovo nemoguče fizički vidjeti koliko ima aditiva. a to svakako fizički prepusti neko majstoru jer je aditiv karcogen opasan !

u članku piše da je novi filter 10.000kn, jel postoji zamjenski ili nešto?
u ovlaštenom ti tvornički obnovljen stoji oko 4000 kn novi oko 6000kn. za tvoj auto.

Imaš u temi od zmixa kad je on kod majstora Marka u Novom Sadu sipao aditiv i napravijo regeneraciju. i eno tjera i dalje ez problema a prošlo je više od godinu dana.
 

mamut

C5
Donator foruma
ja sve ovo preventivno pitam, ništa ne osjećam slabiji auto ili nešto slično zbog DPF začepljenosti nedaj bože :D čisto me interesira jer sam gradski vozač na što treba pripazit

najbolje mi se čini maknut taj filter, ali onda se vjerojatno poremeti puno toga što se dijagnostike i funkcija tiče :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
najbolje mi se čini maknut taj filter, ali onda se vjerojatno poremeti puno toga što se dijagnostike i funkcija tiče
kupiš si onda benzinca i ne brineš za DPF. Iako se ni time ne bih spasio od mogućih skupljih zahvata na vozilu jer i benzinci imaju skupih kvarova pa i češćih nego li je ovaj naš DPF. pročitaj malo benzince sa ovog našeg foruma koliko ih je već imalo problema sa curenjem ulja brtvovanjem brušenjem glave antifriz i da ne nabrajam sad u tvojoj temi što sve a na 120-160 k km. sve ima svoje prednosti kao i mane.
a definitivno bih imao teh neispravan auto. a okoliš neću niti spominjati.
 

mamut

C5
Donator foruma
Već neko vrijeme pratim ovo i definitivno mi se ne pričinjava, samo je pitanje zašto je to tako, treba li tako bit, itd.

Radi se o pokazivaču goriva, uvijek full tankam, i prva polovica tanka traje sto godina (čitaj 20 dana), a druga polovica curi ko pješčani sat

evo i slikovno

ovaj dio traje dugo


ovaj dio traje kratko


uzimam u obzir i to da je donji dio pored rezervu itd. no pratim ja i crtice, jednostavno kad pređem pola tanka onda pokazivač puno brže pada nego u gronjem dijelu

inače uvijek pređem 800tinjak kilometara s full tankom, prvi dio 400-500, drugi dio 200-300
 

Pavel

Lepi™
Tak mi je i samome ali dojma sam da je to vise psiholoski. Blize je rezervi, crvena boja itd. Morao bi papir olovka metodom malo pratiti i racunat al mislim da je to stvar u glavi.
 

mamut

C5
Donator foruma
Da, zato sam i napisao da pratim bas kako si napisao, papir olovka, tocno znam kolko km je koja crtica, i donji dio ide cak i vise nego duplo brze nego gornji
 

ZlatkoC4

Well-known member
tocno znam kolko km je koja crtica
Sve je to u redu jer ako imaš npr. rezervoar od 60 L u njega u biti stane i do 65L tako da ti prva crtica nije 5L već 9L. Zato dobiješ privid da ti je prva polovica rezervoara više trajala.
Iako ne znam koliki je rezervoar u C5 ali u mom je 60L a u njega stane sigurno 64-65L zbog cijevi koja nije u matematici rezervoara.
 

mamut

C5
Donator foruma
evo o ovom pričam

ovo je sad slikano, 5 dana nakon tankanja, pomaklo se 2 milimetra



kad pređe polovicu, za 5 dana je tank gotov
 

vborovic

C5 modifikator
Koju preostalu kilometraži ti pokazuje TRIP komp? Da li prati takav eksponencijalan pad, tipa, par dana prije pokazuje da imaš još do benzinske 500, 490, 480 ... pa onda u roku dan-dva, paralelno sa padom na pokazivaču goriva, pokazuje da je preostalo za 300, 200, 100 km itd ... ?
 
Na vrh