C4 1.6 benzinac neće upaliti

Charles

Active member
Donator foruma
Pozdrav!

Sjednem danas u auto i neće upaliti. 45min prije toga sam napravio 40km.
Prvo je verglao bez da je upalio. Nakon par pokušaja počeo je verglati samo 3-4 puta pa stao. Sad vergla samo 2-3 puta i stane.

Probao sam upaliti i uz pomoć drugog auta - ista stvar - vergla i stane.
Probao izvući SH osigurač. Isto.

Kineski jeftini mjerač napona je pokazivao 11.8-12V, nakon punjenja 12.4, a za vrijeme punjenja 13.2. U autu od starog za vrijeme punjenja 14V

Kaj sad? :)
 

Charles

Active member
Donator foruma
Iskreno uopće nemam niti alata niti znanja za to :D Jedino kaj bi mogao je kupiti na blef akumulator i to je to :) Ili odšlepati u servis. Svječice imaju 3-4 tisuće km. Btw. auto ima i plin.
 

ZlatkoC4

Well-known member
uzmi akumulator sa auta od starog pa probaj upaliti svoj ako upali je akulumator u pitanju ako ne. vjerojatno nešto do mješanja gorivo,zrak,plin ili neki od senzora ali tu ti onda samo servis može pomoć.
 

Charles

Active member
Donator foruma
Ima neki čudni na hondi, pa nisam ni htio rastavljati sve pa da na kraju ne paše. Hvala vam svejedno. Budem probao nešto. Najgore kaj je sve super radilo danas i još si na putu prema ikei pomislim da baš lijepo radi auto :D
 

Charles

Active member
Donator foruma
Evo sad sam se spustio opet u auto i upalio je iz prve. Uzeo sam rezervni ključ da vidim da nije do imobilizatora. Ali možda je slučajnost. Probao upaliti i sa normalnim ključem pa je i tada radilo ali nisam mogao ator od rezervnog :)
 

Charles

Active member
Donator foruma
Sad zadnja dva dana kad sjednem u auto i dam kontakt javi da je u economy modu. Bio u barenu i lik je testirao akumulator i veli da je po testeru 12.6/370A što bi značilo da je ok.
 

Charles

Active member
Donator foruma
Nisam. Ovo se desilo još dva puta.
Svaki put kad neće upaliti upali za 30-60min sa rezervnim ključem. Ako nakon što ne upali normalno pokušam odmah sa rezervnim ključem - neće. Tek nakon oko pol sata. Možda je i slučajnost, ali sad kad idem nekamo moram nositi dva seta ključeva.
 

Charles

Active member
Donator foruma
Ipak nije rezervni ključ u igri.

Povremeno, i to za sad isključivo nakon što se auto vozi pa ponovo pokuša upaliti nakon 10tak minuta - neće upaliti.

Idem na servis drugi tjedan pa će valjda naći o čem se radi.
 

Charles

Active member
Donator foruma
Bio kod Auto Marko u Dugavama.
Veli da ili je com2000 ili kutija osiguraca. Com sam mijenjao u citroenu prije 2g, a po njegovom opisu ipak nisu simptomi com-a - danas se opet ponovilo i zakljucao i otkljucao ponovo i ne pali. Zujao sam pol sata okolo pa probao ponovo i opet nece, pa sad jos cekam.

Izgleda da je onda ta kutija sa osiguracima al to sreanje kosta 3500kn u citroenu a to nedam. Popravlja li tko to ili?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A pravi električar bi ti to trebao pogledat... ako ti je usput pustit auto u Ri, imam ti preporuku, vrhunskog tv servisera :D
Za tvoj kraj nažalost ti nemam koga preporučit.
 

Charles

Active member
Donator foruma
Morat ću pogledati koji je model bsm-a pa nazvati auto otpad, al open nisam siguran onda da će radit
 

ZlatkoC4

Well-known member
Izgleda da je onda ta kutija sa osiguracima al to sreanje kosta 3500kn u citroenu a to nedam. Popravlja li tko to ili?
Dali ti još pali economy mod ? trebao bi sve spojeve i mase pregledati to zna biti puno puta uzročnik ovakvih simptoma.
Negdje sam na forumu stavio bio o nekom servisu elektro-opreme kako popravlja i kompletne ploče sata i elektronike u automobili prokopaj po forumu pa vidi. ne znam sad di je to.
 

Charles

Active member
Donator foruma
Ne, nema vise economy moda. Sve je ok, ali ponekad nece upaliti. Imam taj neki L04-00 BSM. Jos bi i bilo ok kad bi znao da je ziher :)

 

zextuning

New member
Pitam jer je meni cesto znao prijaviti gresku - bobinu, dva-tri puta nije hteo iz prve da upali, da bi jednom totalno zakovao, samo vergla, ali nece da upali.
Tada sam cuo da u tom trenutku ne radi ni pumpa kada se da kontakt.
Kvar je bio u BSM-u, tacnije jednom od releja koji je odgovoran u isto vreme i za pumpu goriva i za bobinu.
Uglavnom, elektricar kojem se da cackati oko BSM-a nece odmah otpisati isti, i on se moze popraviti u vecini slucajeva (iako je zaliven sa gornje strane, moze mu se pristupiti "odozdo").
 

ZlatkoC4

Well-known member
Sve je ok, ali ponekad nece upaliti
Definitivno ćeš morati kod električara ali i na dijagnostiku da se proba iščupati što ga zeza. relej može biti također. mislim da se ne radi tu da je otišao bsm vjerojatno je neki gremlin samo treba doći do njega.
 
Na vrh