Moj Citroen C5 1.6 eHDI

mamut

C5
Donator foruma
pa kolko pratim preostalu kilometražu ona je uvijek dobra, od full tanka do idućeg tanka postepeno padaju kilometri, nema tih ajmoreć ubrzanih padova ko na ''cajgeru'' goriva
 

Pavel

Lepi™
Meni puni tank prikaže na prvu oko 800km. Ako tankam na Croduxu, pokaže mi pun tank 900. Kad krenem s vožnjom (60-70km/h, otvorena cesta, bez naglih ubrzavanja), pokaže mi 1100-1200km s punim tankom.

Kako se vozim, normalno opada. Naravno pred kraj se nekad zablesira. Na crtici prije crvene nekad zna pokazati 115km, nekad 180km a nekad 250km. Sve ovisi tko i kako vozi. Otac doslovno shvaća da on to u metar računa i on je u stanju voziti se dok ne javi 30km do kraja iako duboko sumnjam da ima toliko jer je kazaljka zakucana u rezervar. Sva sreća on se najmanje vozi. :D

Ja kad vozim pokazuje mi normalno, dam bratu auto jednom pokaže dosta manje. Doduše tad mi i ukupna potrošnja naraste na TC, digne se sa moje 6.6 na 6.8 pa pretpostavim da ga on ne štedi (normalno jer ga niti ne tanka). :twisted:

Zblesira mi se inače samo ako ga tankam onak za 100-200kn (ako u tom trenu nemam više kod sebe a zatekne me poluprazan auto), onda javi ne znam na malo ispod pol rezervara da ima za 300km. Ali čim krenem u vožnju digne to na nekih 450km po mom režimu.

Inače negdje i jesam čitao, brijem čak u uputama od Citroena da je kod dizelskih motora preporučljivo radi štednje goriva i dugotrajnosti motora tankati do vrha. Što u 90% vremena i radim. A da vožnja već i na crtici prije rezerve (crvene) nije baš najsjajnije riješenje.
 

pokra89

Well-known member
ja s tim nemam nikakvih problema, čak bih rekao da je u ovom autu prikaz preostale količine goriva najtočniji od svih u koje sam ikada sjeo i/ili vozio. recimo kod svij dosadašnjih kad uliješ do vrha moglo se proći bar 120km da je kazaljka i dalje zakucana u vrh, dok sad to nije slučaj, sad mi već nakon 30ak km kazaljka ne dira zadnju crticu. i intervali su isti, za svaku cetvrtinu mi ode cca 280-290 km

ono što mene smeta i jako nervira je netočan pokazatelj prosječne potrošnje. evo i sad mi na satu stoji 5.0 a realno je 5.8, što i nije malo odstupanje. samim time, kilometraža koju mogu prijeći s preostalom količinom goriva je puno veća nego je realna. svaki dan vozim na istoj dionici istu kilometraži s približno istom brzinom, i na točno pola tanka, kad sam prešao 580 km meni stoji da mogu prijeći (umjesto okvirnih 580) 760km, što je naravno nemoguće, jer bih tom logikom prelazio po 1500 km s tankom, a ne 1100 do 1200
 

La Marche

Iskreni optimist
To je zato što se ta procjena temelji na zadnjem relativno kratkom segmentu pređenih kilometara.
Npr. Jedan spust niz Velebit ili Učku je dovoljan da jako poveća očekivani doseg, dok dulji uspon uz ista ta brda jako skrati taj doseg.
 

pokra89

Well-known member
to mi je totalno bezveze. imamo šugavu astru koja u obzir uzima puno veći interval i u metar točno računa.

primjer:
citroen:
put od 45 km, sve je ravno, počeo voziti, piše još 500. vozim lagano, tempomat 80 km/h, nakon 30 km piše još 520 (još se digao doseg), zadnjih par kilometara malo uzbrdo piše 420. ok, bila je uzbrdica pa se smanjio interval. ukupna znači dužina puta je 45 km, interval je opao za 80 km (početni 500, krajnji 400)

isti put ali s astrom, kako radim kilometre tako lagano pada interval, ako je nizbrdica interval poraste za maksimalno 5 km, a ne za 40 ili 60 kilometara kao u citroenu, i obrnuto kad je nizdbrdica. put 45 km, početni interval 500km kao u citroenu, dolazak kući krajnji interval 453 km (znači ukupno se smanjilo za 47 km za put od 45km)
 

vborovic

C5 modifikator
pa kolko pratim preostalu kilometražu ona je uvijek dobra, od full tanka do idućeg tanka postepeno padaju kilometri, nema tih ajmoreć ubrzanih padova ko na ''cajgeru'' goriva
Ovo mi je bitno, daljnja rasprava nema veze s vezom što su se ljudi raspisali ... ako BSI ima dobar podatak (koji pokazuje u digitalnom obliku na instrument ploči kao kalkuliranu preostalu daljenost do novog tankanja), znači da plovak u rezervoaru mjeri i javlja dobru vrijednost, a neproporcionalno pokazivanje gorivomjera na instrument ploči bi upućivalo na grešku u otporu (ono što tjera kazaljku gore-dolje) ... ako ti se da, izvadi ju van (mora i volan van), rastaviš, pokreneš par puta tu kazaljku, vratiš je na nulu (dakle, da joj proluftaš hod), i vidiš kak se dalje bude ponašala ...
 

