Moj Citroen C5 1.6 eHDI

pokra89

Well-known member
ne pale ti se pri otključavanju.
prilikom zaključavanja ona ostaju upaljena onoliko koliko si sam stavio pod guide me home. prilikom otključvanja, pale se samo žmigavci. ukoliko je auto zaključan, a stisneš da se ponovo zaključa, žmigavci određen vremenski period trepere, ne znam napamet koliko. to je dobra stvar kada ne znaš gdje ti je auto na velikim parkinzima. također, ukoliko je ručica od svjetala stavljena na auto, pritiskom srednjeg dugmeta pale se svjetla. eto.
 

Pavel

Lepi™
Ne pale se kod otkljucavanja. Kod zakljucavanja ostanu radit neko vrijeme. Kod otkljucavanja se pale samo ako stisnem srednju tipku pa ih tako upalim. :)
 

vborovic

C5 modifikator
također, ukoliko je ručica od svjetala stavljena na auto, pritiskom srednjeg dugmeta pale se svjetla.
Ne znam odakle ti to, ali pale se i dok je na 0 ... ako je ostavljena pozicija, onda ne možeš upaliti svjetla, a ako su ostavljena kratka svjetla na ručici, s daljinskim ih ne možeš ugasiti.
 

Spawn

Well-known member
Modificiraj kljuc i bok. Spoji zicu(ili daj nekom da ti zalemi) da kad stisnes otkljucavanje napravis spoj i na tipki za paljenje svjetla. Naravno stavi diodu da blokira povratni signal kad stisnes svjetla da ne otkljucava auto.
 

mamut

C5
Donator foruma
ma netreba meni to, samo mi se učinilo da se pale svjetla kad unlockam auto..vjerojatno ja automatski stisnem srednju tipku za svjetla pa sam zabrijao da je to od otključavanja
 

mamut

C5
Donator foruma
evo mojih par crtica o autu nakon godinu dana i 2 mjeseca, nekih 15ak tisuća km

mjenjač - famozni robotizirani, podjeljenog sam mišljenja o njemu, ubiti stvar je jednostavna, odličan za autoput i putovanja, ne baš tako odličan za po gradu di si stalno prva-druga brzina, baš je neki mušičav u prvoj, vjerojatno na autu od 800kg to bolje izgleda, ovaj od tonu i pol ga zeza malo, ali sve u svemu zadovoljan sam, radije robot nego da sam moram mijenjat, baš sam navikao na tu ''slobodu'', a na mušice navikneš

udobnost - klasična fotelja, ja nemam hidrauliku i stvarno je udoban, ko god se vozio samnom, hvali udobnost i općenito kako prolazi neravnine te tišinu u kabini, jedinu zamjerku imam na mjesta odostraga, po meni za tolki auto iza ima pre malo mjesta..uvije se moram pomicat naprijed da netko sjedne iza mene

kvarovi - svi više manje znaju da sam na ovom polju bio slabe sreće, dvomaseni zamašnjak i kuplung, dizne, bilo je tu oko 15.000kn ulaganja nakon kupovine, ali ajde nadam se da ću sada biti miran uz redovno održavanje, oprostit ću mu ove kvarove, sve je to više manje potrošni materijal ali da me bar nisu zadesili u prvoj godini svi za redom bilo bi lakše

potrošnja - otvorena cesta ~5.4L, grad ~7.6L, ja zadovoljan, s obzirom da je 1.6 motor a auto težak..treba to i pomaknut s mjesta

interijer - jako mi se sviđa, možda tu i tamo koji cvrčak, pogotovo u naslonjaču za ruku..ali prednja konzola sa navigacijom mi je super..odrađuje posao odlično. zamjerku imam da nema u sredini nikakvo mjesta doslovno nizašto, bilo što..nemoš ni vodu stavit, tu su malo mogli više pripazit u autu te veličine. Volan je trebao navikavanje, čude se i suvozači kako je čudno što dio volana ostaje fiksan dok se okreće..najviše me truba mučila, sto puta sam lupio po sredini volana da potrubim ali ništa se nije desilo :D

eksterijer - tu sam bez riječi..da svim autima maknu embleme, da nema BMW, Mercedes, Audi itd. itd. ja bih se najviše okrenuo za C5 X7, svaka čast, pogotovo na prekrasnoj guzici :D

općenito vožnja - ja vozim onako ''krstareći'' fino, lagano, uživam..nema ganjanja niti me to privlači, zato mi ovaj 1.6 motor ni najmanje ne smeta..baš uživam i ovaj auto i jeste za takvu vožnju tako da sam se u to uklopio bez problema

dodao bih još da francuzima zamjeram dimenzije guma, u mojoj glavnoj dimenziji 225/60/R16 naš veliki distributer guma poput recimo Vulkala ima dvije ljetne dimenzije, Nokian i Petlas..neznam zašto je morala biti baš tako egzotična dimenzija al ok, nije smak svijeta al eto, volio bih da su dimenzije nešto malo više zastupljenije

