HDi swapanje motora

tekken

Summum ius, summa iniuria
A velis za 2.0 hdi 136ks,ti preslab to bi bila najjeftinija solucija.
a frende to nema smisla jer bi 2.0motor trebao platit od 10-15 000 kn, i pitanje jel bi jos trebalo ulozit u njega kaj, a za soma i pol eura dobijes pouzdanih 145ks iz 1.6 hdi i to bez intercoolera, dodas jos 500 i imas jos par desetaka ks vise. Iako, ne znam kakve su tuning opcije za 2.0 osim remapa. Imam kolegu iz Opatije koji ga je tuno na 210 ks i razletio mu se na Istarskom ipsilonu pri 180kmh


A stane li ovo pod haubu od C4? Na to stavit intercooler i remapirat ga na optimum...

https://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=14892
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ja bi poskidao ekologiju i napravio lagani remap za početak na tvom mjestu... znači nekih 120ks, sve ostaje u granicama normale.

A ako već više uživaš u zavojima nego ravnici, ostatak love bi potrošio na šperu, ako postoji. Nemogu nać točno po netu... trebalo bi pitat recimo Quaife direktno. Možda bi ovo prošlo. Ako može, uzimaj... nećeš požalit lovu ;)
 

tekken

Summum ius, summa iniuria
Ja bi poskidao ekologiju i napravio lagani remap za početak na tvom mjestu... znači nekih 120ks, sve ostaje u granicama normale.

A ako već više uživaš u zavojima nego ravnici, ostatak love bi potrošio na šperu, ako postoji. Nemogu nać točno po netu... trebalo bi pitat recimo Quaife direktno. Možda bi ovo prošlo. Ako može, uzimaj... nećeš požalit lovu
E ivek, a u kaj ja gledam ovdje? Jedino mi je cijena jasna :eek:
Plan mi je iduće uzet unutrašnjost od Loeba, dakle sjedala i naslon za ruku, nakon toga uzet si krug volana za C4 GPicassa, nakon toga sa Cactusa uzet ručicu mjenjača i onda sa 3D Carbon folijom preć ove plastike iznutra te uzet si aluminijske one lajsne, ali ne Citroen već Loeb ili VTR natpis. I tu bi završio s unutrašnjosti.

Nakon toga, spustit auto gewindama, uzet distance 2-2.5cm, onda iza spojler nakeljit na vrh gepeka, ali ne bi klasični VTR/VTS već ovaj http://www.autoprocentar.hr/catalog/product_info.php/spoiler-citroen-c4-0509-hf210-p-14330.
Onda Wrap, dip ili špricanje chevrona ispred, retrovizora i felgi u plavu boju ili ovo u plavu, a felge ostavit kakve jesu ili u bijelu. Nakon toga bi sredio ispuh i zvuk, ali to mora ići zajedno s difuzorom iza, onako nekako nalik musketeer sa 4 cjevcice iza :cool:

Kad bi sve to zgotovio, onda na snagu motora, ali ne bi bacao novcice na ove mini pomake jer mi auto ima i ovako 92ks i 230nm obrtaja tako da je serijski tu negdje sa 110 ks u rangu, onaj tzv 92 antituning je to jel.. A sad kaj se tice te snage, tu nemam pojma kaj bi, eto tu smo da istrazimo opcije svi skupa :whistling::D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Diferencijal, ubaciš ovog umjesto tvorničkog.
Istina, košta upgrade... ali, niti najmanje ne utječe na pouzdanost, on sam ima doživotnu garanciju. A velim, ako se voliš ganjat kroz zavoje, revoluciju će ti napravit.
 

tekken

Summum ius, summa iniuria
bilo bi to super da spriječi proklizavanje, trenutno vjezbam scandinavian flick po otvorenom prostoru :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Bi... al osim fantaziranja, nema potrebe raspravljat o tome.
Potreban ti je kompletan motor, mjenjač, izrada novih nosača i ojačanja u prednjem trapu.
Pa onda kompletan novi prednji ovjes koji će nosit tu težinu, poluosovine i rukavci, veće kočnice sa drugom pumpom absa...
Naravno, prije ugradnje, treba ispicikanit mjenjač i motor što isto košta.
Akumulator i kompletnu elektroinstalaciju moraš selit u gepek.