mamut

C5
Donator foruma
pošto nisam vičan takvim stvarima, ostavit ću to za nekog stručnog ako se sjetim nekad u budućnosti :D

bitno da ajmo reć nije nikakav problem, lako se navikne čoek :grin:
 

ZlatkoC4

Well-known member
(umjesto okvirnih 580) 760km, što je naravno nemoguće,
Zato što on računa trenutnu potrošnju i pretvara ostatak goriva u km po trenutnoj potrošnji
od tud ti i dolazi do tog da piše sad još 500km a za 10min piše još 350km ili 700km ovisi o zadnjoj potrošnji kretanja brzine i ravnica, uspon, nizbrdica.

važno je da ti cijeli rezervoar bude u okviru onog što troši npr sa rezervoarom prjeđeš u prosjeku 900km i to je to a ovo što on piše to je tako jer računa trenutnu brzinu ni potrošnji i onda si računa ako nastaviš tim tempom češ prječi km koliko i pokaziva. a u stvari je to točna matematika. samo je treba razumjeti
 

vborovic

C5 modifikator
Ponavljan, fulali ste raspravu, kod mamuta se događa (kak je on opisao) da mu se ne poklapa pokazivanje razine goriva (dinamika kazaljke) i realan podatak (procjena preostale kilometraže) kojeg računalu dobiva od rezervoara (ovo drugo nije sporno).
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ponavljan, fulali ste raspravu,
Stoji taj dio ali da bih to utvrdio trebao bih izvuči iz rezervoara sve gorivo i onda nasuti točnih deklariranih litara koliko ide u taj rezervoar i sigurno če onda mu se poklapati razine crtica sa potrošnjom. jer u biti uvjek kad sipamo pun rezervoar imamo više goriva od onog što je podjeljeno na jedinicu za koju skida crtice. pa zbog otstupanja kod prve dolazi do privida nejednakog mjerenja skale.
 

vborovic

C5 modifikator
Nisi u pravu Zlatko, pa vozim svaki dan ovaj auto, valjda znam kak pokazuje ak je ispravno - dinamika pokazivanja kazaljke i procijenjena kilometraža na trip kompu se poklapaju ... ne može se normalno dogoditi da se unutar par desetaka kilometara potrošnja na kazaljci drastično smanji (tj, da sporije pada pokazivanje), a u isto vrijeme procijenjena kilometraža ima svoju normalnu dinamiku opadanja vrijednosti ... ako naglo povečaš potrošnju, onda će se i procijenjeni kilometri smanjiti, tipa, imaš 500 preostalih km, nabiješ ga po gasu na 20 litara, voziš tako 20-30 km, potrošiš 10 litara, i naravno da će pokazati preostalo još za 150 km u toj dinamici ...
 

ZlatkoC4

Well-known member
pa vozim svaki dan ovaj auto, valjda znam kak pokazuje ak je ispravno
voziš svoj auto ne i njegov :grin: nismo se razumjeli samo govorim da skidanje prve crtice nije jednako skidanju ostalih. Jer kad bih skidao i prvu crticu kao i ostale onda bih količina usutog goriva uvjek bila jednaka a nije. normalno da putno dobro pokazuje potrošnju ovdje je rječ samo o skidanju kazalje goriva. ali o tome više jednom uz kavicu :cool:
 

mamut

C5
Donator foruma
baš sam sretn kad full natočim, sto godina traje prva crtica :D

onda kad dođe crtica točno na pola, e onda koda curi gorivo (po cajgeru, trip BSI je ok)
 

vborovic

C5 modifikator
@ mamut - Jasno je meni kaj pričaš, to nije baš ok odnosno normalno, ali Zlatku se baš dolazi na kavu da mu to nacrtam ... LOL
 

Spawn

Well-known member
Zlatko vjerojatno misli da crtica ostaje na full jedno vrijeme jer u rezervaru ustvari ima 75 litara a ne 71 koliko je deklarirano pa crtica ostane na full dok ne dodje do npr. 69 litara. To je skoro 100km voznje.
Meni skida polako i ujednaceno ako ie stil voznje isti. Ne ostaje na full pa onda pocucla naglo
 

ZlatkoC4

Well-known member
ali Zlatku se baš dolazi na kavu da mu to nacrtam
Kako vas drugačije odovjiti od računala nego vas odvesti malo među ljude :D pa moram stalno smišljati razloge, evo sad crtice mjerača goriva :grin:
pa crtica ostane na full dok ne dodje do npr. 69 litara. To je skoro 100km voznje.
da tako sam mislio. prva crtica i prjeđeni km nisu što i ostalo. :cool:

ali kava uvjek može
 

mamut

C5
Donator foruma
Evo preso sam 100km, ovakvo je stanje



Kad crtica dode na pola, onda 100km voznje potrosi 2 crtice valjda :D

Al dobro ajde necemo vise o tome, bitno da svaki mjesec napravim 800-900km s full tankom
 
Na vrh