budućnost - ostajem ako bog da s ovim autom još par godina sigurno, mlad sam, želje postoje, uvijek sam si zamišljao posjedovati E klasu, no to će pričekati, nebih imao ništa protiv ni nekog novog C5, ali kako redizajna vjerojatno neće biti u ovom obliku, vidjet ćemo što će budućnost na tom polju donijeti. smatram da je ovaj C5 za moj prvi auto visoko postavio letvicu za sve buduće, pa će to biti teško nadmašiti :)
 

pokra89

Well-known member
interijer - jako mi se sviđa, možda tu i tamo koji cvrčak, pogotovo u naslonjaču za ruku
probaj nečim obložiti onaj zub od naslonjača, ako nemaš ništa neke gume, spužve ili nešto bolje obloži sa dva-tri sloja izolir trake, ništa se neće čuti ni kad se jako nasloniš (ti ili suvozač)
 

La Marche

Iskreni optimist
najviše me truba mučila, sto puta sam lupio po sredini volana da potrubim
ja pak uvijek stišam radio. :whistling:
A dobro... sirenu zbilja rijetko koristim.

otvorena cesta ~5.4L, grad ~7.6L, ja zadovoljan
Vidiš, to odgovara i mojoj potrošnji, iako je kod mene motor i veći i jači.

baš uživam i ovaj auto i jeste za takvu vožnju tako da sam se u to uklopio bez problema
Tako je, tako je.

smatram da je ovaj C5 za moj prvi auto visoko postavio letvicu za sve buduće
Rekao bih da je to točno. E klasa koju si spomenuo je svakako dojmljivija, ali po mom ne vrijedi toliko neusporedivo više novca (bar coupe, s limuzinom nemam nikakva iskustva). Baš bi mi bilo drago da nam za nekoliko godina daš ovako lijep izvještaj s 15.000 E klasom. Svakako se tada osvrni na usporedbu s C5.
 

markan1000

Well-known member
lako je kupiti bilo koji auto, pa i E klasu (polovnu), ali s održavanjem kreće show... prije takvih akvizicija stvarno je potrebno dobro se raspitati o cijenama nekih popravaka, jer neki, tipa instrument tabla, na takvim autima idu i na pola onoga što si ti dao za C5 :whistling:
 

mamut

C5
Donator foruma
Ma naravno, zato kazem vidjet cemo sto buducnost nosi, relativno sam mlad pa mogu jos preći i na C1 i na E class :D

Ovaj c5 me bas ubio u prvih godinu dana, mazim ga i pazim da mi bude dobar sada na dalje :D
 

mamut

C5
Donator foruma
ajde da tu prbam nać rješenje

na šajbi imam kao neke ''zapečene'' kapljice vode, sitne, voda i brisači ih ne miču, ni sredstvo za pranje stakla..vidi se samo recimo navečer kad je svjetlost jača, neke sitne kapljice ali nisu kapljice

ako netko ima iskustva help ;)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Znalo se i meni to desit, ovisno kod koju biljku parkiram :D
Ima tih sprejeva za smolu, riješavaju to bez problema, glina isto pomaže... nego provjeri ostatak karoserije. Treba to sve čim prije očistit.
 

Cutac

Prèkaroš
Ja imam takvo nešto na haubi, izgleda kao zapečene iznutrice poginule bube.

Već godinu dana ničime ne ide dolje, možda spadne kad ga dam polirati..
 

ZlatkoC4

Well-known member
a voda u samoposlužnim praonicama zna biti katastrofa ja sam jednom u VG jedva poslje očistio auto od kamenca koji se uhvatio ali diljem auta. od tad široko izbjegavam praonicu kraj haka u VG. osim toga sa drveća zna biti svega i svačega po šajbama pa onda red kiše, red sunca i to kad zapeče da se svašta nači na šajbi i karoseriji. moguče je da si bio parkiran i negdje gje je u blizini netko radio fasadu pa mazao impregnaciju koja kad je imalo vjetra zna letiti i desetke metara dalje a skoro da je neprimjetna. ali na staklu i laku se manifestira kao kapljica osušene vode. samo neko bolje sredststvo za kukce i trebalo bih ti sve siči dolje ako ne tim onda sredststva za katran i smolu. sve poslje dobro isprati jer su ta sredstva jaka
 

mamut

C5
Donator foruma
budem vidio kad na pranje ručno odvedem šta dečki kažu

jedno pitanjce, prošlo je točno 10.000km od servisa dis am napravio ulje, filter ulja, filter goriva, filter zraka, filter peludi

što sad nakon 10.000 treba? da ne diram ništa ili? mislio sam ulje i filter ulja, te filter zraka ili peludi neznam koji ima kraći interval?
 
Na vrh