Cutac
Prèkaroš
Èesto proizvođači naprave jedan motor i onda mijenjaju mape da bi dobili nekoliko inačica(tj. motora različite snage).
Jeftinije je napraviti motor "za" 180 konja i onda ga ograničavati na 140 i 160(recimo), nego napraviti 3 različita motora(recimo da svaki ima različitu turbinu, wastegate, opruge ventila i što već ne.
VW koliko znam ima jedan 2.0 motor i različite mape.
I nije rjetkost da su rashladni sustavi za motore overkill i da su komponente duboko u sigurnoj zoni, pa i samim time, razumna povećanja snage zapravo ne utječu na životni vijek(naravno, nećeš napraviti 200t km sa tom turbinom nego 185, ali od osobe do osobe zavisi što je važnije
Jeftinije je napraviti motor "za" 180 konja i onda ga ograničavati na 140 i 160(recimo), nego napraviti 3 različita motora(recimo da svaki ima različitu turbinu, wastegate, opruge ventila i što već ne.
VW koliko znam ima jedan 2.0 motor i različite mape.
I nije rjetkost da su rashladni sustavi za motore overkill i da su komponente duboko u sigurnoj zoni, pa i samim time, razumna povećanja snage zapravo ne utječu na životni vijek(naravno, nećeš napraviti 200t km sa tom turbinom nego 185, ali od osobe do osobe zavisi što je važnije