I onda kreće igra spajanja svega... samo električar će ti bogatstvo uzet da osposobi elektroniku, senzore, ekrane, brave i slično...

Nakon toga imaš auto koji solidno ubrzava po ravnom i za?urac će bit za po zavojima.

S tim da svaki naknadni problem ili kvar će zahtijevat ponovo brdo fušarenja i snalaženja.
To sve nakon što si spucao minimum cca 5k€ na ovo gore navedeno.

E da... i atestiranje u CVH. Što je priča (i trošak) za sebe.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ma svakako... nije problem fantazirat, al ja navijam da nesto konkretno napravis ;)
 

vborovic

C5 modifikator
Na stranu sva mehanika koju je ivan nabrojao, živo me zanima kak bi dugoročno prošlo uparivanje V6 motora i BSI-ja u C4 koji takav motor uopće ne poznaje ... LOL
 

tekken

Summum ius, summa iniuria
Ma svakako... nije problem fantazirat, al ja navijam da nesto konkretno napravis
a cuj, napravio sam dosta toga u skladu s mogućnostima od kad ga imam. za pr mj cu diplomirat pa ce bit i vise financija za dalje :D

Na stranu sva mehanika koju je ivan nabrojao, živo me zanima kak bi dugoročno prošlo uparivanje V6 motora i BSI-ja u C4 koji takav motor uopće ne poznaje ...
a cuj, upoznali bi se, isao bi sigurno bolje nego C5 koji kao tako veliko vozilo trati njegov potencijal :whistling: :p
 

Cutac

Prèkaroš
Dok nadjes posao, drzi instrukcije, to je dobra lova.
Nadjes ekipu koja se muci s matematikom za maturu, uzmes 100-130 kn sat, na njih 3-4 to je nista ako znas objasniti i naučiti ih. Po 4-5 sati + vikendom i imas love :grin:
Pogotovo matematika iz srednje, to je zafrkancija.

Fizika, ekonomija, sto god znas.
 

mariola

Active member
Cek malo, 2.0 motor tunirao na 210ks i razletio mu se na 180kmh.....ako sam dobro shvatio.

Pa jbte moj 2.0hdi sa 136 kobila ide 210 na autoputu ko beba bez ikakvih prckanja po icemu.
E svasta...
 

tekken

Summum ius, summa iniuria
Ma Cutac, radim ja koliko stignem preko studentskog, ali zbog faksa nemam vremena za ikakav ozbiljniji angažman, jbg ja moram ucit po 8h dnevno u prosjeku ako zelim dat ispite u roku, radi se o pravnom fakultetu, peta godina javne uprave.. A i zivot je skup, treba platit stan, rezije itd..

Cek malo, 2.0 motor tunirao na 210ks i razletio mu se na 180kmh.....ako sam dobro shvatio.Pa jbte moj 2.0hdi sa 136 kobila ide 210 na autoputu ko beba bez ikakvih prckanja po icemu.
E svasta...
To ti se Ninu desilo, imas ga u grupi na FB, onaj crni nabrijani C4 coupe. Nisam ziher jel 210 ili 250ks reko, ali ugl cilindar se razletio pa si ti misli ...
 

mariola

Active member
Ivane uopce me ne brine nit ne zanima koliko dodje do brojke od 210. Taman mu trebalo i sat vremena briga me. To sam jednom probao kolko djubre moze, vidio da moze (i jos) i to je to. Kom treba auto da bi se naganjao il se s njim qurcio..nek izvoli pa nek unistava auto.
Ja samo kazem da tvornicki kakav je..ne tebaju mu preinake kako bi isao preko 200 (kom treba, meni ne) a da mi treba auto za trke..jbga ne bi onda kupovao nit citroena a jos manje dizelasa pa ocekivao raketu pod haubom.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Sve je to jasno. Samo je bio nepotreban komentar.

Išo je 180 kad se razletio, čisto činjenično stanje. Nije bila izjava o njegovoj maksimalnoj brzini.

:D
 
Posljednje uređivanje:

tekken

Summum ius, summa iniuria
da, da pri toj se brzini razletio, nije se o max brzini radilo. Uglavnom, nema potrebe za prepiranjem, šum u komunikaciji hehe
 
Na vrh